Nope, de boeken niet gelezen. Ben niet zo'n lezer, heel soms,maar eigenlijk zeer weinig. Net als Lord of the rings...geef mij de films maar.
Zo net Bin-Jip(3-iron) gezien. Magnifieke film, ik kan de film gewoon niet beschrijven, is gewoon niet mogelijk. Maar dit is toch wel een ongelooflijk speciale en unieke film. Er wordt vrijwel niet gesproken in de film, en dat juist is o.a. ook de kracht van de film. Gewoon kijken dus....deed ik ook, op aanraden van iemand, toen ik op een andere forum vroeg naar goeie Koreaanse films. Geen idee wat je kunt verwachten en dan blijkt ie gewoon super te zijn...i like that.
http://www.imdb.com/title/tt0423866/maindetails
Nabbeun namja(Bad Guy)
Een jongeman ziet een jonge studente op een bankje zitten, zij trekt meteen zijn aandacht.Hij gaat naast haar zitten, ze kijkt een beetje naar op de jongeman en verlaat het bankje. Haar vriend komt even later eraan lopen.
De studente wijst hem op de jongeman die nog steeds raar aan het staren is. Ze willen weg gaan, en op dat moment komt de jongeman er aan lopen en zonder pardon pakt ie haar gezicht beet en zoent haar lang en hard op haar mond. Haar vriend probeert hem weg te krijgen, zonder succes. Dan wil de jongeman weglopen maar een groepje soldaten die toevallig dit zien eisen dat hij zijn excuus aanbied...dit weigert hij en hij word verrot gemept. Uiteindelijk spuugt en slaat ze hem in zijn gezicht en scheld hem uit. Een dag later....gaat de jongeman erop uit om haar leven volledig te ruïneren.
Zo weinig mogelijk spoilers en toch een idéé van wat je kunt verwachten....enigzins. Wederom unieke film.