Al die games zijn voor zo'n prijsje te krijgen. Ik vraag me echt af wat de verkoopcijfers van deze service zijn. Volgens mij zijn die heel laag.
I know...ik koop een spel nieuw nooit voor meer dan 40,- laat staan een gedateerd spel voor 30. Maar even lekker zeiken is ook lekker Die cijfers zijn ongetwijfeld niet bekend
Toegevoegd, maar hier nog niet gemeld: GRID Crackdown Trivial Pursuit (vandaag) Disney Bolt (vandaag) Ik zie net dat Crackdown €19,99 is! 10 hele euro's goedkoper dan elke andere game op GoD
Ik schrok me dood toen ik het zag. Ging gelijk andere games na om te checken of die ook goedkoper zijn geworden, maar helaas... Ach, het is een begin...
Haha ja, ik zag het ook al. Jammer dat niet alles gewoon 19,99 is, dan zouden ze ook veel meer verkopen.
Ik zou ook voor 20 euro geen game downloaden. Een doosje in je kast staat toch veel leuker? En die oude games zijn allemaal wel voor een tientje te krijgen, als het al niet nieuw is.
Voor 20,- ga ik voor wat nieuwere games wel om. Ik wil mijn games wel houden, maar ben de doosjes eigenlijk wel zat
For those asking: Perfect Dark Zero will be coming to Arcade in a few months. That's all the info I have. bron : majornelson.com
Lost Planet: Colonies (29,99) en Guitar Hero VIP Pass (gratis) ^Zal wel een Halo Waypoint achtig iets zijn denk ik.