[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hamster 333

Hamster 333 Beest

Leuk Bevonden:
    0
    Vast uitgevonden door mensen die zich eraan ergeren dat ze neergaan door 1 burst, en hun frustratie dan niet kwijt kunnen. De m16 noob werd geboren! :lol:

Laatst bewerkt: 8 dec 2009
  2. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    M16 noob? Dan ben ik wel een hele grote slechte noob als ik zelfs daarmee geen positieve K/D kon halen 8):+.
    Maar de meesten die spreken in de lobbies hebben niks nuttigs te melden, dus ik heb privacy settings gewoon op 'Friends Only'. Ik wil echt de party functie terug, waarschijnlijk was dat plekken vernaaien door handlangers bij de tegenstanders gewoon een slappe smoes van campers die het niet konden hebben dat ze alsnog ingemaakt werden.

3. Redje

Redje Mafketel 1ste klas

Leuk Bevonden:
    0
    Op sommige maps werkt de M16 voor mij erg goed.
    Maarja vind de meeste guns wel prima. M4/SCAR/M16
    Weinig noob aan.

4. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Waar kan je dat instellen? Friends only? Gewoon in het options menu?

En;
    GVD wat waren er veel cheaters vandaag.. de tering.

5. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmmm kan iemand me uitleggen dat ik nooit een ghiliesuit draag. Als ik aan het snipen ben met een intervention :confused:. O.a afghan en derail had ik geen ghilie suit. Terwijl mijn team maten het wel hadden.:confused:

6. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Die unlock je naarmate je verder komt in de MP. Dus als je levelt.

7. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Level 43 en geen ghillie :confused:.

8. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Of je moet meer sniper kills halen.

9. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Je moet een x aantal sniperkills met één schot maken. (one-shot-kills)

je kan er 3 unlocken: Snow, Urban en Desert geloof ik.

10. superslimsimon

superslimsimon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De FAL is een van mijn favoriete wapens... stopping power heb je niet nodig inderdaad. Ik gebruikte 'm eerst met holograph maar nu al een tijdje met ACOG. De kunst is om redelijk snel drie schoten achter elkaar te lossen en als je dit goed timed, heb je geen recoil en kan je over behoorlijke lange afstanden je tegenstander met 2 à 3 schoten uitschakelen! Secondary weapon gebruik ik dan gewoon een machine pistol voor dichtbij.
    Als je dan ook nog bij perk1 sleight of hand pro instelt aim je sneller en dan is het echt een top wapen!

11. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Ik kreeg m pas rond 55 ofzo

12. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Gisteren na het spelen van team deatmatch met Cookie etc. Ging ik natuurlijk nog even Free For All doen. Het ging zoals gewoonlijk weer erg lekker, steeds 30-2 etc. Maar ik vind het toch jammer dat de Nuke enorm gebugt is. Ik heb gister binnen twee uur 3 Nukes misgelopen omdat ik hem simpelweg niet kreeg. Ik had hem aanstaan en had een 25 killstreak maar ik kreeg gewoon niets. Jammer hoor. Gelukkig had ik hem gister avond nog wel twee keer succesvol weten te lanceren, maar het hadden er ook 5 kunnen zijn.

Tevens popte dat mario-achtige embleem ook niet op. Ik had de Chopper (11) EMP (15) en de Nuke (25) geselecteerd en haalde een streak van 11+ maar kreeg hem niet. Moet je helemaal géén streaks selecteren? Ik dacht alleen onder de 10 niet.

Laatst bewerkt: 9 dec 2009
  13. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Helemaal geen killstreaks selecteren en een 10 killstreak halen. Vat je ? :+

14. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus deselecteren in het killstreak menu? Kan dat dan?

15. Reefun

Reefun SH101510

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk kan dat.

Die 8-bit price a.k.a. mario emblem heb ik ook al gehaald door idd alle killstreaks uit te zetten en dan een 10 kill streak behalen :)

Uiteraard zonder care packages te jatten ; maar die tellen dan überhaubt geen eens mee naar je killstreak.

16. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Lol zie hier allemaal guns maar enige wat ik tot op heden gebruik is de Famas.... (99% van de tijd). Zal wel komen omdat ik ook 99% van de tijd Hardcore S&D speel.

Ik twijfel btw nog om te prestigen, denk dat ik het niet doe.. ben je weer een tijd je equipment kwijt terwijl ik toch weet dat ik niet tot level 10 ga prestigen.

Scavenger is trouwens een mega perk.

Oja EEN idee voor de nieuwe CoD: Bij S&D maak je veel minder kills, het duurt dan ook veel langer voordat je bepaalde nieuwe attachments voor wapens kan krijgen (vaak is het "maak x aantal kills met"). Ze zouden een systeem moeten maken dat uitrekent hoeveel kills er worden gemaakt in de gamemodes en die vervolgens met elkaar vergelijken/multiplien zodat bij élke gamemode evenveel tijd in het behalen van attachments/challenges zit!

Dát zou pas revolutionair zijn.
    Immers zit ik na een potje S&D op vééél minder kills dan een potje Ground War. En daardoor duurt het veel langer om weapon challenges te halen.

EDIT: Ook dom dat ze niet hebben neergezet wat je moet doen voor emblems/titels.. zo zijn het gewoon plaatjes waarvan het gros niet eens weet waar ze voor staan of hoe moeilijk ze te behalen zijn.

Laatst bewerkt: 9 dec 2009
  17. Reefun

Reefun SH101510

Leuk Bevonden:
    0
    En daarvoor heb je.... internet! :p

18. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Joh... maar zoals ik zei het gros...
    Ik ga zelf ook niet op internet er achterna hoe ik al die titles en shit moet halen. Zou veel handiger zijn als je dat gewoon (zoals bijv. bij accolades) in game zag staan. Dan wist iedereen wat het betekende (en niet alleen de "gamers" die er op internet achteraan gaan).

19. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Scavenger is idd heel lekker. Ik zie het zelfs als gratis exp. 250 pakketjes oppakken en je krijgt 10k.

20. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Dat is bij een andere perk nu ook wel zo, enkel zijn het dan kills ofzo.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina