Mass Effect 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Indeed haha, maar ik vergat nog een hele goede ME voice actor en dat is Seth Green natuurlijk als Joker. En vooral hoe hij zijn verhaal vertelt vind ik echt hilarisch, en veel van zijn uitdrukkingen. Deze blijft goed -

    'I prefer gold to silver, for a.. taking youre boots out of the fire'

    Hoop alleen niet dat hij dood gaat in deel 2, maar ik houd al met alles rekening wat kan gaan gebeuren. De nieuwe personages spreken me allemaal stuk voor stuk aan, met name Miranda als ik me niet in naam vergis, Thane en die nieuwe Asari.
     
  2. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    seven-of-nine, dat was pas kijkplezier :+
     
  3. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik vraag me dus af of je , naast je oude savegame, ook de playtrough kan kiezen?

    En wat zijn de voordelen van een oude savegame laden?
    (misschien is het gewoon veel leuker om opnieuw te beginnen bij level 1)
     
  4. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Seven is leuk, een hele goede zet van de makers wat StarTrek Voyager en in het algemeen een boost heeft bezorgd zelfs voor degeen die niet echt iets met de serie hebben. Maar Martini als Diana vond ik persoonlijk wat meer vrouwelijker, Seven was gewoon hilarisch en sexy tegelijk die guts had om Janeway flink ervan langs te geven op de brug waar iedereen gewoon bijstond.

    Maar we dwalen wat teveel af, vind het best zonde dat ik mijn eerste playtrough niet meer heb maar ben nu bezig nog mijn 2de game uit te spelen als meer voor de helft renegade, en dat geeft inderdaad meer drama en een intense beleving. Maar ik denk dat je status als hoe je het gespeeld hebt gewoon iets word terug gebracht, en dat je op veel elementen misschien een soort 2de kans op beslissingen krijgt als je in deel 1 stout bent geweest.
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2009
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben met deeltje 1 overnieuw gegaan, ben nu bezig ermee. Alvast in de sfeer/stemming komen voor deel 2 :). Heeft het trouwens zin om ME te installeren op de HDD? Of win ik er niks mee? Ik zie namelijk aardig wat schokjes en texture-loading. Maar ja, het zal me toenertijd wellicht niet zijn opgevallen.
     
  6. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb niet veel gemerkt. En het bevoordert niet het irritante wachten in de lift :mad:.
     
  7. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    De laadtijden worden sneller, en ook als je rondloopt op de Citadel. De texture pop up blijft helaas wel, alleen iets minder.
     
  8. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is al bekend dat je al je krachten verliest (dit wordt een onderdeel van het verhaal).
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    De laatste film, wat vond je daar van? :9
    Hoop dat ME 2 ook zo word. :cool:
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik wil echt zo weinig mogelijk van ME2 zien en weten, maar ik kon het niet laten even een stukje te kijken van de engineering class. Echt mooi, damn check hoe echt Shepards gezicht er ook uit zien dan, fucking insane gewoon.

    En dan hoeveel soepeler hij loopt en alles gewoon eruit ziet, ja het verschil is geljik weer duidelijk nadat je ME een tijdje gespeeld hebt.
     
  11. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
  12. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Nice, je moet van hem houden omdat hij wat serieus is maar ik vind hem wel cool.
     
  13. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    Laatst bewerkt: 9 dec 2009
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
  15. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    En ik kom de pret weer bederven met:

    Het is nog onzeker of hij wel een squadmember is :+ .

    Morgen komt er trouwens een nieuwe squadvideo uit van Miranda(de dame op het hoesje).
     
  16. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja ben ik ook al bang voor, maar ben blij dat hij wel te zien zal zijn. Ben benieuwd naar Miranda, maar filmpjes kijk ik niet omdat ik nu echt met deel 2 verast wil worden. En ik heb alleen de filmpjes bekeken tot aan met die ruige chick, die kale gestoorde lol haha.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    De game wordt zo groot dat je volgens mij helemaal niks mist. We hadden het een paar pagina's terug nog over twee discs Maxxie. :+
     
  18. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja dat weet ik hoor, maar voor de rest laat ik me wel verassen.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ik denk dat er nog wel genoeg te verrassen valt. Dat filmpje over Garrus zegt eigenlijks niks over het verhaal, behave dat Garrus minder als een mietje overkomt. :9
     
  20. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    En natuurlijk dat Garrus in deel 2 zijn kop laat zien... ;).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina