[Algemeen] Prijsvragen

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door nofearz, 6 sep 2009.

1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Was het nog te vroeg gister? :+

2. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    waneer komen de uitslagen van de vorige prijsvragen, aangezien er nu alle nieuwe zijn ?

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Binnenkort. :)

4. DonGevity NLX

DonGevity NLX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is binnenkort? ;)

5. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    ja, we zijn toch al een tijdje verder ?

6. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Geduld jongens, als de winnaars bekend zijn horen die het vanzelf.:)

7. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    En het word morgen bekend gemaakt.

8. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
  9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Vanaf heden zullen er geregeld speciale prijsvragen verschijnen op de vernieuwde Xboxworld Hyves! Check 'm hier:

http://xboxworld.hyves.nl/

10. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Ik vind het echt een van de mindere keuzes. Ik dacht dat XBW wel boven Hyves stond en niet met zo'n puberale site zou samen willen werken. Sorry maar ik vind Hyves gewoon een erg kansloos geheel. XBW staat prima op zichzelf zonder Hyves of twitter of welke andere internet hype dan ook.

Ik vergelijk Hyves met de jeugd van tegenwoordig (niet met de groep), terwijl XBW meer iets traditioneels is wat een begrip is geworden op het web. Iets volwassener waardoor het zich afscheidt van de rest van de clan overspoelde sites.

11. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of het echt nodig is om speciale prijsvragen om Hyves te zetten, want de mensen die op Hyves zitten en "bevriend" zijn met XBW (of hoe dat dan ook gaat op Hyves) zitten waarschijnelijk ook gwn hier. Dus als jullie dat willen doen kunnen jullie die prijsvragen dan alstublieft ook gwn op XBW zetten want niet iedereen zit op Hyves.

Ik heb eigenlijk niks tegen XBW op Hyves maar de prijsvragen kunnen volgens mij ook gwn hier staan.

Laatst bewerkt: 9 dec 2009
  12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Game prijsvragen enzo worden wel nog gewoon gehouden via de frontpage? Want vind dat Hyves gedoe niks. :+

13. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    als de speciale prijsvragen over schoenen en dergelijke gaat, heb ik er niets op tegen,
    maar als er games te winnen zijn vindt ik dat ze gwn hier op XBW moeten staan.

een redelijke deal, niet ?

14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik snap jouw gedachtegang, eentje die waarschijnlijk met je gedeeld wordt door veel mensen die al lang(er) lid zijn van XBW.

XBW staat niet boven Hyves, omdat onze bezoekers Hyves gebruiken. Als onze bezoekers er boodschap aan hebben af en toe iets via Hyves te doen, zullen wij dat doen. Daarom is er voor gekozen Hyves meer te gaan gebruiken.

Hyves is iets dat door enorm veel Nederlanders gebruikt wordt. Wat is er verstandiger dan via dit middel Xboxworld te verspreiden? We zijn immers een Nederlandstalige site.

Ook kan het zijn dat jij, of anderen, zich ietwat bedrogen voelen door het feit dat er een prijsvraag op Hyves is en je dus ook lid moet zijn van Hyves om mee te kunnen doen aan deze prijsvraag. Dat kan ik me voorstellen, maar bedenk dat er pas nog een speciale Green Mile Only prijsvraag was. Wij zijn dan ook van plan vaker speciale acties te doen. Games blijven via de frontpage gaan, specials via het forum of Hyves. Voorbeelden daarvan zijn dus deze schoenen of een Xbox Live Arcade spel.

Het wordt wel gewaardeerd dat je XBW als volwassen(er) ziet in vergelijking met andere sites. Feit blijft echter dat veel jongere mensen dan jij Hyves gebruiken, en wij moeten hen ook bereiken. Het biedt zelfs een voordeel: het Hyves-publiek waar jij (en misschien anderen) het niet zo mee op hebben, gaan Hyves gebruiken, en het forum blijft de iets meet traditionelere hangplek.

Prima toch?

15. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ach, ik hoef toch geen schoenen en zo lang Willem hier post dat er wat te winnen valt op Hyves zal ik er wel even kijken. :+

16. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens, ook al ben ik 18, ik heb helemaal niet met Hyves :x =(

Ik vind als je prijsvragen organiseert ze ook gewoon op de website zelf moeten staan.

17. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook een beetje raar. De mensen die op XBW komen, zijn neem ik aan dezelfde als degene die lid zijn van de hyves. Ten eerste vraag ik me al af hoeveel mensen ook daadwerkelijk geregeld op die hyves kijken? En ten tweede komen deze mensen ook op de site, dus kan de prijsvraag net zo goed daar staan. Naar mijn mening verwaarloos je hiermee Xboxworld.nl en maak je reclame voor hyves.

Zoals ik al zei, de mensen die de hyves bekijken, bekijken ook de site. Dus hoe willen jullie hierdoor een grotere groep bereiken? Het maakt me echt totaal niet uit dat ik prijsvragen misloop, zie alleen het praktisch nut er niet van in.

18. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Je zegt het zelf al: De mensen die de hyves bekijken, bekijken ook de site.
    Mensen van hyves vinden de site -> kijken erop -> blijven hangen of blijven niet hangen. Al vind ik het niks aan, hyves. :+

19. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Jij snapt me niet. ;) De hyves, de XBW hyves, daar kom je niet zomaar. De mensen die er komen komen ook al op Xboxworld.nl.

Jij ziet het zo: Hyves --> XBW Hyves --> Xboxworld.nl
    Ik zie het zo: Hyves / Xboxworld.nl --> XBW Hyves

Ze komen dus al op Xboxworld, voordat ze de XBW Hyves ontdekken. :+

20. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38

Deel Deze Pagina