Nee dat vind ik geen goeie vergelijking. Vegas had bijvoorbeeld het cover systeem van Gears idd, en Gears had het weer van Kill Switch...maar ze hadden allemaal genoeg eigen features die van hun waren. Toen ik de demo van Dante's Inferno speelde voelde het volledig aan als God of war. Nee hoor, ik blijf hierbij. Waarom ingodsnaam alles zo'n beetje koppiéren van GOW? Het upgrade menu, de manier waarop je je levens en magic terugkrijgt, de moves, echt alles gewoon. Ze hadden toch prima iets anders kunnen bedenken daarvoor? Dead Space kwam ook met genoeg eigen dingen en dat maakte het extra vet.
Dus nee absoluut niet ietsje...het is gewoon echt net God of war, en dat vind ik jammer en ook wat cheap. Wel nice dat de demo echt supersoepel loopt, maar grafisch is het dan weer een 'mixed bag' , niet baanbrekend verder. En ook elke goeie shooter heeft weer zijn eigen dingen. En neem games als GTA en Saints Row, allebei hebben genoeg eigen features. Tot nu toe ben ik ze niet tegengekomen in DI. En heb de demo wel uitgespeeld.
Laatst bewerkt: 11 dec 2009