Dragon Age: Origins [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 16 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyfax

    Cyfax Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah zonde, maar goed..ik wil hem toch op z'n minst kunnen halen :D
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik gooi bij de even levels 2 punten in STR en 1 in Dex.
    Bij oneven level 1 in STR, 1 in Const en 1 in Will

    En shale is echt wel handig hoor. Vindt hem equippen juist makkelijk. Kost minder moeite ;P en ik vind ook veel voor hem i.v.m. gear voor Liliane of Morrigan
     
  3. Ashavan

    Ashavan Guest

    Als Warrior heb ik bijna niks in Willpower gestopt. verspilling. Dex breng ik gestaag naar de 30. 20 constitution. 18cunning rest in strength voor 50-ish.
     
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    waarom is dat verspilling? Als je meerdere buffs hoog wilt houden is willpower wel handig hoor
     
  5. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    sodeju, dit spel is best gevaarlijk verslavend!
    ik was gister ziek, en heb het zowat de hele dag gespeeld! met natuurlijk pauzes enzo. een van de redenen dat ik niet aan WoW begin. haha :D

    ben nu met mijn elven ranger/bard level 17 ofzo, en begin nu aan orzammar, de deep roads. heb bijna geen sidequests meer over en het blijft leuk!
    ik kan nu een enorme beer oproepen om mee te vechten en ik heb de beste equipment die er is!
     
  6. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ik zit nu in de fade maar vind dat echt een enorm irritant stuk met dat heen en weer lopen. Er is te weinig overzicht in de map
     
  7. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    dat stuk vond ik juist erg leuk altijd! beide keren dat ik er was in eén keer doorheen gespeeld. ik vind het altijd een uitdaging omdat je altijd in je eentje bent en je soort van halve puzzels moet oplossen met die verschillende vormen.
    bovendien krijg je permanente bonussen op stats^^
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb dus geen quest van haar gedaan, maar die krijg ik helemaal niet. Wat is die quest en hoe krijg je die dan ?

    Ik hou ook liever zelf de controle over het healen.

    Verder wil ik Morrigan voordragen voor Mage of the year :)
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2009
  9. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Tis ook niet dat je een keus hebt om iets anders te doen dan in 1 keer door heen te gaan. :cool:
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Meer willpower geeft je meer stamina, maar helpt je niet meer buffs te activeren. Het nadeel van buffs is dat ze een % van je volledige stamina bezetten, bijvoorbeeld 10% continue. Je maakt dan geen winst als je 200 stamina ipv 100 stamina hebt, de verhouding blijft altijd hetzelfde (in het eerste geval neemt de buff 20 stamina in beslag, in het tweede 10 stamina).

    Willpower helpt wel bij one-shot abilities (ook spreuken), die eenmalig een vaste hoeveelheid stamina kosten. Je reservoir wordt groter, dus je kunt er ook meer achter elkaar activeren.
     
  11. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    in een stuk door, zonder te stoppen ;)
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Erg veel scheelt het niet maar willpower blijft handig. Oke, procentueel gezien maakt het geen zak uit maar 180 mana/stamina is nog altijd veel beter dan 90. Als je een char hebt met meerdere buffs dan kan je willpower goed gebruiken.

    In de vakantie ga ik aan mijn derde playtrough beginnen, ik zit de denken aan dit team:

    Main char: ArcaneWarrior/SpiritHealer + 2handed en Massive Armor
    Wynne: SpiritHealer/ArcaneWarrior + 2handed en Massive Armor
    Oghren: Beserker/Champion + 2handed en Massive Armor
    Zevran: Assassin/Rogue + DualWield en Medium Armor

    Lijkt me wel een vette knokploeg :9 Zeker als ik mijn mages DPS buffs laat gebruiken!
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2009
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Als je veel losse (tijdige) abilities wilt activeren heeft het zeker zin.
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    spel binnen voor de ps3 en na ruim een half uur met hoofdpijn uitgezet. De framerate is way to choppy. Het zijn vooral de omgevingen aan de zijkanten die af en toe lijken te hangen. Wordt er echt debiel van....doet de 360 versie dit ook (lees hier en daar op het internet van wel) ? En ik las dat je constant naar EA aan het uploaden bent. Helpt uitzetten?
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik ben iemand die altijd klaagt over slechte FPS maar bij DA heb ik nergens last van.

    btw, ik speel offline, misschien helpt het wel? Proberen kan iig geen kwaad. ;)
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2009
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    De textures op de PS3 versie zijn iets scherper, maar de 360 versie draait weer soepeler. Misschien is de 360 versie een betere keuze voor jou?
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    deze gaat iig de verkoop in..... moet maar even zien of ik dan nog de moeite ga nemen om achter de 360 versie aan te gaan.
     
  18. Ashavan

    Ashavan Guest

    Dat gevoel had ik nu ook bij Div2. Werd er letterlijk misselijk van. :p

    Heb het bij de xbox360 niet gehad. Wat ik de laatste tijd wel heb is dat hij best vaak vast loopt en dat is irritant. En als ik ranger animal summons gebruik hapert hij ook.
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb Div2 gewonnen....maar als ie dat doet mag ie naar een andere winnaar vrees ik :eek:

    ik kan best wel leven met mindere graphics, maar een stotterende game of te erge texture popping ed trek ik niet.
     
  20. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    heb nu ook een ranger, maar ik heb nooit last gehad van framerate drops, misschien dat je tegelijkertijd muziek ophebt en met je vrienden aan het praten bent via een xbox live party ofzo :D ik heb geen enkel probleem met de framerate!


    *wil graag die andere winnaar zijn *):thumbs:*
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina