Windows 7

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door broodplank, 29 dec 2008.

1. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Heb sinds gisteren ook Windows 7. Ik moet eerlijk bekennen dat het een pracht-programma is zeg! Het is prachtig vormgegeven, lekker snel geïnstaleerd en daarbij werken velen programma's op dit besturingsprogramma (imo). Weten jullie misschien wat nog belangrijk is om te installeren?

EDIT:

Ik zou niet weten waar ik het anders moet plaatsen, maar is Windows Defender een goed programma tegen Spyware?

Laatst bewerkt: 6 dec 2009
  2. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee. Windows Defender doe ik altijd uit. ik gebruik AVG. Ziet alles.

3. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Ook Spyware??

4. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Dingen die ik altijd standaard installeer na een format:
    - AVG Free
    - Office 2007
    - MSN Messenger + Plus + APatch
    - PowerISO
    - WinRAR
    - Steam
    - FTD + Newsleecher
    - KM Player
    - FireFox + IETab + AdBlockPlus

En vast nog wel meer, maar daar kom ik nu niet op :+

5. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jup

6. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    Bijna hetzelfde ;) ik installeer:

- AVG Free
    - Office 2007
    - MSN Messenger (heel het windows live pakket)
    - WinRAR
    - Quickpar
    - FTD + FTD Watchdog + Newsleecher
    - VLC Mediaplayer
    - Adobe Reader
    - Adobe CS3 Master Collection
    - Nero burning
    - Mijn netwerkprinter en de NAS

Laatst bewerkt: 6 dec 2009
  7. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Bedankt voor jullie advies :)!

8. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Mijn broer had tijdje terug een pc gekocht. Hij kreeg daar zo'n code bij waardoor je Windows 7 voor 19,95 kon bestellen. Aangezien hij dat toch niet snapt mocht ik van die code gebruik maken. Het heeft even geduurt maar heb nu een mail dat hij is verzonden.

Kan ik deze Windows 7 versie op meerdere pc's gebruiken? We hebben hier thuis 3 pc's en een laptop zou mooi zijn als ik het op alle 4 kan zetten.

9. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    nee, de licentie is voor 1 systeem.

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
  11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Mijn zus kwam gister aanzetten met een HP laptop die ze vorig jaar bij een abonnement had gekregen en waarvan ze het OS (Vista) inmiddels volledig in de vernieling had geholpen (Bootmgr missing, harde schijf zoek volgens Bios etc etc :+). Of ik die ff kan fixen zodat m'n ma ook een laptop heeft. (Zit je ook echt op te wachten als ICT'er. om 's avonds nog even lekker een laptopje te installeren)

Ik druk er dus net een MSDN versie van 7 Ultimate in en hij vind en installeert werkelijk ALLE hardware in 1 keer goed.

Volgens mij de eerste keer die ik me kan heugen waar een windows OS dat doet,.. zelfs geen soundriver of netwerkkaart met de hand hoeven doen en dat terwijl het een HP is die nog wel eens wat exotische spullen erin willen stoppen.

dikke vette thumbs up voor windows 7 :D

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb op het werk m'n nieuwe computer gekregen met Windows 7 Ultimate. Damn, als Apple fanboy is dat wel wennen hoor. :+

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Maar geef toe, het valt niet tegen. Het werkt bijna zo goed dat ik ze Vista zou vergeven (bijna)

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Het valt niet tegen, maar mis gewoon ongelofelijk handige dingen die Mac OS X wel heeft. Exposé etc.

15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb een probleempje met windows 7 en MW2.

Heb gister nieuwe cpu, mobo, voeding, ram vervangen dus alles kon weer opnieuw geinstalled worden.
    Voor de reinstall kon ik m'n MW2 versie gewoon probleemloos afspelen. Alleen nu als ik m wil opstarten gebeurt er helemaal niets. Ik druk op start MW2(op bureaublad maar ook direct bij program files) maar dan gebeurt er gewoon niets.
    Tijdens de instal helemaal geen foutmeldingen oid.

Iemand suggesties?

16. egelhunter

Leuk Bevonden:
    49
    Vandaag mn pakketje binnen gekregen met windows 7. Damn wat is dit een verademing!! Echt waar alles is gewoon perfekt geinstalleerd hoef geen gekloot meer te doen met drivers en ati programma shit. Echt een 10!! En het is heerlijk snel.

Nu een vraag. Ik heb tijdens de installatie helemaal geen code hoeven invoeren. Betekent dit dus dat ik met deze cd meerdere pc's windows 7 op kan gooien? En mocht dat officieel niet gaan, wat gebeurt er als je windows 7 op meerdere pc's zet?

17. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat kan niet. Als je nu rechtermuis doet op Computer en dan eigenschappen dan zul je zien dat je nu een 30 dagen trial heb. Dus je moet je code nog invullen.

Je code is waarschijnlijk maar voor 1 PC geldig. Dus als je hem op een andere pc ook wil activeren zal hij een fout melding geven.

18. egelhunter

Leuk Bevonden:
    49
    thanks idd het is gelukt

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Iemand een goed softwarepakket om videoformaten om te zetten? Op m'n Mac heb ik er genoeg (Visualhub, Handbrake), maar op het werk wil ik er ook één hebben.

20. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als ik op Skype zit en ik praat wat harder, dan gaat mijn Microfoon steeds zachter, vind het maar raar en ik vind het kut om dat steeds omhoog te doen bij me Geluid. Wat kan ik hieraan doen?

Deel Deze Pagina