Star Wars: The Force Unleashed 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Terminator.T2, 13 dec 2009.

1. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Heb de eerste ook niet gespeeld, maar het lijkt me een vermakelijke titel. Zou leuk zijn als je je eigen Sith char kon maken, en toch een beetje een goed verhaal.

2. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Eindspoiler

Je gaat dood of je stapt over naar the dark side

3. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    En als je dood gaat dan beginnen die piloot en de Jedi die met je samenwerkte The rebellion. Zonder Starkiller was er ook dus nooit een SW: THe empire strikes back geweest.

4. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Begrijp dan niet hoe ze een nummer 2 hier aan vast kunnen maken. Tenzij je een nieuwe character begint.

5. Samwise

Samwise Kaas komt van melk

Leuk Bevonden:
    0
    er was toch een alternate ending, dat hij in dienst werd genomen van darth sidious met zn rare pakje enzo [​IMG]

overigens, dat zou nog niet verklaren waarom hij nu nog in normale staat is op het filmpje

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik ben benieuwd naar de game, maar ik vind het idee weer met dezelfde persoon te spelen ook wel een beetje vreemd.

Overigens was de Death Star missie in deel I wel het ergste wat ik ooit gespeeld heb. Vreselijke stress en adrenaline. ;)

7. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand al waar het verhaal over zal gaan, want ik zou raar vinden als dat weer met starkiller zou zijn tenzij ze zo'n alternate ending gaan doen. Ze zouden beter met iets anders komen.

Zou eigenlijk wel leuk zijn als je bevoorbeeld met starkiller tegen luke skywalker zou moeten vechten.

Zou ook wel tof zijn om je eigen character te maken, een soort van star wars mass effect-achtig iets.

Maar ik blijf erbij dat ik liever een battlefront 3 of een nieuwe KOTOR had gezien.

Laatst bewerkt: 14 dec 2009
  8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik denk:

Dat ze verder gaan met het einde uit deel 1 waar Starkiller dood ging. Wonder boven wonder zal hij vast nog leven. Lijkt me het beste mogelijk.

9. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Maar hoe vinden jullie dat het op de films aansluit, en is het wel geloofwaardig dat je het gevoel hebt echt in die periode te zitten qua sfeer? De nieuwe films die nu dus de eerste trilogie moeten zijn vond ik eigenlijk totaal niet geloofwaardig overkomen, maarja.

10. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    In de nieuwe expansion voor deel 1 kan je tegen Luke skywalker en Obi Wan vechten.

En wie zegt dat deel 2 na deel 1 afspeelt? Misschien wel tijdens of voor deel 1 aan. Misschien zit er wel een heel ander soort parallel universum in oid waardoor de evenementen van Star Wars Empire Strikes nooit plaats vind.

Maakt mij niet uit als het maar een goed verhaal in zit, in deel 1 was het prima met een paar leuke plotwendingen en de Star Wars setting kwam goed terug.

Laatst bewerkt: 14 dec 2009
  11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Miss ben je nu wel een Jedi tijdens de eerste dagen van the Alliance en help je met het zoeken van nieuwe allies.

12. mrcurious

mrcurious Member

Leuk Bevonden:
    0
    oh men, deel 1 is al zo overheerlijk!! kan niet wachten tot deze uitkomt, hehe staat zowieso op mijn verlanglijstje!

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het kan ook zijn dat ze een alternate universe maken .. of de periode zich tussen de events af speelt of daar voor (een prequel)

Ik hoop dat er MP in zit dan wordt dit een heel tof spel :) on-line arena :eek:

14. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Dat zei ik drie berichten terug ook idd :emo:

15. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    je ziet ook wel aan zijn 'krachten' dat hij ver vooruit is en ook vele malen sterker is geworden! En duel Sword. Dus ik betwijfel of het er voor is of tijdens....

16. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Idd ik denk eerder een soort "what if" verhaal wat na deel 1 afspeelt.

17. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of starkiller word net zo gefixed zoals Darth vader is gemaakt.

18. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    :confused:

19. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat is toch duidelijk? Starkiller is gewoon een cyborg geworden net als darth vader. Kijk dan op z'n riem. Hij heeft hetzelfde life support systeem wat Darth Vader ook heeft.

20. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Die sceenshot is van de extra downloadable contect voor deel 1. Aan het einde van deel 1 had je de keuze om een goed einde te kiezen, maar dan ging je dood. Of een slecht einde en dan werd je omgebouwd tot half-cyborg zoals Darth Vader.

Als je de trailer van deel 2 bekijkt zie je dat hij niet dood is en ook geen cyborg. Waarschijnlijk heeft hij het toch overleeft of deel 2 heeft een andere tijd lijn.

Deel Deze Pagina