Xbox LIVE Arcade Games [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 26 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Soort Alien Swarm/Shadowgrounds.
    Zolang het lang en moeilijk genoeg is is het altijd interessant.
     
  2. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Zit nu weer even lekker COD 1 op veteran te spelen en wat een heerlijke game is het toch. wat ik wel eng vind is dat van elke map tot nu toe ik nog precies wat er komt :) sigh! wat een nerd ben ik ook :p.
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Nieuw plaatje:
    [​IMG]

    Ziet er behoorlijk strakker uit dan de N64 versie, vooral die character models. :D

    N64:
    [​IMG]
     
  4. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze ga ik ook wel kopen. Vond die gadgets altijd wel grappig. Jammer dat ik vroeger nooit verder kwam dan het eerste level.
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Gyromancer review:

    [GT]59786[/GT]

    Interessant voor de liefhebbers.
     
  6. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    kun jij ook een spel noemen dat niet interessant is voor de liefhebber :+
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Zeg, hang die grapjas van jou eens aan de kapstok. :D
     
  8. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Zow gisteren het epische avontuur van Call of Duty Classic afgerond. Man man, als je deel een hebt gespeeld en je vond het vet dan moet je deze zeker kopen. Wat een feest van herkenning. Level design is geniaal en de sfeer die wordt gezet is om te genieten mede dankzij die geweldige opmerkingen van de NPC's

    Ze hebben niets aan de game opgepoetst of getweakt. Dat heeft zeker zijn charmes want dan krijg je echt het gevoel van toen. Jammer is wel dat ze de bugs en glitches niet hebben aangepakt. Maar dat is geen probleem vind ik. Ook is er naar mijn idee (correct me if I'm wrong) de graphics niet aangepast. Mensen moeten daar niet over zeiken. het is gewoon een classic en geen remake. Ik verbaasde soms over de schoonheid voor die tijd (het gras).

    De game speelt in vergelijking met de nieuwere edities wel wat stroever, maar dat is de leeftijd. Al met al een geweldige herbeleving van deze prachtige game! Als je fan ben van deze franchise dan zou ik deze game zeker kopen. Het het geld meer dan waard.

    En voor de stoere mannen onder ons. Veteran was een stukje uitdagender back in the days, geen healt regeneration, random enemy spawn points. Let the fighting begin! ATTACK!!
     
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
  10. TopRowhide

    TopRowhide Careless.

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    28
    Echt,, Ze zouden eens een remake moeten maken van Conquer live and reloaded.. Dit spel is gwn te geniaal en kan hem nergens meer vinden om te kopen! :mad:
    Ook zou een counterstrike arcade game wel tof zijn. Lekker 6 vs 6 doen en een zieke map editor! :D
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Waarom een remake maken van een remake? :confused:
     
  12. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^
    Heb ik 100x liever een remake van Jetforce Gemini :cool:


    [​IMG]


    Vroeger 1 van mn favoriete N64 games van Rare.
     
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik zie graag de arcade x-men beat em up of anders een remake van ut 99
     
  14. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Wow, Perfect Dark begin 2010 al, dat komt al aardig dichtbij :D

    Kan echt niet wachten op deze game, ik speel de N64 nog steeds weleens, die deathmatch met 3 vrienden kan geen 1 game tegenop :+
     
  15. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Golden Eye.
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Wat een geweldig inhoudelijke post van je weer. Vind je het gek dat je zo snel van die 300 naar 400 posts bent gegaan. |:-

    Ik heb de N64 versie een tijd geleden ook gespeeld en kijk enorm uit naar de remake. Als je nu het origineel speelt valt je op hoe matig de framerate is in de singleplayer.
     
  17. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Hehe, komt omdat we verwend zijn met 60fps. De besturing van Perfect Dark zou ook niet echt werken als het supervloeiend loopt denk ik. Met de Dual Stick controls op de 360 zal het een stuk beter werken denk ik.
     
  18. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Weer? Ik vind dat ik altijd redelijk ontopic reageer. En uitgebreid al zeg ik het zelf. Ik zei alleen "golden eye" om aan te geven dat geen spel daarboven uitgaat qua death matches splitscreen. Wat moest ik anders zeggen? "Nee, beste death match spel is golden eye." Kom toch uiteindelijk neer op hetzelfde punt. Dus waarom niet afkorten?
     
  19. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Perfect Dark is meer een geperfectioneerde versie van Goldeneye, loopt allebei op precies dezelfde engine, alleen alles is verbeterd, dus waarom zou Goldeneye betere deathmatch hebben?

    Golden Eye is wel een topspel, daar is geen twijfel over mogelijk, die remake toendertijd had ik best zien zitten, maar helaas is ie gecancelled ofzo.
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    GoldenEye had echter een leukere singleplayer imo. Heb die nog helemaal op 00 Agent uitgespeeld en alle cheats ook gehaald, terwijl ik Perfect Dark hooguit op Secret Agent heb uitgespeeld.

    Die cheats kan je eigenlijk echt zien als achievements. De timed cheats uit PD zouden dus ook de perfecte achievements zijn. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina