Weet iemand hoe je deze krijgt? In de startpost staat hij niet en bij wikia staat hij als unknown.. Spannend Kijk, hier is die locked! : Spoiler
Gister de 30 kills maken met throwing knife embleem gehaald. En een payback gemaakt met een claymore .
had er een 5 double kills met een rocket. Nig Bada Boom foziets mag ook wel na marksman drie voor me rocketlauncher. Jammer dat je geen stats kan zien hoeveel kills per wapen. Net als in WaW. Ik heb nu in 3 avondjes 75+ rocket kills in TDM heerlijk.
Is er een makkelijke manier om te zien aan welke challenges Callsigns/Emblems zijn verbonden? Want bijvoorbeeld met die killstreak challenges, ben ik met de meeste redelijk ver mee maar gebruik die niet meer omdat ik ben geswitch naar Predator Missile > Harrier > CG/AC130, ook met sommige wapens heb ik bijna 1000 kills zegmaar
Eindelijk. Ik stond op 999 en had gewoon 2 potjes nodig voor die 1000ste headshot gisteren, werd helemaal naar
Heb nu ook de gouden blademaster title. Gisteren begonnen met die commando/lightweigh/marathon class en heb nu al alle knife kills ermee gehaald Mijn K/D gaat er wel aan maar door die map heen sprinten blijft briljant