Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BBE TheOne

BBE TheOne BBE Forever!!!

Leuk Bevonden:
    0
    waar haal ik zon transferkit?

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Bellen met de helpdesk !!
    Vragen naar de gratis migratie-kit.

3. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Een vraagje, Hoe kan ik in hemelsnaam mijn data op mijn 120GB harddisk overzetten naar mijn nieuwe 120GB Harddisk, Ik heb zeg maar nu een Elite met zwarte HD en ik wil dus al mijn data van mijn witte 120GB naar de zwarte 120GB overzetten. Ik heb die Transfer kabel maar dan werkt het niet omdat tie waarschijnlijk ziet dat het niet om een 20GB maar om een 120GB HD gaat. Help wat nu

4. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Kan dat niet dan? Dat is ook raar.

Misschien moet je de helpdesk 's bellen, want zij zullen het wel weten.

Je hebt zeker geen memorycard, want daar kan je in ieder geval een hoop saves mee verplaatsen.

5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vandaag mn xbox terug gekregen. Een gloed nieuwe.
    Service date: 27-07-2009

Erg tevreden dus, behalve het feit dat er gewoon géén HDMI ingang inzit8)

6. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Als jij een Xbox360 zonder HDMI naar M$ stuurt dan krijg je er ook één zonder HDMI terug.

7. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Stuur mn nieuwe elite na de kerst wel weer op, na Halo ODST erin te hebben gedaan is mn xbox fucked up geraakt. Probleem schijnt bij een paar duizend xboxen voor te komen en dus ook weer bij die van mij... zucht. Hij leest ODST niet en sindsdien leest hij af en toe helemaal geen games meer. Disc drive die soms niet reageert, waardoor ik de game er niet uit kan krijgen. Opstarten van de xbox duurt nu soms tussen de 5 en de 10 minuten dat het xbox logo wat blijft ronddraaien :mad: Soms als ik de xbox uitzet dat het beeld wel uitgaat maar de xbox gewoon lekker aan blijft staan etc 8)

Stuur em na de kerst wel weer op, hoop ik hem voor Mass Effect 2 weer terug te hebben.

*zucht*

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat gevoel had ik al ja. Wel jammer maargoed.
    Wist niet dat er nog xboxen zonder HDMI poorten gemaakt worden.

Heb trouwens het gevoel dat dit helemaal niet zo'n hele nieuwe is maar gewoon een gefixte oude met een nieuwe datum erop aangezien dit duidelijk een stempel is geweest aangezien het er wat scheef op zit geplaatst.
    Ook is het nog een 16.5A dus een zyper ofzo, wat dus de eerste lichting xboxen geweest zijn.

Sneaky sneaky MS!

Laatst bewerkt: 11 dec 2009
  9. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Je hebt idd geen nieuwe terug gekregen, want zonder hdmi worden al een tijdje niet meer gemaakt.

Microsoft zal n andere sticker met datum erop doen vanwege de garantie. Anders weten ze ook niet meer tot wanneer de garantie van jouw xbox afloopt.

10. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    OMG wat ben ik blij. Ik moet even wat kwijt. Vandaag was ik bezig om mijn savegames van mijn ene HDD naar me nieuwe HDD te zetten. Via die Transfer cable lukte het niet dus maar gedaan via Memory Card. Ik dus alles van de HDD naar de Memory Card gezet en in me Xbox360 gestopt met intussen de nieuwe HDD erin. Ik Xbox aan en ik weet niet wat er gebeurd was maar savegame van ACII en Borderlands waren in 1x weg, nou ja, foutje van mij is er eigenlijk aan te pas gekomen. Ik had mijn profiel op mijn nieuwe Xbox360 gedownload maar dat was niet helemaal goed gegaan, dus ik naar System Settings en dan memory, ik dus mijn profiel verwijderen, maar schijnbaar zit er tegenwoordig een optie bij om je profiel + alle items te verwijderen, ik dus met me stomme kop al me saves van me Memory card verwijderd incl ACII, Borderlands, Modern Warfare2 etc. Kom ik zojuist een programma tegen op internet genaamd Xport 360. Daarmee kan je dus files Undeleten die je dus per ongeluk van je HDD hebt gemoved of hebt
    verwijderd en wat denk je. het werkt !!. Je moet wel even een Transfer Cable hebben om je Xbox360 HDD aan je PC te hangen en dus het stukje software, ik zeg WAUW !!!

11. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Dikke mazzel!

Ik gebruik overigens sowieso een memory card als back-up voor mn save-games.

Mn harde schijf kan wel crashen en dan zit ik. Eens in de zoveel tijd update ik de back-up gewoon ff.

12. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Alleen jammer dat de savegame van Forza 3 niet te backuppen is :mad:

13. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Sommige games laten hun saves inderdaad niet kopiëren. Ik vraag me af wat daar de reden van is.

14. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik weet het ook niet precies, maar vind het wel heel erg vervelend. Misschien dat ik met zo'n 3rd party programma voor je pc probeer de boel over te zetten, schijnt goed te werken.

15. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Werkt idd heel goed,

http://uk.codejunkies.com/support/article.aspx?article_id=272

download dit stukje software maar. je moet wel de Transfer Cable hebben

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Vraagje over mijn gegevens overzetten op mijn 120GB hé.

Sluit de vaste schijf van 20 GB aan op de Xbox 360 Elite-console en ontkoppel vervolgens alle accessoires die op de controllerpoorten van de console zijn aangesloten.

Kan ik mijn 20GB niet gewoon op mijn pro houden, anders moet ik weer helemaal mijn Elite plaatsen en aandoen en daar heb ik nog geen zin in. :+

En wtf, zodra alles op mijn 120GB staat is alles verwijdert op mijn 20GB. Meen je toch niet, ik wil op beide alles hebben. :'-(

17. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Dat is dus niet mogelijk , de migratie-kabel verwijderd na het overzetten alle data.
    Je zou natuurlijk eerst de saved game-data van de 20GB over kunnen zetten naar een Memorycard ;)
    Onthoud wel dat niet alle data kan worden overgezet !!

18. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Tja, dat schiet ook niet echt een reet op dan. Dan moet mijn zusje zonder savegames op mijn oude 360 gaan spelen met een lege 20GB. :emo:

19. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Maakt ze toch dr eigen savegames :+

20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Nja, het moet dan maar want ik wil mijn savegames wel hebben namelijk :+. Maar goed, moet eerst maar even een HDMI kabel kopen want bij mijn Elite zit alleen een Composite AV Kabel en geen component voor HD tv. 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina