[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 11]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ferron, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Gisteravond een filmavondje gehouden

Salinui chueok (Memories of murder)

Koreaanse Crime-thriller-drama

http://www.imdb.com/title/tt0353969/

Gewoon ZEER nice, heel boeiend en er gebeurd echt van alles. Ik ga niks spoilen verder ook. Gewoon kijken, klaar. :)

Låt den rätte komma in (Let the right one in)

Zweedse film, gaat over een jochie die op school niet echt van zich af bijt. In een rustig buurtje woont, komt een meisje tegen en het klikt al gauw tussen de twee....maar ondertussen gebeuren er rare dingen in het stadje en er is iets vreemds aan het meisje. Ook gewoon kijken. Zeer speciaal en uniek!

http://www.imdb.com/title/tt1139797/

2. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Die film werd ons nog aangeraden door onze docent Psychologie.
    Leek me alleen niet echt een vrolijke film gezien de trailer. 8)

3. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    vond hem de eerste keer ook super, 2e keer wist ik eigenlijk nog de helft wel, dus toen wassie wat minder :9 wel aanrader :)

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

superfilm idd!

5. Dsquared

Dsquared Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    American Pie Book of Love

Het cijfer laat ik in het midden. Slecht verhaal :p

Heel veel tieten, maar toch weer grappig. Kijk deze niet met je vriendin want die vind het geen ... aan

Maar als je niks te doen heb is het wel de moeite waard

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

:thumbs::thumbs::thumbs:

Ongetwijfeld dat de vrouw die Twilight geniaal vinden...dit wellicht een saaie en langzame film vinden..maar dat moeten zij maar weten. En mja, de jongens die er dan ook zijn die Twilight geweldig vinden. ;)

Vanavond ga ik denk ik The Host of A bittersweet life kijken.

7. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    The Green Mile

Ontroerend, geweldig en mooi.

9/10

8. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Eigenlijk niet en ook weer wel. Het is de eerste film met Anthony Hopkins als Hannibal Lecter. Red Dragon is echter een prequel en is ook al eerder voor Silence verfilmd (Manhunter heette die als ik het goed heb), maar er is later een remake van gemaakt met Hopkins erin.

Hannibal Rising laat ik maar even buiten beschouwing:x

9. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Vandaag eindelijk Up gezien!

En wat een meesterwerk van Pixar alweer!

Fenomenale muziek, personages en wat een gevoel zit er in die film! En dat voor een animatie!

9.2/10

10. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    district 9

Wist niet echt wat ik moest verwachten, het was op aanraden van een vriend. Maar moet zeggen dat ik het echt een vette film vond. een keer geen 13 in een dozijn film maar een stuk orgineler in een vette setting. Keer het "alien" genre vanaf een andere kant bekijken en benaderen.

11. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10

Ik vind het allebei leuk, maar op een andere manier. Let the right one in is gewoon echt een goede film, en Twilight is supervermakelijk. Een beetje zoals Harry Potter, zeg maar, die films vind ik eigenlijk kut maar toch leuk.

12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Inglourious Basterds (Tarantino, 2009)

Eindelijk gezien. En genoten! Hoewel het overdadige geweld me weinig doet (ik vond het nogal overtrokken) kon ik wel genieten van de uitingen van frustratie. Meest komische moment was het vingerprikje op het geblinddoekte hoofd van Aldo, gevolgd door de kopstoot van Aldo op het hoofd van Landa. Man, dat moment van pauze daar tussenin was zo perfect dat ik werkelijk twee minuten volkomen in een scheur heb gelegen :lol: Ondanks de lengte een meer dan lekkere wegkijker.

13. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Is het ook niet, lang geleden dat een film zo'n indruk op me maakte. Kan er nu nog niet over uit. 8)

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Harry Potter is kwaliteit en was zeker wel te waarderen. Niet allemaal ,maar sowieso de eerste drie vond ik behoorlijk ok.

Twilight vind ik echt gewoon 3x niks , 0,0% vermakelijkheids-factor in mijn boekje \o/.

Vanavond The Host (Gwoemul) gezien, echt zeeeeeer nice ook. Monster was behoorlijk mooi gemaakt, een cool design ook, echt boeiend en een aantal ongebruikelijke dingen in het verhaal...wat ik dus zwaar waardeer. Iets wat je zeg maar vrijwel nooit tegenkomt in Amerikaanse films.

http://www.imdb.com/title/tt0468492/

15. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Nouja, ik weet niet of je de boeken gelezen hebt, maar als je dat wel gedaan hebt kan ik me niet voorstellen dat je je niet stiekem kapot ergert.

16. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Vond hem persoonlijk een van de zwakste pixar films tot nu toe. Geef hem zelf een 7

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Nope, de boeken niet gelezen. Ben niet zo'n lezer, heel soms,maar eigenlijk zeer weinig. Net als Lord of the rings...geef mij de films maar.

Zo net Bin-Jip(3-iron) gezien. Magnifieke film, ik kan de film gewoon niet beschrijven, is gewoon niet mogelijk. Maar dit is toch wel een ongelooflijk speciale en unieke film. Er wordt vrijwel niet gesproken in de film, en dat juist is o.a. ook de kracht van de film. Gewoon kijken dus....deed ik ook, op aanraden van iemand, toen ik op een andere forum vroeg naar goeie Koreaanse films. Geen idee wat je kunt verwachten en dan blijkt ie gewoon super te zijn...i like that. :)

http://www.imdb.com/title/tt0423866/maindetails

Nabbeun namja(Bad Guy)

Een jongeman ziet een jonge studente op een bankje zitten, zij trekt meteen zijn aandacht.Hij gaat naast haar zitten, ze kijkt een beetje naar op de jongeman en verlaat het bankje. Haar vriend komt even later eraan lopen.
    De studente wijst hem op de jongeman die nog steeds raar aan het staren is. Ze willen weg gaan, en op dat moment komt de jongeman er aan lopen en zonder pardon pakt ie haar gezicht beet en zoent haar lang en hard op haar mond. Haar vriend probeert hem weg te krijgen, zonder succes. Dan wil de jongeman weglopen maar een groepje soldaten die toevallig dit zien eisen dat hij zijn excuus aanbied...dit weigert hij en hij word verrot gemept. Uiteindelijk spuugt en slaat ze hem in zijn gezicht en scheld hem uit. Een dag later....gaat de jongeman erop uit om haar leven volledig te ruïneren.

Zo weinig mogelijk spoilers en toch een idéé van wat je kunt verwachten....enigzins. Wederom unieke film.

Laatst bewerkt: 14 dec 2009
  18. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Gamer
    het was een dikke trailer, natuurlijk geen grote verwachtingen .. gewoon een simpele maar spectaculaire actiefilm, hoog lekker-wegkijk-zondagavondfilm.
    Dit alles was het echt niet, vrij matige film, geen aanrader. 5

The Reader
    Kate Winslet ontving een oscar voor deze film. begin van de film gaat het alleen maar om dat ventje van 15 wat een seksrelatie had met een ~20 jaar oudere vrouw (K.W dus). De rest verklap ik niet..maar deze rest gaat ook zo langzaam (film duurt ook echt 2 uur). Opzich wel een mooi verhaal (het is een romantische/drama) maar ook weer niet ontroerend. Film duurde me iets te lang, vooral door het laatste uur. 7-

My sister's keeper
    nog zo'n drama :9 schijnt een ongelofelijk ontroerende/tranantrekker/etc film te zijn. Vond het wel meevallen, het raakte me niet zo. Het verhaal is mooi (en somber), maar ik vond Cameron Diaz heel ongeloofwaardig overkomen en irriteerde me aan dr. Vond de advocaat en natuurlijk Anna (Abigail Breslin) goed spelen, had het meer te doen met Anna dan met de aan leukemie lijdende Kate :) .

New Kids seizoen1-3
    haha alle 35 afleveringen in no-time gekeken, sommige waren wel heel geniaal en echt gelachen :D

19. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
  20. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Welke zijn er de laatste tijd dan uitgekomen die de moeite waard zijn?

Heb wel weer zin in een goeie horror :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina