[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 11 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. superslimsimon

superslimsimon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt... volgens mij staat die challenge bij 'humiliation'

2. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Sommige challenges doe ik niet eens omdat het gewoon gekkewerk is :+ Die FMJ en grenadelauncher doe ik nooit, ik ga altijd gelijk verder.

Die F2000 is me toch een partij heerlijk trouwens _O_ Man oh man.

3. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Owned. 8)

4. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Waarom gooi je hem daar dan ook neer :D, zag je het te laat of rolde de granaat gewoon weg? :9

5. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb heel vaak geluk gehad, dan rolt de granaat weg onder een bruggetje ofzo, en dan land de crate zo half op het dak, en dan valt hij er net af, waardoor ik hem toch nog kan pakken \o/

Oh, en mijn K/D ratio is nu 0.5, echt slecht :emo:
    Maargoed, ik heb er lol in, en mij boeit de K/D ratio niet echt.

Laatst bewerkt: 12 dec 2009
  6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Wist ik veel dat er op zo'n uithoekje van een map een brug/ding zat :9.

Level 60 alweer :cool:

7. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Net weer eens een TAR21 opgepakt ipv mijn SCAR, halleluja zeg _O_

8. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bah, net een potje ging lekker, 28-3 en dan komt er opeens een nuke van het andere team dat dik achter staat. Was die blijkbaar in een hoekje te boosten met een vriend.

9. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat gebeurt me ook vaak in Free-For-All. Zitten ze in een hoekje te boosten met tactical insertion|:-

10. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ik vond dat echt een wapen van niks, maar ik zal hem in Prestige 2 maar oppakken dan.
    Maar bij FFA heb je het veel sneller door, omdat er dan linksonder een veel grotere score staat. Bij TDM valt het niet zo op, doordat het daar om veel meer punten draait. Als je het bij FFA doorhebt, kun je ze lekker gaan zoeken en dan is het best geinig als je het voor ze verneukt. Helemaal als je dat op een genante manier doet. Had het gisteren gedaan met een Throwing Knife, daarna quitte die meteen, ondanks dat ie nog maar 7 kills hoefde om te winnen :+.

11. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Klopt, ik heb dit echt opgemerkt. Mijn care packages die op de grond vallen, zitten meestal AMMO of een UAV in. En als ie ergens op het dak beland zit er toevallig een AC-130 in of een Chopper gunner. :lol:

12. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    F2000 vind ik helemaal niet relaxed gewoon. Té veel backfire en echt heel veel damage doet hij niet.

Over carepackege's gesproken.. Ik had een keer 2x een AC130 op Scrapyard.. Had killstreak, dood.. Nog een killstreak en toen gooide ik ze tegelijk.

Wilde toen mijn 2e laptop openen was het potje voorbij. :+

13. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Hehe, iemand uit mijn team (een fokking irritant brits ventje) had een Emergency Airdrop en zit die op te wachten. Ik blijf er ook bij staan om te kijken of er misschien ook nog iets leuks voor mij bij zit. Valt dat eerst pakketje op hemzelf, terwijl er een AC130, een Pavelow, counter-uav en ammo inzaten. Ik dus AC130, Pavelow pakken, terwijl hij me helemaal vol scheld.:{ Mocht hij van mij die andere twee houden :+.

Dat idee had ik er ook van.

14. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo hoort het inderdaad.:thumbs:
    Moet hij maar niet met z'n bolle kop een kistje koppen.

15. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha lol ik had ze allemaal gepakt , nananana :9

16. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Modern Warfare 2 kid gets his first Tactical Nuke

[yt]jpeYzpO-uxw[/yt]

Zo! Die is blij!

17. Suzukifreak

Suzukifreak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je toch naar je voeten kijkt en gooit dan valt dat die kist recht voor je voeten. Knap dat je hem daarop gekregen hebt :thumbs:

18. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Nah, op de UAV zag ik dat er vijanden aankwamen en ik had juist een mooie killstreak. Dan ga ik niet mijn leven wagen voor twee van die schijtdingen.
    Misschien stond ie onder dat ding toen hij die nade voor z'n voetjes pleurde?

19. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ik heb even wat lopen uitproberen met een 2de controller op splitscreen en naar mijn ondervinding is de enige sniper waarmee je een 'one shot kill' kan doen gelijk waar in het torso op 'longshot' afstand de .50 Barrett. Dit is met stopping power & zonder silencer. Zonder stopping power en/of met silencer lukte het blijkbaar niet meer.

Ik zou eens op kortere afstand moeten proberen, maar het lijkt me op zich best vreemd dat maar 1 (vroeg geunlockte) sniper krachtig genoeg zou zijn. En dat bij de rest eigenlijk stopping power helemaal geen zin heeft aangezien het nu met of zonder toch 2 torso shots blijft kosten om iemand te doden.

Iemand die uit (ingame :+) ervaring spreekt & dit kan bevestigen?

20. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Nou, ik kan bevestigen dat ik met de barret, zonder stopping power, bijna alleen maar One Shot Kills maak. Heb het ooit met stopping power geprobeerd, maar dat maakte nauwelijks een verschil in mijn ervaring.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina