[Online Gamestore] Ervaringen, prijzen, levertijden etc. [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 6 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YoshiNL

    YoshiNL Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft één van jullie ervaring met Mediaoffer?
     
  2. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb er Need for Speed Shift besteld. Kreeg hem gewoon op de release binnen.

    Overigens hulde voor E-Plaza. Ik heb ook een elite voor 150 euro besteld en een splinternieuwe Jasper met Pure en Lego Batman gekregen. Verder zat de extra controller ook netjes in de doos. Keurig. Als ik binnenkort weer een spel ga bestellen en E-plaza is één van de goedkoopsten zal ik het zeker niet nalaten. Ik vind het zeer netjes van hen dat ze dit pakket hebben opgestuurd en niet gewoon mijn geld hebben terug gestort.
     
  3. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand hier een reden voor en/of oplossing?
     
  4. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    AC2 daar besteld en kreeg hem gewoon op de releasedag binnen :)
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Sapperdeflap, ik kan mijn pakket niet meer volgen. Gistermiddag nog wel, krijg nu 'NoApplicableData'. Iemand ook?, moet wel even weten of hij vandaag komt anders kan ik weggaan.
     
  6. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Track&Trace zegt nu al voor de 3e keer 'Zending gesorteerd in sorteercentrum'. Het lijkt me dat als ik 'm vandaag zou willen hebben hij al onderweg geweest zou moeten zijn toch? :'-(

    EDIT: Nvm, al binnen :D
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2009
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ook binnen, met controller en alles zo goed als nieuw. Fii is heel happy. :cool:
     
  8. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Hetzelfde, topservice van Eplaza! :thumbs: Nu alleen nog wachten op m'n Data Transfer kabeltje...
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    MFR date 15-10-2009, baaaas. Hopelijk vandaag mijn transfer kabeltje binnen, en even binnenkort een HDMI kabel kopen. €150, aaah wat een koopje. :cool:

    Zooo, wat een kleine voeding heeft ie, woew. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2009
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Ik wil ook. :'-(

    *Zit hier met ouderwetse non-HDMI first-batch Xbox. Wel een unieke though, omdat ie minder herrie produceert en nog geen RROD heeft gekregen. Iemand deze unieke collectors Xbox ruilen tegen HDMI Xbox? :+

    Maar even ontopic: Ik lees hier tegenwoordig veel goeds over Axelmusic. Ik kende ze nog niet, maar het is blijkbaar een aanrader. :)
     
  11. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Axel is zeker een goeie shop,ik heb er GOW collection besteld en had hem in 8 dagen binnen,ik ben tevreden.
     
  12. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Misschien wat raars hoor maar hebben jullie net zoals ik die die Kung Fu Panda pack hebben nu niet zoiets van, jah eigenlijk hebben we nu best wel een minder pakket dan die nieuwe pakketten die zijn uitgeleverd. Ik vind het wel top van Eplaza hoor dat iedereen die heeft besteld toch een zeer goed alternatief hebben gekregen door een veel nieuwere pakket te krijgen maar eigenlijk baal ik er wel een beetje van dat ik dus een oudere chip en dus een oudere xbox360 heb. Zit een beetje met een dubbel gevoel. Ik hoop dat jullie het een beetje snappen. Ik had ook liever dan die Batman/Pure pack gehad, logisch toch?
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Exactly. De mensen die er op tijd bij waren krijgen de mindere deal. Beetje vreemd eigenlijk. 8)
     
  14. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    ja ik hoopte eigenlijk dat daar nog wat aan te doen valt, niet ten nadele van andere maar eigenlijk baal ik gewoon verschrikkelijk
     
  15. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Je baalt?! Terwijl je net een Xbox 360 Elite met 2 games en 2 controllers voor €150 hebt gekocht?! Ik weet niet wat er zoveel beter is aan dat pakket dat wij hebben gekregen (behalve de doos, en het feit dat 'ie wat nieuwer is). Het is niet alsof je Xbox helemaal onder de krassen zit en de lak er half af is ofzo...

    Je moet wel een erg grote fan van Lego Batman zijn om hier van te balen.

    Ok, wij hebben een Jasper gekregen en jullie hebben nog een Falcon, maar wat is er eigenlijk zoveel beter aan een Jasper?
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2009
  16. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik hoop toch wel dat je het begrijpt. Hij is niet alleen nieuwer, daardoor zit er dus een nieuwe chip (Jasper) in terwijl er in die van mij een (Falcon) zit en ja eigenlijk hebben wat DulleNL zegt de mensen die later hebben besteld een nieuwer pakket dus ja dan baal je, logisch toch?
     
  17. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ja ik begrijp het wel, maar je hebt toch een Elite met extra stuff voor €150 :) En je kan het ook zo zien: het was eigenlijk helemaal niet de bedoeling dat wij (de latere mensen) nog hadden kunnen bestellen. Eplaza had ook heel aso 'Helaas, niet meer op voorraad, hier is je geld terug' kunnen zeggen, maar ipv daarvan zeiden ze: 'Excuses, het is onze schuld, de website deed het niet goed, en als vergoeding voor het ongemak "upgraden" we jullie pakket.'

    Het is niet alsof jullie een slechter pakket hebben, jullie hebben toch gewoon gekregen waarvoor je betaald hebt? :)
     
  18. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Mijne is gewoon een jaar ouder, en de doos was helemaal aan gort 8)
     
  19. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja dat stond in de advertentie dat je doos kapot kon zijn. Voor de rest hebben jullie gewoon gekregen wat jullie besteld hebben en dat was ook een prima aanbieding. Het is een beetje hetzelfde als in een supermarkt aan het begin van de week huismerk in de aanbieding heeft en wanneer dat op is en als alternatief een A-merk in de aanbieding doen.Dan baal je ook, maar ja daar kan je nisk aan doen.
     
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Maar huismerken zijn nooit in de aanbieding :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina