Assassin's Creed II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 25 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik heb ook ooit een filmpje gezien van de grafische vergelijking + framerate van de ps3 en xbox360 naast elkaar. Ik kan me herinneren dat de ps3 verre van stabiel was (drops van zeker 10 fps op drukke plekken) en de xbox bijna constant op 30 fps liep (drops van 2/3 fps afentoe). Misschien dat het daar mee te maken heeft.
     
  2. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat een spel, dalijk weer lekker een paar uurtjes spelen. Verhaal vind ik echt zéér interessant, dat terwijl ik het bij deel 1 helemaal niet volgde. Ben benieuwd wat voor ontwikkelingen er door het spel heen allemaal nog komen, ben ook zéér benieuwd naar dat vliegding van da vinci. Wordt ook zeker een 1000/1000 voor mij.
     
  3. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet niet 1 van de enemies van de daken af te schoppen voor de achievement. Dit kan je maar 1 keer doen. Anders moet je het spel opnieuw spelen ;).
     
  4. Sound

    Sound Iwrestledabearonce

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha wilde het net zeggen! Kwam ook weer eens langs dit forum om te kijken of er nog meer mensen zwaar pissig zijn dat er geen replay missie mogelijkheid is.
    Ik geef niet zoveel om achievements over het algemeen, maar dit had wel eens mijn eerste 1000/1000 kunnen gaan worden (aangezien ik bijna alles al had en best wel een keer vlaggetjes/veertjes wilde gaan sprokkelen. Kom ik er ineens achter dat ik die flying machine achievement niet heb en dan opnieuw moet beginnen, nou vergeet het maar! beter komt er een patch uit hiervoor
     
  5. Sound

    Sound Iwrestledabearonce

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet je wat vaker proberen over daken te lopen en de archer daar optijd dood te maken. je target ziet je in principe nooit als je boven hem staat, dus kwestie van afdalen naar het dichtstbijzijnde richeltje, locken en als er 'assasinate' bij je attack button staat weet je dat je niets anders hoeft te doen dan op X drukken ;).
    Omgekeerd als iemand op een dak staat of boot, trek hem naar beneden. En verder inderdaad posters weghalen of zoiezo ervoor zorgen dat je uberhaupt niet notorious wordt. Geduld is verder ook belangrijk, het is geen hack 'n slash spel (althans niet zo bedoeld)

    Maak je geen zorgen, denk dat 9 van de 10 mensen dat verband wel kunnen leggen. het is ook niet voor niets zo dat de hele 'techniek' voor het verplaatsen in iemand die al honderden jaren dood is, is gebaseerd op het feit dat mentaal geheugen opgeslagen is in het DNA, maar misschien heb je deel 1 wel niet gespeeld..... Je bent een afstammeling van Ezio en die weer van Altair en zo verder... (althans dat mag ik aannemen zonder spoilers weg te geven denk ik)
     
  6. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    ik heb precies hetzelfde:'-(
     
  7. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat apart, ik speel ook de ps3 versie en heb nergens last van. Geen enkele hapering gezien tot nu toe.
     
  8. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook, het is de enige achievement die ik nog moet. Ben wel begonnen met het opnieuw spelen. Maar ben nog niet echt ver, maar ik kom er wel een keer! Denk ik!
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2009
  9. Ashley__

    Ashley__ Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, dat is wel een goeie om te weten! :b:
     
  10. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah. Davinci zei tegen mij dat ik op "x" moest klikken om zo'n gozer onderuit te trappen. En die kans laat je je niet voorbij gaan.
     
  11. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Zo. Eindelijk de 1000/1000[​IMG]

    Ik moest er tegen spelen want heb de game alweer geruild. Hij was leuk, maar niet zo spannend/boeiend dat ik het niet kan laten om hem nog een keer te spelen.
     
  12. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik zit te wachten op twee DLC's :)
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.237
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Als ze maar geen extra achievements in de planning hebben. :cool:

    @ Ypuh: Gefeliciteerd, denk niet dat het mij gaat lukken. Mijn doel bij games is wel altijd meer dan 500/1000; dat is ook wel haalbaar bij deze game. :9
     
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Was eerst drie keer op mijn bek gegaan met dat ding(zonder een guard weg te trappen), toen had ik mijn Xbox maar uitgedaan en ging ik XBW checken. Zag ik de post van PePzI dat hij die achievement had gemist :+ Dus dankzij hem heb ik hem nog weten te halen, anders had ik hem zeker gemist.
     
  15. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Niet? Ik zou het wel tof vinden. Zonder nieuwe achievements ga ik de DLC toch wel halen maar met is soms net wat leuker. :+
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game is echt te simpel op 1000 hoor. Hoezo denk je dat het je niet gaat lukken?
     
  17. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    De game gewoon uitspelen. Kom je al bij de 800 punten. Dan wat guards op hun bek laten vallen en zand laten eten en je bent als snel bij 950. Dan alleen nog wat dingen verzamelen en je mooie cape laten zien aan de guards en je hebt 1000/1000. Het is idd heel makkelijk. Kan zelf ook niet wachten tot de ac2 dlc uit is.
     
  18. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    That's makes the two of us!! :thumbs:
     
  19. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    yeah! eindelijk alle veertjes! ik moet zeggen dat er nog een paar flink lastige tussen zaten! sodeju!

    dan heb ik het bijvoorbeeld over eentje die onder een dak verstopt zat, of een die voor een lichtgevend raam zat! :eek: maar het is me gelukt! en nu is moeder auditore weer gelukkig ^^

    EDIT : uiteraard zonder guide :)
     
  20. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Zonder guide?! Zo jij hebt ballen :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina