Forza Motorsport 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ja zeker..

    die 0-300 Top Secret Supra doet dat heerlijk!

    die komt ook met de voorwielen los als je goed hard optrekt:D
     
  2. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Je hebt me met die uitspraak bijna zover gebracht dat ik de televisie weer aanzet en Forza opstart om het te proberen:x

    Lukt dat al met stock tuning en upgrades?

    Daarnaast doet de HKS EVO hoek lekker phhhsss'en, trouwens. Goed merkbaar ook als er eentje achter je rijdt, dan gaat het aan een stuk door soms.
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2009
  3. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    De gewone Supra met een paar "kleine" upgrades kan ook goed psshten hoor :)
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2009
  4. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Voor de mensen die hier postten dat ze de single player en/of de multiplayer een beetje saai vonden, of alleen nog maar races in hoge klasses moesten rijden, wil ik graag nog eens naar Shortbull's post van een paar dagen geleden verwijzen.


    [​IMG]
    ^Klik, om naar het topic te gaan waar je je tijd kunt posten.

    Shortbull:
    Weer een nieuwe week dus weer een nieuwe challenge :)

    Van de lange Amerikaanse rechte stukken verplaatsen we ons naar de slingerende wegen en haarspeldbochten van Japan! Fujimi Kaido staat op het programma

    Old Fujimi Kaido Down Hill is waar we gaan rijden. De plek waar geen enkel stukje weg recht is en de vangrail foutjes genadeloos afstraft.

    En nu we toch in Japan zijn, gaan we natuurlijk ook in een Japanse wagen rijden. Om precies te zijn de 2002 Honda Mugen Integra Type-R. Een hele mond vol maar dan heb je ook wat. Upgrades zijn ditmaal niet toegestaan, tunen wel. Aangezien je geen upgrades mag installeren zal het tunen beperkt blijven tot het aanpassen van de bandenspanning.

    Als jouw tijd niet op de Leaderboards te zien is, willen wij graag een foto van de tijd ter bevestiging. Hebben we geen foto en geen tijd op de Leaderboards, is de tijd helaas ongeldig.

    Wat valt er ditmaal te winnen? Voor de persoon met de snelste tijd staat niet alleen de gebruikelijke 360Racing H2H Award klaar, maar daarnaast een verrassing. Veel kan ik er niet over kwijt; Het is mooi, het is C-klasse en het kickt-ass online.

    Om je tijd overigens geldig te maken moet het een 'valid' rondje zijn. Dit houdt in dat je een rondje zult moeten rijden zonder dat er een driehoekje bij de tijd staat. Als je tijd niet op de Leaderboards verschijnt, en je wilt een foto van je tv maken, maak deze foto dus ook ingame, en niet van het pausescherm. Op het pausescherm is namelijk niet te zien of je rondje legaal is gereden.

    Deadline is zondagmiddag 13 december om 15.00.

    Veel succes iedereen, en natuurlijk veel plezier!

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2009
  5. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    nee, niet met stock..

    heb met FM3 achterspoiler op full downforce staan.. en alle upgrades behalve AWD.
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Kan iemand (die het spel niet meer speelt of iemand die toch geld teveel heeft) me misschien een aantal miljoen geven? O-)

    Ik wil die Car Pack downloaden maar met m'n 600.000 credits kom ik niet eens in de buurt van de 599XX. :mad:
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Had je wat eerder mee moeten komen, dan kon ik zo een 4miljoen overmaken, als het kon. :p
    Heb hem nu geruild. Wel weer even genoeg Forza gespeeld voorlopig. :)
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Damn dat is wel ff balen dan. :mad:
     
  9. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe kun je geld aan iemand geven dan?
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Een Ford Focus voor 5 miljoen kopen op de AH? :9
     
  11. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb wel nog zon 20+ mil, maar moet wat achter de hand hebben voor DLC etc ;)
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ok, laat maar wat weten als je me een aantal miljoen wilt schenken. :)
     
  13. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu ongeveer een weekje elke dag bezig geweest met deze game (speel met controller) en moet eerlijk zeggen dat ik me een beetje begin te vervelen. Ik had ook wel zien aankomen, want dit is niet echt een game die je lang volhoud zonder stuur. Ik heb daarom gisteren maar COD: MW2 gekocht, en pak Forza later wel weer een keer op als ik misschien een stuur gekocht heb. Graphics blijven mooi, genoeg keuze wat betreft auto's en tracks, maar ik vind het gewoon te makkelijk! Als ik zonder assists, en opponents op hard een event rijd met C-klasse, en ik mag maximaal C325 hebben en rijd met een C320 auto sta ik alsnog na de eerste bocht altijd op de eerste plek! Ik zit tijdens de races zelfs expres een beetje te driften en kloten zodat ik later nog even een (korte) battle heb met de AI die op de 2e plek staat :confused:? Maargoed, we zien het wel over een paar weken!
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2009
  14. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Ik ben meestal bezig met rondetijden zetten. Die AI is inderdaad erg simpel. Er mocht van mij wel wat boven 'hard' komen. Lastige is met tijden zetten, is wanneer je ze gaat lappen, je een penalty krijgt. Ook al probeer je niet achter ze te draften. Als ze bij jouw draften dan krijg je alsnog penalty, en doe je dat de laatste bocht van de race, dan kun je nog een rondje rijden om pas weer een tijd te kunnen zetten.

    't Is wat lastig allemaal met dat nieuwe penalty systeem, maar zo krijg je wel goed contrast op de leaderboards tussen mensen die echt goed rijden en mensen die er een potje van maken.
     
  15. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Helemaal mee eens, alhoewel ik nog wel hoop dat sommige stukken een keer gepatched worden wat het penalty systeem betreft. Er is al genoeg over geklaagd op het Forza forum, maarjah het is ook gewoon frustrerend soms (die penalties).

    Ik doel op stukken als curbstones, of waar je van de grond afkomt, of als je op een stuk voor de finish (met nog 8 bochten te gaan voor je daadwerkelijk over de finish komt) een fout maakt, en vervolgens je volgende ronde ook wordt verpest...

    Hotlappen is leuk, maar ik kan niet tegen dat irritante driehoekje als ik net iets teveel over een curb heen rijdt :eek:
     
  16. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Die curbs kun je ook niet zo snel nemen, gezien 9/10 keer je auto over de kop vliegt. Ik pak er meestal een klein randje van mee, maar vol eroverheen jakkeren probeer ik wel te vermijden. Die rewind knop vind ik echt zo nep om te gebruiken..
     
  17. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Ik moet eerlijk bekennen dat ik hem al meerdere malen gebruikt heb, komt mede omdat ik zonder 'drive line' of hoe die pijlen op de weg ook mogen heten, rijd. Is toch best sneu als jij net iets te hard een bocht in knalt waarbij je dan net niet meer uit het gras te houden bent.

    Ik speel hem nu zo'n 7 dagen. Niet erg veel gespeeld, mijn Diver Level is pas level 15 maar ik moet je zeggen dat deze game wel puur simpel is gemaakt. Ik snap dat de game ook voor 3-jarige speelbaar moet zijn, maar na mijn eerste race heb ik direct alles uit gezet wat maar uit te zetten was. Best wel triest dat ik op een 'normaal' niveau gewoon 100% meer per race krijg. Maar goed, ik ben ook nog niet zo ver met het spel, net mijn eerste A-klasse gehad.
     
  18. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Ik heb nog nooit echt het nut gezien van die braking-/drive-line. Als je naar de sporen op de weg en de curbstones kijkt zie je ook hoe je het beste de bocht kan nemen. Remmen is gewoon inschatten. Eerste rondje rem je wat eerder, en elke lap even proberen hoever je kunt gaan. Al met al is nog het meest achterlijke de autobrake. Van dat laatste woord kun je net zo goed break maken, gezien je als je een stiekje om je rechter trigger doet je alleen hoeft de sturen en tussendoor een peuk op kan steken, om maar iets te noemen.

    Maar verder natuurlijk niets mis dat het er in zit. Probleem is op deze manier alleen wel dat mensen die normaal gesproken een arcadegame spelen meer naar een simulatiegame worden getrokken en het online dus min of meer een Need for Speed niveau krijgt.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2009
  19. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel grappig moet je maar is met de race lijn aan rijden. Kan je precies zien wie er autobrake enzo heeft :p
    En zijn die curbs op de Nordschleiffe in het echt ook zo hoog? Want ik ging laatst rijden met een Fiat 500 en telkens als ik op een curb kwam met een beetje snelheid sloeg ik weer om.
     
  20. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    De ene auto heeft daar meer aanleg voor dan de ander.

    Fiat 500 Abart = [Snel + Licht] = Onstabiel + Curbstone = Boem.. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina