[XOne] Dante's Inferno

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 31 jan 2009.

1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Is ook zo, ach gaat hem meer om het idee ;). Leuk dat het erbij zit.

Al weet ik niet 100% zeker dat die death edition ps3 exclusive is... (http://www.game.co.uk/Games/Xbox-360/Dantes-Inferno-GAME-Exclusive-Death-Edition/~r345448/)

Denk het niet :) al denk ik dat ik liever deze game op de ps3 speel.

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.715
    Nogal logisch, want de 360 demo komt pas met kerst. :+

3. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ach wie weet had ik codes via de redactie ;)!!

4. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb de proza versie van Frans van Dooren, vanwege dat die verhalender is geschreven, dus ben benieuwd:thumbs:

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Nee dat vind ik geen goeie vergelijking. Vegas had bijvoorbeeld het cover systeem van Gears idd, en Gears had het weer van Kill Switch...maar ze hadden allemaal genoeg eigen features die van hun waren. Toen ik de demo van Dante's Inferno speelde voelde het volledig aan als God of war. Nee hoor, ik blijf hierbij. Waarom ingodsnaam alles zo'n beetje koppiéren van GOW? Het upgrade menu, de manier waarop je je levens en magic terugkrijgt, de moves, echt alles gewoon. Ze hadden toch prima iets anders kunnen bedenken daarvoor? Dead Space kwam ook met genoeg eigen dingen en dat maakte het extra vet.

Dus nee absoluut niet ietsje...het is gewoon echt net God of war, en dat vind ik jammer en ook wat cheap. Wel nice dat de demo echt supersoepel loopt, maar grafisch is het dan weer een 'mixed bag' , niet baanbrekend verder. En ook elke goeie shooter heeft weer zijn eigen dingen. En neem games als GTA en Saints Row, allebei hebben genoeg eigen features. Tot nu toe ben ik ze niet tegengekomen in DI. En heb de demo wel uitgespeeld.

Laatst bewerkt: 11 dec 2009
  6. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ach laat ik het dan als volgt zeggen.

Wees blij dat ontwikkelaars naar elkaars werk zien er inspiratie enzovoort uit halen. Uiteindelijk leer je toch van elkaars werk en fouten. Een perfect voorbeeld hiervan is uncharted. Sowieso klinkt ripoff redelijk negatief in plaats van ''gebaseerd'' op of geleend van.

Wapens upgrade enzovoort zie je tegenwoordig in elke hack'n slash game dus ach om het nu te zeggen dat dat van GoW is is natuurlijk ook wat lullig. Sowieso komen de QTE van Shenmue. Ach volgens mij werkt er ook iemand van GoW mee aan Dante's inferno en dat zou misschien veel verklaren.

Uiteindelijk gaat het mij om hoe het speelt en de setting. En het speelt gewoon heerlijk en de setting is gewoon geniaal.

7. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Snap dat gezeur niet met God of War rip-off bedoel meeste echte die-hard microsoft/xbox fans die kennen dan die hele game niet (A) Vergelijk op zijn minst dan met een xbox360 game! Schande hiero!

Heb zelf nieuwe filmpje gezien en ik neig steeds meer om gewoon super veel games te kopen het nieuwe jaar en de vakantie maar te laten zitten :+ best wel kut :emo:

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Gow zelf is ook niet meer dan een zeer succesvolle en technisch goed uitgevoerde rip-off van elementen van andere games. Ik kan niet 1 ding bedenken waarin GoW echt innovatief was.

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.715
    Precies. Het updraden met 'orbs' had het bijvoorbeeld weer van Devil May Cry.

10. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Demo gedownload via PSN en had er wel wat gemengde gevoelens bij. De setting is geweldig, maar kom op, hadden ze nou echt niet beter kunnen verbergen dat het een GOW kloon is. Kijk, een game als Saints Row is ook een kloon van GTA, maar daar voegt de ontwikkelaar er nog wel eigen elementen in (al is het een baseballcap die niet in GTA zit).

Maar Dante's Inferno is gewoon GOW.

11. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het er ook wel mooi uitzien enzo, maar toch voelt het een beetje leeg. Alsof Gameloft weer eens een licentie probeert na te apen, zo iets, maar dat iets beter kwalitatief.

Maar toch wil ik de game wel uitspelen. Zeker geen slechte game.

12. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat maakt het uit dat Dante's Inferno erg op God of War lijkt. Zelf bezit ik geen Playstation 3, dus ik kan niks zeggen over GoW.

GoW lijkt me gave spel, maar om Playstation 3 voor één spel aan te schaffen gaat me te ver. Ook voel ik niks voor om meerdere consoles in huis te hebben.

Er is ontelbare games uitgebracht, en is dus niet eenvoudig om elke keer vernieuwingen te bedenken. Met wat leuke verhaallijn en nieuwe style ben ik al blij.

Kom maar op met demo op 24 december. Eerlijk gezegd lijkt me DI stuk gaver dan Bayonetta.

Er is iets wat ik niet snap. Ergens heb ik een trailer gezien hoe je de zeist van Dood heb afgepakt en samen met (z'n ?) vrouw in bodemloze put vallen. In andere trailer zag ik man thuis kwam met zeist en later z'n dode vrouw aantroffen :confused: Hoe zit dat?

13. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Sinds wanneer is God of War een game genre?

Ik vind de setting en het hele design van Dante's Inferno echt geweldig, de gruwelijkste demonen kom je tegen. En dat het speelt zoals God of War is mooi meegenomen, ik heb namelijk geen Playstation 3 :)

14. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Owja een demo is een goede maatstaaf :emo:

15. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Kan je nou wel mooi zo gaan beginnen. Maar de demo laat genoeg zien, dus opzich kun je een prima indruk van de game krijgen. Ook als je gameplay videos checkt van andere gebieden in de game zie je gewoon hoe idioot veel het op GOW lijkt. Niks meer niks minder.

En nee God of war is geen genre, maar wel naar mijn weten de eerste game met die gameplay, die feeling. Maar goed, zo zie ik het gewoon. Ik noemde allerlei voorbeelden op van andere games, en het was gewoon nice geweest
    als er iets van hun zelf had ingezeten. Vooral omdat hun vorige game met juist een echt vette nieuwe feature kwam en wel mee, maar ja, het is niet anders.

16. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Fijne kerst gewenst door Dante's Inferno!

http://www.youtube.com/watch?v=J93BST3GJhk&feature=related

Gisteren de demo op de ps3 gespeeld...en ik moet zeggen woow! Tuurlijk speelt het net als god of war, maar dat is toch geen slecht ding (dat is namelijke mijn favoriete game ooit) _O_ Die tussenfilmpjes zijn trouwens echt belachelijk mooi, niet normaal :thumbs:

Laatst bewerkt: 23 dec 2009
  17. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Morgen kunnen de xbox eigenaars ook uiteindelijk aan de slag met Dante's Inferno :D.

18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dagje te vroeg :D
    Demo van Dante's Inferno™ - Gates of Hell
    Bestandsgrootte: 1 GB

19. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Waah relaxed! Kan begrijpen dat PS bezitters zich een beetje genaaid voelen, maar ik heb geen PS dus kijk echt onwijs uit naar deze game. Nu aan het downloaden :)

20. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Straks de download maar eens aanzetten. :cool:
    Ben benieuwd!

Deel Deze Pagina