Dragon Age: Origins [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 16 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samwise

Samwise Kaas komt van melk

Leuk Bevonden:
    0
    in de mage tower ligt de een 'black grimoire' van flemeth, die geeft je als gift aan morrigan, kom daar later op terug. verder geen spoilers vriend:cool:

2. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Moet je wel eerst goed bevriend zijn met haar. Was gisteren ernaar toe gegaan dacht van zal wel vieze spell mage zijn die ik gewoon uit er concentratie sla en zo dood heb maar dat was niet zo.

DAMN wat een teringwijf

Over Sacred Ashes

Coole draak. Zwaar sterk maar toen hij dood was was ik wel heel blij!

3. Ashavan

Ashavan Guest

vind het lekker om evil te zijn met mijn dalish rogue. Heb net die trut in red cliffe een klap op der bek gegeven en daarna haar zoon voor der ogen gedood :D

4. Samwise

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je? :|

zelfs in een spel..

5. Ashavan

Ashavan Guest

die trut is gewoon een zeik wijf met een zeik stem. She deserves to be killed :D

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Vergeet dat moeilijkste gevecht maar. Ik ben de overtreffende trap tegen gekomen:

Iets met Gaxkang of zoiets. In een van de sloppen van Denerim. Een uber zware revenant variant. De cast allerlei debuffs, waardoor mijn warriors alleen maar missen of nauwelijks damage doen. En verder een heel scala aan spells. En met een flinke dosis HP ook nog. Bovendien blijft hij targeten op Morrigan, die elke poging als eerste dood gaat.
    Na 10 pogingen was ik het zat.... ik heb de difficulty lager gezet en toen was het te doen... Geen idee wat ik moet doen om dat gevecht haalbaarder te maken :eek:

7. Ashavan

Ashavan Guest

gaxking was best easy. Gewoon petrify en Mortality Hex en dan knallen maar. Ik vind die boss battles best saai. Het is echt lang hakken om HP er af te krijgen.

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Huh? Bij mij was die bijna overal immune voor. Petrify werkte niet, Cone of cold niet en zo nog wat meer van die dingen. ook heeft mijn main een grandmaster rune of paralisys in zijn wapen, maar daar was deze dude blijkbaar ook immune voor. :confused: :eek:
    Maar wellicht is een party met meer mages makkelijker in dat gevecht...

9. Ashavan

Ashavan Guest

Templar cleanse area. Debuff die bosses en dan op los gaan.

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ja, die skill heeft allistair en die gebruik ik ook steeds, maar die dude bleef maar casten en hakken met 70-120 dmg per keer. Zelfs een double slam of zoiets die 2x 75 damage deed...

Weird ...:):

11. Samwise

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer kan je die verslaan? ik wil alles hebben gedaan in het spel :)

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Het is een of andere quest voor in de gebiedjes van Denerim. Die krijg je geloof ik na het lezen van een codex enrty. Maar ik heb geen flauw benul meer hoe waar wat. Alleen dat ik een klein gebouwtje binnen ging en vervolgens heftig in de pan werd gehakt ;)

13. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Wat vinden jullie van deze uitgave die ik vandaag heb gekocht :D:D

Laatst bewerkt: 14 dec 2009
  14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ziet er goed uit! Waar en voor hoeveel :) ?

Zelf geef ik overigens niet zoveel op CE's, SE's, etc. Ik wil gewoon het spel alleen :)

15. Samwise

Leuk Bevonden:
    0
    heel vet maver! ik had er toch net even geen geld voor over om te kopen, maar goed te weten hoe ie er uit ziet!

zeg, zit er ook toffe concept art in? haha ik hou van concept art. zou je die kunnen scannen of fotograferen? :D

EDIT: wat heb je nu eigenlijk extra bij deze versie? ik zie een kaart?

16. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Dit zit in de CE

# Exclusieve houten doos (met kunststof sleeve)
    # Bonus DVD met:

* Een making-of documentaire
    * Soundtrack
    * Trailers
    * Wallpaper
    * Concept art video
    * Strategy tips

# Cloth Map
    # 3 pieces of exclusive in-game content:

* Bergens Honor
    * Grimoire of the Frozen Wastes
    * Final Reason

# The Stone Prisoner download pack (code geldig tot 30 april 2010)
    Geeft toegang tot Shale, the mighty stone golem, die een van de krachtigste partymembers kan worden. Shale heeft zijn eigen persoonlijke achtergrondverhaal en unieke quests. The Stone Prisoner bevat nieuwe omgevingen, items en uren extra gameplay.
    # Code (geldig tot 30 april 2010) om de Blood Dragon Armor te downloaden. De Blood Dragon Armor is een exclusieve armor die extra bescherming biedt. Deze Blood Dragon Armor kan gebruikt worden in Dragon Age: Origins, maar ook in Mass Effect 2.

17. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was vanmiddag begonnen met dragon age origins. heerlijk spel tot nu toe :)

nu wil ik net die codes invoeren van Shale en het Blood dragon armor...ik volg de instructies en voer de codes in, maar daarna geeft die aan dat het '' invalid codes '' zijn!? heb de ps3 versie overigens..
    iemand enig idee waar dat aan kan liggen?

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Eens proberen met of juist zonder streepjes. Allemaal hoofdletters ?
    Bij mij werden codes in 1x goed geaccepteerd.

19. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het volgens mij op elke manier ingevuld en zonder succes... dus ben er nog niet echt uit =(... morgen nog maar wat proberen

20. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ze invoeren bij Dragon Age bij DLC, daar kun je dan Redeem code doen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina