De bestelling voor 12x astro a40 is de deur uit (2500 gbp). We zullen jullie op de hoogte houden van onze bevindingen
Wat zijn de "verschillen" tussen de astro a40 (209 pond + verzending) of een Turle Beach ear force x41 (170 pond incl. verzending). oftwel, waarom gaan jullie voor een astro x40 en niet voor een ander merk? alvast bedankt!
Is het goeie kwaliteit, dan bedoel ik de resolutie?? Ziet er zeker mooi uit!! Ga denk ik ook maar eens aan de slag.. Nog een paar dagen wachten!! de kerst begint vroeg dit jaar..
Ziet er goed uit! De kerstman(nen) is/zijn vroeg! Wel niet meteen het originele vervoersmiddel en klederdracht, maar zolang ze zoiets brengen heb je niet te klagen. Nee maar het ziet er echt strak & degelijk uit, die ga ik sowieso eens moeten bestellen!
Hehehe ... het was de moeite waard.. Maar ach je hebt immers een Guinness achter je kiezen, dus jullie kondne nog even genieten. Acheteraf was ik blij dat jullie niet langs kantoor hoefde nu konden jullie het leuke dorpje Limmen nog even zien en genieten van het zwarte goud
Hey Ik wil een headset kopen omdat ik ga beginnen met clanmatches, dan vind ik toch wat fijner en minder gezeur over geluid. Maar ik heb een paar vragen. ik speel cod mw2 en moet goed kunnen horen of er iemand komt enzo en praten via party chat. Wat is een goede headset daarvoor, ik zie wel wat op de vorige pagina staan maar hoe lang zijn de meeste draden van de wired headsets?