Saboteur

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door toxito, 22 aug 2007.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Dat is dan weer zo'n jammer he van die A.I. Maar het schieten gaat verder wel redelijk goed? En is dat ook leuk om te doen? Of werkt het echt beter om die nazi mafkezen stealthy af te maken?

2. Slender

Slender Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met alleen schieten kom je niet ver. In veel missies ben je dan de doelwit snel kwijt of ben je zelf snel dood. Stealth is daarom erg belangrijk, zeker aan het begin van een missie. Het schieten gaat trouwens prima en het coversysteem werkt ook aardig.
    Je kunt ook de mogelijkheid vrijspelen om hulp in te schakelen. De hulpjes kun je dan ook nog verder upgraden zodat je steeds meer personen mee kunt nemen en ze zwaardere wapens krijgen. Maar zelfs dan is een frontale aanval geen slimme tactiek. :)

3. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je ook meer hideouts dan alleen de hoeren? :p

4. DonGevity NLX

DonGevity NLX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me een toffe game, nog niet eerder van gehoord. Leuke sfeer, leuke mogelijkheden, alleen de gameplay dus beetje crappy.

Ik wacht een jaartje en dat koop ik hem wel voor 15 euro :)

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    De game gisteren gespot bij Free Record Shop Leiden Centraal Station.

6. Slender

Slender Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog niet zo ver maar ik heb al wel een extra hideout waar de rebellen zitten. Je hebt trouwens niet een hideout nodig om te saven want dat kun je overal. Bij een hideout zitten wel wapenhandelaren in de buurt en garages waar je auto's kunt opslaan. Parijs is al heel erg groot in het spel en je krijgt nog meer gebieden er bij dus ik neem aan dat je er nog veel meer hideouts bij krijgt.

7. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ik bedoelde meer waar je nog meer kan onderduiken. Zoals assassin's creed 2 hooi heeft. Had saboteur de hoeren.

8. Slender

Slender Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor. Je hebt o.a. openbare toiletten, schuurtjes en luiken op daken waar je je kunt verstoppen. Het ziet er trouwens wel raar uit als je wordt achtervolgt door een grote groep duitsers en ze je kwijtraken omdat je even een paar seconden een openbaar toilet binnenloopt. Wanneer je er weer uit komt staan de duitsers er nog maar herkennen ze je niet meer. :)

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Zit er genoeg variatie in de missies en wat voor missies kan je verwachten? Want in een review las ik gisteren hoe tof ze de missies vonden maar echt een uitleg erover gaven ze dan weer niet.

10. Slender

Slender Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog niet zo heel erg ver in het spel maar tot nu toe zit er redelijk wat afwisseling in. Na de eerste missie (tutorial) krijg je eerst een stuk te spelen in het verleden. De missies die je daar doet zijn heel afwisselend: een race, een achtervolging en een ontsnapping bijvoorbeeld.
    Wanneer je in Parijs speelt lijken de missies wel een beetje op elkaar. Meestal moet je naar punt x rijden en dan bijvoorbeeld gevangenen bevrijden of een doel uitschakelen. Hoe je de missie aanpakt daar ben je helemaal vrij in en dat maakt het heel leuk.
    Verwacht alleen geen gelikte missies zoals bij GTA IV bijvoorbeeld. Vaak voelen de missies een beetje rommelig aan. Ik had bijvoorbeeld een paar gevangenen gered die meteen richting een paar duitsers renden en daardoor werd ik gevonden. De duitsers schoten die gevangenen neer. Om de missie te halen hoefde ik de gevangenen niet eens terug te brengen maar moest ik alleen zelf aan de duitsers ontsnappen.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Dat is wel apart. Maar gelikte missies zoals GTA IV? Don't get me wrong, ik vind GTA IV een geweldige game maar mijn kritiek erop was juist te weinig variatie in de missies en veel van hetzelfde. Bij de laatste DLC ging het de goeie kant op met aardig wat variatie maar bij IV was dat nog niet vond ik :)

Met variatie bedoel ik bijvoorbeeld..dat je meerdere ingangen voor een gebuow hebt als je iemand moet bevrijden. Dus dat je bijvoorbeeld via de voordeur kunt gaan maar uiteraard dan veel vijanden zal zien. Of het gebouw opklimmen en via een raam naar binnen sneaken en noem maar op. Ik hoopte echt dat zoiets in die game zou zitten...het zijn kleine dingen,maar zeker weten dat die kleine dingetjes zo'n soort game juist toffer maken.

12. Slender

Slender Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met gelikt bedoel ik bijvoorbeeld dat de missies in GTA IV mooie intro's en tussenfilmpjes hadden, allerlei gescripte gebeurtenissen en leuke dialogen tussen karakters. Je had daardoor wel weinig vrijheid met de manier hoe je een missie aanpakt maar wel het gevoel dat je in een spannende film zat.

Dit spel is heel anders. Je hebt heel veel mogelijkheden hoe je een missie aanpakt en weinig filmpjes. Je kunt je bijvoorbeeld vermommen en via de poort naar binnen, sluipen via het dak en met je sniper rifle een doel uitschakelen, zorgen voor afleiding met een explosie en nog veel meer. Het is alleen allemaal een beetje slordig afgewerkt en je zal veel gekke dingen tegenkomen door de AI.

13. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
  14. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn wat klinkt dat lekker zeg. Maar ben nog steeds niet overtuigd. Grotendeels door de arcade shooting.

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.721
    IGN - 7.5
    IGN UK - 6.2
    IGN AU - 8.2

Die zijn niet echt op elkaar afgestemd. :+
    Jammer dat de game het niet heeft waargemaakt. Wordt wel een leuke om voor 20 euro te scoren wanneer dat mogelijk is. :)

16. xbox360fan

xbox360fan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind hem best goed. De sfeer is erg leuk, geluid is ook erg goed. grapihcs zijn niet meer dan gemiddeld en het schieten vind ik best kut, richten is erg moeilijk.

Spel lijkt me wel niet heel erg groot zoals ze ooit beloofde (20 uur spelen), na 3 uur op relaxe manier in de moeilijkste stand zit ik al op 27 % en de procenten volgen elkaar steeds sneller op. Misschien dat de zij-missies hier nog wat verandering in gaan brengen.

Laatst bewerkt: 4 dec 2009
  17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Heb net de nieuwe Quick look van Giantbomb gezien, en wat me echt opviel was hoe lang het duurt voordat je echt geraakt word door de nazi's of uberhaupt dood gaat door hun kogels, tjonge jonge.

Dit viel me al op in gameplay filmpjes tijdens E3 enzo,maar toen dacht ik dat ze een godmode aan hadden gezet puur om de game goed te kunnen demonstreren, maar nu blijkt gewoon dat er geen godmode aan stond. Toch blijf ik de game interessant vinden dus ik zal Saboteur uiteindelijk wel kopen.

Kun je trouwens echt van elke nazi zijn kostuum overnemen zolang je hem maar sneaky molt?

18. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
  19. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  20. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Wat wordt er weinig gepraat over het spel? Ik vindt het geweldig, ik ga zo van de eifeltoren springen om een achievement te krijgen :D

High Diver (15 points)
    Jump from the Eiffel Tower and survive

Ik heb het verhaal ook uit gespeeld en op het eind moet je Dierker dood schieten, maar als je dat niet doet is er dan een ander einde? ik zie alleen maar filmpjes waarin Dierker word doodgeschoten.

Laatst bewerkt: 13 dec 2009

Deel Deze Pagina