[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 11 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Die M21 EBR? Heb hem gister geunlockt maar speel zelf met de Barret. Heb ook niet echt zin om weer Thermal te gaan unlocken.

2. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik maak echt alleen maar one shots als ik een beetje goed mik. En je kan lekker rap die kogels er door heen jagen. Niet veel recoil :).

3. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Die EBR vind ik zelf niet zo heel nice. Het is chill dat je er snel kogels mee achteraan kaan doorpompen doordat er weinig recoil is, maar met de Barret heb ik dat bijna nooit nodig, omdat ik daarmee heel veel One Shot Kills krijg, wat dus niet het geval is bij de EBR.

4. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Neem aan dat je CoD4 wel gespeelt hebt, is gewoon hetzelfde als de M21.

5. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Aargh, heb ik net een AC130 is het potje afgelopen, had wel 13-0 als Sniper op Afghan :cool:

E: Oh, heerlijk potje op Sub Base net _O_. Zat bij punt C te snipen vanaf dat raam (dan zie je punt B + dat gebouwtje erachter) en de enemy kwam alleen maar daar vandaan. Alleen jammer dat ik daarna steeds werd genoobtubed omdat me idiote team geen enkele point kon defenden. Uiteindelijk afgesloten met 35-14, terwijl ik eerst nog 30-4 stond :mad:

Laatst bewerkt: 12 dec 2009
  6. acisiz

acisiz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    op HC zijn alle snipers nice omdat je met ze allemaal one shot one kills krijgt

opcCore moet je doen wat voor jou het fijnste is

Zijn alle 4 goede snipers

maar de M21 EBR (de laatste sniper) is toch beetje apart, er is weinig recoil maar je krijgt niet zo gauw one shot one kills mee op core, wat ik dan doe is iets aanvallender spelen..

7. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net even met alle snipers rond gespeeld en ik vind de wa2000 toch het lekkerst. Was net bezig met de 50. en moest toch 3 ferme body hits maken om iemand te killen. En dat zonder silencer en stopping power. Met precies dezelfde setting voor de wa2000 schoot ik mensen sneller neer.

8. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Vandaag ging heel lekker, echt raar dat het ene moment ik de game wel kan spugen en de andere moment de game niet kan wegleggen. Voor het eerst een flawless game gehaald op Highrise(28-0) met de intervention, acog scope en akimbo magnum.

Trouwens het activeren van een nuke in een objective match vind ik echt niet kunnen.

9. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, daarom snipe ik ook bijna alleen op Hardcore modes. :)

10. Nemmii

Nemmii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had die bug dus ook, die iemand in vorige topic ook had. We joinde 3rd team tactical, kwamen ineens in 9vs9 Rust - Domination. We kregen wel echte xp alleen was de hele game bugged:+ Normaal ga je tot 200 punten, het andere team was al op 650 ofzo, ik moest eten en zei tegen me vrienden dat ik leavde. Bleek ik dus de host te zijn en quitte de hele server:D8)

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb een challenge gehaald die volgens mij helemaal niet bestaat. Had volgens mij damage gedaan en met een mes gekilled. Staat echter nergens tussen...

12. superslimsimon

superslimsimon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wel... krijg je callsign "it's personal" voor, challenge weet ik zo niet uit m'n hoofd maar is er wel!

13. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    ''Hurt an enemy, then kill him with a knife'' ofzoiets:)

14. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Volgens mij was t met een throwing knife zelfs?!

15. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ik vind dat je voor Extended Mags wel te veel bullet penetration kills moet maken. Met een assualt rifle heb je het zo gedaan, maar met een Sub-Machine Gun (had bij de Vector de 800 kills gemaakt voordat ik 40 bullet penetration kills had) of Sniper duurt het wel erg lang. Ik probeer het nu te halen voor de sniper en speel daarom maar hardcore, dan maak je zo sowieso dood wanneer je ze door de muur heen raakt, maar ik ga zelf ook heel veel dood, omdat ik op de radar niemand zie aankomen :+.

16. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet als je die manier gebruikt bij Perk 2 Hardline doen en UAV instellen als killstreak reward, dan heb je na 2 kills al UAV. -> Wel even uitkijken voor mensen met Cold Blooded.

Mja, als je alle attachments bij een wapen unlocked krijg je 10.000XP :emo:

Laatst bewerkt: 12 dec 2009
  17. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    ROFL het was weer zover :') Why!!!!

Dat spel doet het gewoon expres. Land hij op de grond, heb je een UAV of Counter UAV en als hij op een dak land zit er wat anders in 8)

18. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Het gaat mij vooral om de mooie titel :cool:.

19. Timo12

Timo12 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Net een potje TDM gewonnen met 7500-2500:+

20. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net ook een bug in een potje gekregen. Deed mee aan TDM en uit het niets vertrok 5/6 mensen de server. Dus toen was het 6 tegen 1 en niemand kwam er meer bij. Game eindigde in 4300 - 200. Game eindigde door tijd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina