Dungeon System This feature has replaced the Looking For Group tool and provides all-new dungeon party creation functionality. Players can join as individuals, as a full group, or a partial group to look for additional party members. Groups using this tool will be able to teleport directly to the selected instance. Upon leaving the instance, players will be returned to their original location. If any party member needs to temporarily leave the instance for reagents or repairs, they will have the option to teleport back to the instance
Iedereen kiest zijn rol, dan krijg je een afk check en dan wordt je gevraagd om naar de dungeon te teleporten. Ik had gister aardig wat bugs ermee dat ik niet kan teleporten en de rest van me groep ook niet, maar na een paar keer proberen lukte dat wel @ Sweex haha ja dat is wel genoeg
Nice dan zit je ook niet met die problemen dat er niemand naar de summon stone wil vliegen. Of op lagere levels dat je eerst dat takkeneind moet lopen. Wat ik wel jammer vond is dat je niet voor BG en Instances tegelijk in queue kunt staan. Het is toch wel fijn om even een BG te pakken terwijl je op meer members wacht. Ik speel nog op lagere levels, dus het zoeken van een group duurt sowieso wat langer...
Even een vraagje over Realm Transfers: Ik heb eergisteren een Realm Transfer gedaan van een Paladin die mij gegeven is. Nu zegt die bij het willen in-game gaan dat ik moet wachten tot het pas geactiveerde is voltooid. Ik heb ergens gelezen dat dit drie dagen duurt. Kan het dan kloppen dat ik morgen er echt mee kan spelen of niet? Ik weet namelijk niet hoelang het duurt voordat Blizzard alles rond de Realm Transfer heeft afgerond. Tevens wil ik ook nog de naam en het uiterlijk veranderen, maar vreemd genoeg zegt die op de in log site dat het in-eligible is. Heeft dit soms ook nog te maken met de Realm Transfer???
Houd er rekening mee dat je op een link moet klikken die je hebt gekregen van Blizzard, nadat het de Transfer hebt aangevraagt op de website. Ik heb een keer 2 weken zitten wachten tot het klaar was... Bleek dat ik gewoon al die tijd nog moest accepteren
Ik zal eens kijken of ik die nog heb. Edit: Je had gelijk. Hartstikke bedankt. Edit 2: Ik heb nog heel wat werk te verzetten voordat deze Blood Elf Paladin goed sterk is. Wat een zootje is der van gemaakt zeg.
Stil, begon er net aan te wennen dat ik eens geen commentaar kreeg. DK is wel het een en ander aan veranderd. Heb nu eindelijk alles epic, behalve relic. Het is nu een kwestie van een goede rotation vinden. Heb door de veranderingen te afgelopen dagen wel veel achievements gehaald. Alleen ik vergeet iedere keer de goede rototation. Gisteren killed ik in Warsong een Tauren nog wat, maar ik verwacht gewoon iedere keer weer wat ik deed. Maar het gaat steeds een beetje beter, heb gewoon meer tijd nodig dan jullie. Alleen dat ga ik niet zo maar uitleggen.