De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 23]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 26 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Je kan een 1.3 kabel zonder problemen gebruiken op de Elite.
    Ik koop mijn HDMI-kabels altijd bij het onderdelenhuis en kost daar € 9,95 (2m).

2. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon de goedkoopste kopen die je kan vinden ;). Die van mijn PS3 was maar €1,25 en doet het perfect :lol:

3. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Ook als er tegelijk een 1080p/24 en DTS-HD MA 7.1 door de kabel gaat ;)

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Oké thanks beide, zometeen maar even kijken voor zo'n kabeltje dan. :cool:

5. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heeft 99% van de mensen toch niet nodig :+

6. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Ik kwam gisteren bij een maat bij me en die heeft een Samsung lcd van iets langer dan 2 jaar.
    Het beeld was werkelijk bedroevend slecht en zelfs ik kon het niet verbeteren.
    Ook moest de tv eerst 10 minuten opwarmen (jawel!), want in het begin is t beeld vaak blauw/groen.

PS3 games zagen er matig uit en na 5 minuten sloeg het beeld vast. Een kleine tik tegen de rand van het scherm deed de tv weer verdergaan :eek:

Nu weet ik waarom hij een tijdje geleden bijna van mn bank viel, toen hij het prachtige beeld van onze Panasonic PX80 zag. Hij kon zn ogen niet geloven.

Ik had hem toen ook al gezegd dat zn tv een garantie heeft van 2 jaar, maar die zijn nu verlopen. Natuurlijk, je kan nog wel wàt claimen, maar hij is dat ding zó zat dat hij m liever 2 hoog van zn balkon afgooit ;)

Een hdmi 1.3 van een tientje doet het perfekt, maar van die van 3 euro van de Action heb ik meerdere malen problemen gelezen. Die problemen waren verdwenen toen er een andere kabel werd aangesloten.

Laatst bewerkt: 12 dec 2009
  7. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Als ik de stekker uit het stopcontact trek dan duurt het bij mijn R71B ook langer voordat het beeld optimaal is.
    Daarom laat ik de R71B altijd in de standby staan.

8. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Echt waar?? Dat zou ik echt onacceptabel vinden.

Dat doet je Sony toch zeker ook niet?

9. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Heb al een keer een email gestuurd naar Samsung , heb er nooit geen antwoord op gekregen.
    Vermoed namelijk dat de instellingen (firmware) gewist worden als ik de stekker uit het stopcontact trek.
    Heb dan ook problemen met de handstake (HDMI).

10. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn pa kon het niet langer verdragen dat ik de grootste TV in huis heb, dus hij heeft zojuist de Samsung B8000 besteld. :mad:

11. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Hoeveel ''?

12. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Moest even nadenken over je vraag, maar ik snap hem. :+ 40", groter mocht niet van mijn ma, zelf heb ik een 37".

13. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Tijd voor een upgrade dus.

14. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Haha, hebben pasgeleden ook een nieuwe 40'' tv beneden, mocht ook niet groter van me ma 8) Ik denk dan: Als je een nieuwe koopt, koop dan gelijk een hele grote, want je koopt toch pas weer een nieuwe tv over 3/4 jaar, maarja :+

Ach, ik moet het doen met mijn 20'' op mijn kamer. 8)

15. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Vind je dat echt zo erg? Ik ben de enige in huis met een LCD TV, beneden staat nog gewoon een oude breedbeeld CRT.

16. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    En dan stopt hij er een Coax kabel in en schrikt hij zen eigen kapot van het verschrikkelijke beeld :lol:

Of is er al digitale tv?:):

17. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Digitale TV alleen helpt niet zozeer, dan moet er ook nog een HD Decoder bij staan die de gewone TV ook upscaled. Dan is het goed te doen. :+

18. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft nu al digitale tv, maar in de Samsung B8000 zit het ingebouwd, dus hij heeft een CAM-module besteld. Ook komt er waarschijnlijk een blue-rayspeler bij, terwijl hij nog geen jaar de Arcam Solo Movie 2.1 heeft. :+

Dat is de vraag. Volgens hem is de ingebouwde TV-tuner al HD, maar volgensmij niet.

Erg, nee. Het was beetje sarcastisch bedoelt, hier in huis is het altijd een strijd van wie het nieuwste van het nieuwste heeft. Koop ik een nieuwe laptop, koopt hij een nieuwe laptop, koop ik een grotere tv, koopt hij een grotere tv.

Helaas kan ik hem nu nergens meer mee overtreffen, aangezien alles buiten mijn budget gaat. :+

En daarnaast kan ik er overdag ook gebruik van maken, dus mij hoor je niet klagen. ;)

Laatst bewerkt: 15 dec 2009
  19. EnzymeX

EnzymeX Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik het niet mee eens, ik heb 2 maanden geleden ook een nieuwe tv uitgekozen en ben voor een 32 inch Full HD 100hz gegaan, het is belangrijk om een tv uit te zoeken waar je alles goed op kunt zien maar niet veel te groot is. Geloof me, beneden hebben we 50 inch maar als je net als op mijn kamer er 2m vanaf zit is dat geen pretje.

20. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66

Nee hoor. ;)Ik heb een decoder met scart en het beeld is echt prachtig. Alsof ik naar een dvd zit te kijken.
    Heb daarom nog steeds geen hd decoder gekocht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina