[TV-USA] Dexter

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door xerofox, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ej Bauk,

Waar heb je die HD versies van Season 1 & 2 vandaan?

Net afl 11 gekeken.

Was weer geweldig! En t einde epic!_O_
    Hello! Dexter Morgan!

2. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Had die van mij van de eerste de beste torrentsite. :)

3. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Ik download eigenlijk nooit (ben zo'n verzamelaar) maar om nou tot augustus te wachten voor ik de box binnen krijg is me ook weer wat te gortig. Ik download altijd via newsleecher (dan download je met je eigen internetsnelheid).

Episode 11 was weer top btw _O_ Kan niet wachten op de seizoensfinale!

4. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben echt benieuwd op ep 12 idd. 11 was weer eens meesterlijk inelkaar gezet:)
    echt top serie. heb nu ook eerste 2 seasons op dvd box. nu de rest nog:)

5. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.960
    Seizoen 3 is voor een zacht prijsje wel te importeren hoor :+ Heb je alleen geen nederlandse subs.

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben weer volop terug into Dexter, nadat ik met Nip/Tuck weer ben waar de tv zender ook is, zeg maar ;).

Season 4, episode 5

Echt nice, alleen begin ik wat moe te worden van Rita nu. Ik had nooit echt problemen met haar. Maar gaat ze nou echt twijfelen aan haar huwelijk puur omdat
    Dexter het verzweeg over dat ie nog steeds zijn oude huisje had? Kom op zeg.
    Dat ze boos is enzo....ok...maar echt zo overdreven doen gelijk? Hmmmja.

Tijdens de scene dat de Trinity-killer 'bezig' is met zijn slachtoffer in het hotel-gebouw, zegt ie iets van 'You made me like this' , en ik vraag me echt af wat hij er nou mee bedoeld. En Dex op het eind...'He's just like me' ..joah, alleen in de zin van dat jullie allebei een familie hebben en moorden plegen. Alleen Trinity sloopt onschuldigen en jij verlost Miami van gespuis. Groot verschil Dex ;)

Hoe dan ook...ik ga het rustig aan doen met de serie, ik wil er niet doorheen jagen.
    Blijft echt een geweldige serie.

7. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Wat een aflevering! Einde is wel heel erg.... uhmm ja...

Wanneer komt seizoen 5?

8. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hot damn, wat een einde. Was echt even baffled. Heel benieuwd hoe seizoen 5 zich gaat voortzetten en of dit einde dan wat duidelijker wordt.

Heeft Trinity dit gedaan of...

9. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet haast wel, alleen hij vermoord vrouwen in een badkuip. Moet wel zeggen, had de aflevering echt precies zo verwacht en dat Rita weg is vind ik zo erg nog niet, hoop alleen niet dat je de helft van de aflevering gezeik met kinderen gaat krijgen in het volgend seizoen.

10. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Nu moet Dexter voor drie kinderen zorgen... :{

11. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.960
    Whaaaaa!!!

Wat een fucking ziek einde... Had het wel een beetje verwacht maar WTF? Kan nu echt niet wachten op seizoen 5 ;)

12. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Las dat seizoen 5 pas volgend jaar herfst begint.

13. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wtf @ einde dexter. kan niet wachten op nieuwe season,

zijn pauls kinderen dus die blijven lekker met opa en oma, de ouders van paul. denk dat ie alleen met zijn eigen zoon achterblijft.

Laatst bewerkt: 14 dec 2009
  14. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Men! Wat een einde zeg! _O_

Nou nog 8 maanden wachtten ;)

Phoehè ben 5 dagen al bezig om season 1 op HD binnen te vissen maar tot nu toe staat tie nog op 15% :x

15. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt me sterk.

Die opa en oma zijn wel voor het eerst geintroduceerd, dus zal me inderdaad niet verbazen als die twee wat vaker op die kinderen zullen letten, maar ik denk niet dat ze zomaar verdwijnen. Dexter is toch wel hun stiefvader. Je bent niet zomaar stiefvader-af wanneer de moeder dood gaat.

Ik hoop alleen niet dat het volgende seizoen helemaal om die kinderen gaat draaien. Ik vond dexter z'n familieleven toch altijd wel het saaie gedeelte. Zelfs in dit seizoen

16. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net de eerste drie afleveringen van het eerste seizoen erop zitten, en ik moet zeggen dat het best grappig is :)

17. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Pfff, wat een aflevering en inderdaad wat een einde. Ik heb gewoon een minuutje in shock op de bank gezeten :)

18. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    we gaan het zien. ik hoop zelf dat het familie gedeelte beperkt word en dat hij meer mensen ombrengt.
    stiekem verwacht ik dat deb er ook achter komt dat dexter een wat bloederige hobby heeft

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    usenet accountje nemen, daar staan ze ook allemaal in HD op :D

20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb net op youtube de Early cuts gezien, van die vuurstichter en die Irak soldaat. Op de site van Showtime zie ik eentje van Cindy landon,maar de video begint niet. Het ding blijft maar laden , althans...ik zie alleen maar een cirkeltje draaien.Iemand enig idee waar ik de derde kan zien?

Wel mooi kut weer....keek ik dus op youtube naar die early cuts..ik scrolde even naar beneden en daar zie je al gelijk de reacties. En echt de allereerste reactie spoilt gewoon het hele einde van de echte Episode 12. Dat zijn momenten dat ik hoop dat ik alles gewoon al gekeken had en het niet rustig aan had gedaan....gvd.

Laatst bewerkt: 16 dec 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina