Hij is regiovrij bij playasia. http://www.play-asia.com/paOS-13-71-dw-49-en-15-MX vs ATV: Reflex-70-3eu1.html
Nou ik zie dat nergens staan hoor. En je mag op dit forum trouwens niet praten over omgebouwde consoles
Ik heb hem ook eergister besteld bij play-asia, sinds een paar dagen staat op de site staat dat ie regio vrij is. en ze sturen echt naar de eu, heb de vorige mx vs atv daar ook besteld.
Oeps my bad, per ongeluk op de ps3 versie gekeken, ze mogen geen sony spullen naar de EU verzenden. Xbox is inderdaad geen probleem
aha vandaar, Mijn exemplaar is woensdag verzonden dus ik heb hem (mits ie niet tegengehouden word door de duane oid) binnen een paar dagen binnen!
Na unleashed was untamed geen goede game nee, ze verschilde niets en de gameplay was helemaal hetzelfde. alleen reflex is helemaal anders dan de untamed versie untamed was veelste makkelijk. maar dit spel is tenminste een uitdaging hierin bestuur je de rijder en de motor apart van elkaar. Dit is echt super vor de echte motocrosser.
Ben nog steeds aan het wachten...9 december verstuurd. Normaliter is het toch een stuk sneller binnen.
Ik heb hem trouwens een paar dagen geleden ontvangen, Ik vind hem nou niet echt heel erg vernieuwend t.o.v. untamed. Het reflex systeem is wel een toevoeging en maakt het moeilijker om snel constante rondjes te rijden. terrain deformation is opzich ook wel leuk, sommige banen worden echt moeilijker. Je kan ook in de gemaakte sporen rijden, maar ik vind het niet makkelijk om er gebruik van te maken gezien ik meestal ff anders rijd of te hard/langzaam.