FIFA 10 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 20 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DON EL CORLEONE

DON EL CORLEONE INDO PRIDE

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx man .. ik zal het proberen als ik thuis ben

2. Jynx

Jynx Shirtjes maker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde probleem al eens gehad ja. Karige EA fouten ook altijd. Hoe dan ook vind ik het spel zelf wel erg lekker. Fifa 09 vond ik werkelijk volstrekt kansloos. Met 10 kan je wel weer lekker intuïtief voetballen.

3. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het lukt me niet meer om spelers te kopen. Ik denk ik pak Fifa weer eens op en begin een manager mode met Ajax. Maar als ik spelers probeer te kopen, jonge talenten, dan lukt dat 9 van de 10 keer niet. Ik bied veel salaris (>80%) en een goede transfersom ook heb ik m'n onderhandelaar op 10/10 staan. Iemand?

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt het niet altijd toegelicht als je aanbod wordt geweigerd? Heb zelf wel eens gehad dat jonge spelers niet wilde komen omdat er teveel concurrentie was bij mijn club, misschien dat dat het is.

5. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat staat er bij mij nooit. Bij Fifa09 wel maar hier zie ik alleen staan van dat ik de speler heb of dat een andere club een beter bod gedaan heeft, wat niet zo is meestal.

6. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij moet je daarvoor naar Transfer History of iets dergelijks, daar al eens gekeken?

7. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar staat het niet, het staat nergens. Er staat alleen van 'gefeliciteerd .... zit in je team!' of ' Palermo heeft een bod gedaan op Hamsik. Hamsik zegt: Palermo heeft een beter bod gedaan maar ik wacht jou bod of'.

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hehe Hamsik. Maar ik zie ook wel van die meldingen dat ze tussen betere spelers willen spelen of dat ik als coach bijvoorbeeld te onervaren ben. Meer geld toeschuiven helpt elke keer weer :+. Overigens heb ik met Ajax nu de volgende spelers (uit m'n hoofd).
    Sergio Asenjo
    Keeper van een Italiaans team, dacht Udinese. (Naam vergeten. Is 85 en rond de 30 bij mij. Wel een leuke backup voor een keeper die nooit geblesseerd raakt. De man staat dus nooit tussen de latten.)
    M. Richards (veld)
    Kjaer (veld)
    Piqué (veld)
    Cissokho (veld)
    Castro (bank)
    Ivanovic (bank)
    Fellaini (veld)
    Cana (bank)
    Sissoko (bank)
    Muntari (bank)
    Ninis (bank)
    Hamsik (veld)
    Renato Augusto (veld)
    Jao Moutinho (veld)
    Suárez (veld)
    Zarate (veld)
    Acquafresca (bank)
    Jovetic (bank)
    1 Of 2 nog vergeten.
    Als Ajax toch eens echt dit team zou hebben. :+

9. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    [GT]59873[/GT]

10. JorisFR

JorisFR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit was al een tijdje bekend hoor.....

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Het filmpje niet.
    Ik ga hem iig niet kopen, geld wolven.

12. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, dit nieuws is al meer dan 12 uur bekend, hoe durf je dit hier te posten.

13. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Echt he.. mja, zullen toch wel weer genoeg mensen zijn die 't gaan kopen.

14. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Wat een onzin om dit er niet gelijk in te stoppen bij de release..

15. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Moet zeggen dat ik Ultimate Team op Fifa 09 erg verslavend vond, maar ga het voor Fifa 10 niet meer halen, beetje jammer dat het er niet gratis inzat vanaf het begin

16. Jynx

Jynx Shirtjes maker

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals eerder gezegd vind ik het eindelijk weer eens een lekker intuïtief spelende voetbal game. Maar het blijft EA he. Het probleem van sommige savegames niet meer kunnen laden was al genoemd. Maar gisteren stopte tijdens een zinderende wedstrijd met vrienden het hele spel er mee. En echt bugvrij is het ook niet heb ik intussen gemerkt. EA kan de tijd die ze steken in het opkopen van kleinere bedrijfjes beter steken in kwaliteitscontrole als je het mij vraagt. (Niet dat iemand het mij vraagt natuurlijk,...)

Laatst bewerkt: 13 dec 2009
  17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Kan iemand mij het Ultimate Team gebeuren in een paar regels uitleggen?

18. JorisFR

JorisFR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet wedstrijden spelen, voor elke wedstrijd krijg je een bepaald aantal coins. Met die coins moet je dan weer spelers/contracten/stadions etc. kopen. Het begin is altijd even moeilijk omdat je met matige spelers van 60-65 begin.

19. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Met die coins kun je dan kaartenpakjes kopen(bronzen, zilver en goud) waarin dus die spelers/contracten/stadions in zitten. Ook heb je een soort Auction waar je spelers op kan zetten om te verkopen aan andere gamers. Uiteindelijk heb je dus een 'Ultimate Team' met supersterren en dan ben je geweldig. Vond het zelf een beetje tegenvallen.

20. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu maar hopen dat hierdoor die ultimate team bug in de ranked matches terug komt want dat had 09 verpest voor mij.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina