Schijnbaar had Kotaku een tip gekregen van iemand dat deel 2 van TFU alles gaat doen wat het eerste deel beloofde en meer (Online).
Kan niet wachten dus! 
Hopelijk geven ze het wel wat meer 'realisme', dus als je iets raakt met je lightsaber dat je er ook echt recht door heen gaat. (Dus geen lightsaber knuppel meer maar gewoon eentje die niet veel van je enemies achterlaat) En vond het in deel 1 ook wel jammer dat als je enemies vol tegen de grond gooide dat je amper iets hoorde en hij was dood. Heb liever dat je echt zo'n gevoel van impact krijgt zeg maar.
Maar zoals ik al zei, kan niet wachten! \o/
Was helemaal vergeten dat ik ampers iets over de trailer had gezegd, die ik echt vet vond. Iedereen had meestal wel dat de Rancor (Dat beest dat heel wat meters door de lucht werd gegooid) toch wel iets was waar je zeker niet tegenover zou willen staan en dan komen ze met iets wat amper moeite had om de eerder genoemde Rancor op zo'n manier te gooien.
Ook vind ik het begin mooi, Yoda & Darth Vader die op hem in zaten te praten en waardoor alles in de omgeving kapot ging en dan opeens houdt het op omdat ie de stem van Juno hoort.
Wel benieuwd hoe ze Galen uit de dood terughalen..
Meer customization Lightsaber forms, Doublebladed/Single etc etc.
Denk dat ik dadelijk maar weer is voor de zoveelste keer TFU ga spelen!
Laatst bewerkt: 13 dec 2009