Officiële Xbox 360 Faceplates Thread [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dead Worm NL, 10 jan 2007.

1. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel had je nou uiteindelijk voor die console gekregen?

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Kon er een Elite van kopen, en dat heb ik ook gedaan :)

3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Maar je had toch onbeperkt garantie op je pgr console? Dat is heel wat waard!

4. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Uiteindelijk was dit niet het geval. Kreeg gewoon droog de melding, neen hoor je hebt geen oneindige garantie :confused: Zolang ze er maar geld mee kunnen verdienen he...

5. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Ja ken dat hele verhaaltje van ze. 2x zelfs, jay! 8)

Naja mooi dat je iedergeval een nieuwe ervan hebt kunnen kopen.

6. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Ja inderdaad, alleen zie je nog 2 week later een actie van de Bart Smit dat hij voor 150 euro te krijgen is... D'oh!

Hoe zal het momenteel gaan met Lethal zijn website? Wordt het 2011 dat hij online gaat :+?

7. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Deze week mijn eerste faceplates gekocht. Ik was nooit zo'n liefhebber van faceplates, omdat ik ze niet echt bij een witte 360 vond passen. Nu heb ik paar weken terug bij Bart Smit een Elite gekocht en moest ik er wel een PGR3 faceplate op hebben. Voor 12 euro heb ik op marktplaats een "echte" van de 700, volgens mij als ik naar dat plaatje van Lethal kijk, en een Splinter Cell faceplate gekocht.

Best goede deal vond ik zelf. Zelfs al was het één uit Azië, dan vond ik het al prima. Een echte is alleen maar beter.

8. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Zoiets bedoel je? }:] Sorry, ik kon het niet laten. :p

Ik heb trouwens eindelijk m'n Borderlands Faceplate binnen en die mag er wezen! :cool:

9. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    ziet er weer goed uit lethal!

Wanneer komt je site?
    (vraagt het al 2 jaar)

10. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    WAUW! Wat een prachtige faceplate is dat toch!

En die Borderlands faceplate, zijn die zeldzaam of valt dat mee? Lijkt me wel leuk staan op m'n elite.

11. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Geen idee eigenlijk. Iemand aan de andere kant van de wereld kwam er opeens mee of ik interesse had. :) Die had er eentje liggen en deed er niks mee, dus ja dan neem ik 'm wel over. 8)

En ja die Launch Team '05 US (I MADE THIS) Faceplate is ook nog steeds mijn favoriet en ben er dan ook heel trots op (op beide dan). :9

12. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Dat, en:

Hoeveel betaal je nu dan voor bijvoorbeeld die I Made This faceplate? Ben ik wel benieuwd naar.

13. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Googlen..

#1: http://cgi.benl.ebay.be/Xbox-360-Fa...Videospiele_Merchandising?hash=item1c0f09ac08

#2: http://cgi.benl.ebay.be/BORDERLANDS...Videospiele_Merchandising?hash=item3358aff78d

#3: http://cgi.ebay.com.au/New-xbox-360...temQQimsxZ20091222?IMSfp=TL091222154001r10512

#4 (en meteen de goedkoopste:+): http://cgi.ebay.com/XBox-360-Consol...temQQimsxZ20091225?IMSfp=TL091225205001r17716

14. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Is ook nog de enige faceplate die ik nog wel wil hebben. hebben al mn xboxen een faceplate. E3, X05, Pgr. En nog een ongeopende X05 liggen.

15. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Zijn er faceplates in de planning van Bayonetta/Batman of is dat afwachten tot ze (als ze er komen) verkocht worden?

Enige games die me er cool genoeg voor lijken. En wat XBLA games maar daar zie ik geen faceplates voor komen.

16. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ik moet zeggen dat die launch team faceplate echt wel strak is! Ik ben nooit een fan geweest van faceplates, vind ze op zich zeker mooi, maar de (meestal onaangepaste, drukke) kleuren passen gewoon niet in het interieur.
    Daar is die launch '05 toch wel een uitzondering op!

Maar zijn er eigenlijk wel meer van die 'abstracte', strakkere (van kleurpalet en vormgeving) faceplates? Of is er nergens een site waar je zelf een ontwerp kan maken en dat ze die dan voor je custom maken? Erg moeilijk kan dat op zich toch niet zijn, en er is niets illegaal aan een onofficiele faceplaat cover toch.

17. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Vind je deze niet mooi dan?

Past mooi in mn interieur (foto is nog met mn vorige plasma)

Laatst bewerkt: 20 jan 2010
  18. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ik vind het eerlijk op zich echt een heel knappe afbeelding, het staat ook echt op die elite en HDDVD player (en je iPhone ;) ), en best wel leuk dat het wat doorloopt zo lijkt het niet zomaar een 'clip on'.

... en toch vind ik persoonlijk het in je kastje ook gewoon beter/strakker staan mocht hij gewoon zwart zijn of toch met een nog minimalistischer kleurenpallet/tekening/lijnen. Stand alone vind ik jouw elite veel mooier dan een standaard(!), maar in het interieur vind ik het zelf gewoon toch te opdringend.

Ach ja, de gustibus et coloribus non est disputandum :)

19. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    De xbox is trouwens gewoon een Arcade, maar een viltstift en decals doen wonderen ;)

Interieur is echt fraai hoor, maar de foto is van dichtbij genomen en de kamer is nogal klein. Ongeveer 3,5 m bij 2,5 meter.
    De kamer heb ik speciaal donker gemaakt met donkergrijs behand en het plafond zwart geschilderd.

http://sonder-fjh.magix.net/

klik op gameroom en als je daarna op de pijltjes drukt, zie je het beeldvullend.
    (mn gamekamer)

(mn camera kan niet zo goed in t donker foto's maken)

en mn Panasonic is vervangen voor een Pioneer 60inch ;)

Laatst bewerkt: 22 jan 2010
  20. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Oeh met gratis monteur geleverd. :eek:

Deel Deze Pagina