FC Cattinaccio [FIFA10]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door mk katti, 22 nov 2009.

  1. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    jongens, ik kap er ook mee.
    Reden: ik wil graag winnen maar niet ten koste van alles. Ik merkte dat er weinig opbouwende kritiek was. Ook werd er steeds meer gevloekt, daar heb ik geen zin in. Ook word er weinig gecombineerd door sommige waardoor je onnodig verliest. Frank succes verder als coach.
     
  2. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Gelijk stoppen wanneer het een keer niet mee zit etc... that's the spirit!
    De ene avond is de andere niet en gisteren hebben we toch redelijk wat potjes gewoonen / gelijk gespeeld. En dat weinig combineren dat doet iedereen waaronder jij ook, niet raar bedoelt maar gisteren avond zag ik jou ook gewoon vaak rechtdoor lopen terwijl terug spelen de beste optie was. Ten 2de we worden steeds een hoger rank waardoor we tegen moeilijkere tegenstanders komen waardoor je dus ook meer gaat verliezen/gelijk spelen etc. We spelen volgens mij ook vaak tegen mensen die non stop pro's spelen wij spelen enkele avonden per week. Kortom ik vind het wel wat zwak dat je na een teleurstellende avond gelijk de handdoek in de ring gaat gooien.
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2009
  3. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt daar idd gelijk in maar er waren toch afspraken over de corners en free kicks en penalties, opbouwende kritiek werd al een stuk minder en het vloeken werd meer, omdat ik gelovig ben moet ik dan mijn principes volgen, jullie zijn echt aardige gasten hoor, maar ik kan jullie niet verbieden om te vloeken en te schelden. ik denk dat de basis van elk goed team respect is en die vond ik er steeds minder worden
     
  4. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Maar je kapt er nog steeds mee of geef je het nog een kans? Ik zelf hoop dat namelijk wel weer niet hoe de anderen hier over denken offcourse. Tevens hoop ik dat Tripple D ook gewoon blijft!

    Misschien gewoon even een weekje geen clubs alles laten bekomen en wat andere games spelen etc zodat we volgende week of later er weer vol tegen aan kunnen en zien of we die reeks van 9 onverslagen kunnen veranderen in een betere reeks.
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2009
  5. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk wil ik het liefste door, maar wel hoe het ging, trippel deed het altijd super vond ik, maar iedereen is anders dus krijg je te maken met gezeik als je elkaar niet respecteert(bewust of onbewust) ik weet ook wel dat jullie niet vloeken om mij te pakken maar ik verlies wel de fun zo, en dan maak je een optelsom van alles wat je niet leuk vind, dat is toch logisch ?
     
  6. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Wij hebben ook niet gezegd dat trippel het slecht doet alleen gisteren 2 momentjes iets van kritiek op een vrij normale manier en dat kwam niet als positief bij hem over. Maar goed kan jullie beiden niet dwingen om te blijven hoop het wel :) maar als jullie besluiten te stoppen dan kap ik er ook mee en ga ik me richten op andere games.

    Ik ga er vanuit dat jullie beiden het nog een kans gaan geven en dan moeten we met zijn alleen er weer het beste van proberen te maken.
    *Kritiek op een positieve manier proberen te brengen.
    *Weer serieus bezig gaan met die gezonde dosis humor offcourse.
    *Houden aan de afspraken penalties,vrije trappen, corners.
    *Met zijn alle kiezen voor shirts waarin we gaan spelen. (een pol of iets dergelijks)
    *Tripple D wanneer hij blijft ook de functie manager geven.
    *Minder tot geen gevloek.

    En weet niet wie het gisteren was maar vond iemand heel erg irritant met zijn muziek keihard aan tedoen en te laten galmen door de headset. Prima dat je hard muziek luisterd zet dan alleen wel even je headset uit. Wanneer dit volgende keer weer zal gebeuren zet ik dit persoon gewoon op mute.
     
  7. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga idd met deze voorwaarden voor de volle 100 procent door !! dank je voor je begrip frank.
     
  8. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Iemand voorkeuren met welke clubkleuren wij verder gaan? Zou graag van iedereen een aantal clubs willen daaruit gaan we een lijst maken waarop we kunnen stemmen. Hoop ook op een reactie van de andere members :)

    Ik kies voor Heerenveen.
    [​IMG]

    Ik vind persoonlijk het shirt van Roma ook wel nice!
    [​IMG]

    Is het trouwens ook mogelijk zelf een shirt te ontwerpen?
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2009
  9. Givenchi3

    Givenchi3 Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoo hee ik ben er eventjes een paar daagjes niet, damn haha

    KARAMBA
     
  10. WFabian NL

    WFabian NL Active Member

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    Zullen dan maar helemaal weer overnieuw beginnen.

    Hallo Katti.
    Mijn naam is Fabian.
    Hoe gaat die?

    Hallo Frank
    Mijn naam is Fabian.
    Hoe gaat die?

    Hallo...
     
  11. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga voor een tenue dat niet vloekt met mn kapsel..............grapje

    Nee ik zou graag spelen in het thuistenue van Celtic. Frank, post jij ff een shirt van celtic
    C voor me ? Ik zit nl te internetten op mn nokia
     
  12. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    [​IMG]

    Ik zit gewoon te internetten om mijn werk :D heerlijk zo'n backoffice functie haha
     
  13. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    O jah fabian welke van de twee heb jij ook alweer?

    [​IMG]

    Ik heb die zwarte voor maar €150,-- koopje of niet?
     
  14. WFabian NL

    WFabian NL Active Member

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee Frank ik heb deze:

    [​IMG]

    Voor maar 150 Uro

    Edit: Vooral die halve wireless headset zit goed
     
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    zullen we allemaal een club voorstellen en dan een poll maken ofzo welke het wordt? kies ik er zo ook wel 1, ff zoeken.

    shirt hsv uit (erg mooi): [​IMG]
    shirt hsv thuis: [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2009
  16. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    als we nou alle 8 een tenue voorstellen en gaan stemmen(je mag niet op je eigen tenue stemmen !) dan zijn we er toch zo uit ?
     
  17. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Ok shirt keuze tot nu toe:
    Celtic
    Roma
    HSV

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2009
  18. WFabian NL

    WFabian NL Active Member

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    ik stem voor hsv !!
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik vind deze wel mooi, van Reading. :+
    [​IMG]
     
  20. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik stem voor Celtic.
     

Deel Deze Pagina