Forza Motorsport 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    [​IMG]

    Denk dat veel auto's daar toch problemen mee krijgen :9
     
  2. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    de Nordschleiffe heeft nou eenmaal hoge curbstones en dat is idd verdomde irritant.

    het valt ook wel op dat online in FM3 alleen maar beuken is en in FM2 dat veel minder voorkwam. Dat online gedoe vind ik sowieso maar stom dat je geen eigen public lobby kan maken. Maar dat tikkertje maakt veel goed :+
     
  3. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Er ontstaan weer heuse PGR taferelen 8)
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Beuken, stampen headbangen tot je erbij neervalt. Wat wil je nog meer? :+
     
  5. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Ah, was jij dat ene vervelende menneke die dat in PGR2 zo leuk vond? :+ (of was dat in het enige door mij gemiste deel 3? :emo:)
     
  6. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Bewm:

    Bron

    ik vind het persoonlijk super, dat er nog vele anderen gebanned mogen worden :eek:
     
  7. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Ben nu op de 70,2%.. Ik speel dus eerst het spel uit voor die Solid Gold achievement. Als ik het spel dan nog niet gezien heb, start ik wel weer opnieuw.
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2009
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ik speelde met PGR 2 nooit online. PGR 3 wel eens gedaan. Ik ben alleen geen vervelend mannetje, hou alleen maar van een dikke slide show door de bochten. Londen was daarin heer en meester. _O_:+
     
  9. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Slideshow door de bochten! :D Maar daar is PGR voor bedoeld! It's all about the KUDO's! :b:
     
  10. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik dit zo zie dan begrijp ik wel waarom me fiat 500 steeds omrolt als ik met veel snelheid over een curb ga :9
     
  11. djaxelb23

    djaxelb23 Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Forza, wat een spel !
    Ziet er goed uit, gedetailleerd, ben gestopt met wiet roken, en er vallen mij zo veel dingen op.Wauw ! :) Reflecties op de auto's, zandkorrels, mooie omgevingen.
    Elke auto rijdt anders. Diversiteit aan banen. Ontzettend veel races te doen. Geluid, superrrrrr !! Wat wil een auto-liefhebber nog meer ??Forza 4 hahahahahahahaahahahaahah.Ben nog lang niet klaar met Forza 3 en nu al verheug ik me op deel 4.
    Afgelopen nacht mn 1e R2-kampioenschap gewonnen.Alle races als nr 1 over de finish beeindigt.Rijd met alle assists uit, geen racelijn, wel auto-schakelen, schade op simulatie en (nog) op medium.Hard wil ik nog niet aan beginnen.Komt wel.
    Moet wel zeggen, ik heb flink moeten sleutelen aan de CCGT auto eer ik m onder controle kon houden.Maar toen dat eenmaal gelukt was, hahah, wat een beleving !!
    Vind de A.I. soms behoorlijk irritant, maar hoofdzakelijk heel erg realistisch.
    Met 'normale' auto's valt het niet zo op, maar met R3, R2, en waarschijnlijk met R1 auto's valt heel erg op hoe veel moeite men heeft alles onder controle te houden.

    Dat rewind knoppie, tjah gebruik m wel eens, grappig om te zien hoe random de situaties voor je of achter je dan zijn.Ik bedoel ik heb wel eens tegenstanders als het ware gered, dwz ik ziet m flink de bocht uit knallen, en ik dus ook,let te veel op die auto dan.
    Rewind dus, en hopla hij vliegt niet de bocht uit. Of juist wel en dan harder, hahaahaahah.
    Ik zit ook hiero thuis te vloeken en te tieren op tegenstanders net alsof ik echt aan t racen ben.Zo, van hallooooooo ken je niet rijden ofzo??Moet je me weer aan tikken, jonguh?Alleen dan gebruik ik andere woorden, die ik hier maar achter wege laat.hahahahahaha echt wat een beleving is dit spel zeg !!
    Vind de seizoen-modus wel grappig.Steeds met andere auto's rijden en winnen !!
    Kan wel saai zijn als je net een toernooi met een R2 of R3-klasse auto ( R1 ben ik nog niet ) hebt gedaan om daarna, ik noem maar wat, met een C-klasse auto te rijden.Gaat niet zo snel he;)
    Ben nu bezig met R2-World Class in een Nissan GT-R 2010.
    Wat een race-monster zeg! Acceleert als een gek, topsnelheid 360.En die heb je snel bereikt.Vind het alleen jammer dat je geen betere remmen kan aanschaffen.
    Want daar zit t m in.De remmen zijn niet om over naar huis te schrijven.Had vanmiddag ook een ontieglijk storend moment, wat dat betreft.
    Ik rem niet volluit, maar in stages, zeg maar, en elke keer dat ik rem loopt de motor schade op, wat resulteert in verlies aan kracht waardoor ik in ronde 7 in de problemen kom. Ik haal ze niet meer in, boehoeh.....waardoor ik niet meer 1e wordt.Daar baal ik van hoor.En tegelijkertyd daagt t me uit, ik wil en zal 1e worden !!Hoe dan ook !Ook al maakt het niet zo heel veel uit om een keertje 2e of 3e te worden.Can't do that.K moet 1e worden!:)
    Forza Motorsport 3, wat een beleving!!
     
  12. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    je vind jezelf wel grappig ofniet :p
     
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Heb gisteren eens eindelijk mijn cockpit-view aangepast en dus ook eindelijk eens gebruikt en het viel mij op dat er voor (o.a.) de Nissan GT-R geen zijspiegel gemodeleerd is... slordig werk Turn 10 =(.
     
  14. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    houd dat in dat je jezelf verder naar achteren kan gaan zitten? en hoe pas je dat aan? Ik zit nu veelste dicht op het stuur, waardoor ik m'n spiegels niet zie.
     
  15. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Yep. Je moet multi-screen aanzetten en de optie die dan automatisch op 45° springt op 62° (word door meeste als ideaal ervaren) of aan je persoonlijke voorkeur aanpassen.

    [​IMG]
     
  16. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Misschien wel ideaal, maar dat beeld is niet echt realistisch.
     
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    En dat je in je auto niet kunt rondkijken is ook niet realistisch, dus moeten we maar een alternatief gebruiken om in de spiegels te kunnen kijken (als ze gemodelleerd zijn tenminste).
     
  18. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Je kan wel rondkijken in de autos:x
     
  19. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Hoe dan? :eek:
     
  20. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Rechterstick
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina