Dus eigenlijk is het een halve film game en zal het niks te maken hebben met de PoP reeks van deze generatie.
Mei 2010 komt ie al uit? Kuuuuut Ik wilde een vervolg op de vorige. Elika de Prins. Art-style (enz) Andere keer dan maar? asjeblief Ubi? Eind 2010 misschien? Dat deze gebonden is aan een film bevalt me absoluut niet, maar het is PoP... Slecht kan het niet zijn. Het is gewoon niet waar ik op had gehoopt. goddamnit. Eerste trailer komt btw 2 december edit: Mod: andere titel voor topic lijkt me? Prince of Persia: The Forgotten Sands
is het nu een 'tussendoortje' ivm de film, of slaan ze weer een andere (oude) weg in en krijgt de laatste PoP geen vervolg meer? zou ik zeer betreuren... Prince (met stem van Drake) en Elika vond ik geweldig!
Nog een trailer: Even naar voren skippen als je dat gelul niet wilt aanhoren. En hier is de trailer van de game:
Mja, ziet er zeker niet slecht uit, maar ik ben nog steeds het verlies van de Prince/Elika game aan het verwerken. Wordt toch wel een pre-ordertje.
Wel. Vorige PoP vond ik verschrikkelijk en ik hoop dan ook dat dit echt weer PoP word zoals uit de laatste trilogie. Trailer kan me jammer genoeg nog niet echt overtuigen en dan ook nog zo'n vroege releasedatum. Nog even afwachten hoe dit uitpakt.
Niet. Ziedaar mijn geweldige discussieskillz Maar dit is eigenlijk gewoon een veredelde filmgame. > Dat is nooit goed. Het is nu vrij kort voor de release, en we krijgen niet eens ingame footage te zien? > Geen goed teken. Tss...Eens kijken hoe dit afloopt. Ik hoop op een goede game, want PoP is altijd . Maar stiekem hoop ik op een vreselijke game.. Dan gaan ze tenminste snel terug naar het vervolg op PoP 2008. Hoop ik.
Trailer ziet er wel aardig uit, maar zolang je maar niet constant moet vluchten voor een grote hoop zand.
Ik vond SoT, WW en TT ook veel cooler dan die van 2008. En dan was Warrior Within weer mijn favoriet onder die 3.
Het lijkt er inderdaad op dat het een slechte filmgame word maar zolang het geen vervolg word op de vorige Prince of Persia vind ik het al een stap in de goede richting. Geef mij maar een goede Prince of Persia net zoals de trilogie op de vorige generatie consoles. Jammer genoeg ziet het er niet uit dat dit hem gaat worden.
De film lijkt me niet eens verkeerd op basis van de trailer. Maar de trailer van het spel, ik weet het niet. Volgens mij hebben ze dit deel snel in elkaar geflanst. Het straalt niet de kwaliteit uit van een triple A titel, vooral vanwege de slechte filmgames die we keer op keer krijgen. Persoonlijk was ik ook wel een liefhebber van de prins uit 2008, dus vind het jammer dat het nu weer over een andere boeg gegooid wordt.
Ik vond de trailer van de film ook verassend goed maar toen ik daarna de gametrailer keek werd ik toch wel teleurgesteld.