ik stem voor haar maar zullen we verder nu nog niet stemmen, niet iedereen heeft een shirt ingezonden.
Daar heb je wel gelijk in maar denk niet dat we met 8 man kunnen stemmen voor zover ik het zie zijn er maar een aantal actief. Dyonko Kontschopper NL CTD Behindangle Katti Triple D Givenchi niet echt actief Burger King NL niet echt actief (wacht nog op zijn headset?) Robbertje niet echt actief Heb met die laatste drie weinig tot niet gespeeld. Zou daarom ook graag willen weten hoe de gang van zaken is met hun.
Ik zit niet in dit team, maar heb wel een paar suggesties: Borussia Dortmund (uit), Arsenal (uit;blauwe), Leverkusen(thuis). Dat zijn allemaal mooie shirts.
Maar jongen nu wel met zijn allen de schouders er onder! Denk dat ik dat het meeste moet doen want Al Habsi is wel de zwakste schakel natuurlijk... als het zo door gaat gaan we hem verhuren aan FC Winterberg.
is goed het verhaal triple en katti zijn getrouwd, maar hun relatie gaat niet meer goed door verschillende factoren. Doordat hun leven is verstoord dreigen ze weg te gaan bij de hechte communie van Spakenburg, maar na Franks pogingen om dit te stoppen komt alles weer goed. Even later winnen triple en katti de nieuwjaarsloterij, maar Dyonko steelt het en leeft nog lang en gelukkig Einde
Lijkt idd wel een goede tijden slechte tijden aflevering bij ons Al Habsi is bij deze verhuurd zijn loon wordt door FC winterberg betaald in de vorm van Dadels.
Is iedereen het wat eens met de regels? *Kritiek op een positieve manier proberen te brengen. *Weer serieus bezig gaan met die gezonde dosis humor offcourse. *Houden aan de afspraken penalties,vrije trappen, corners. *Met zijn alle kiezen voor shirts waarin we gaan spelen. (een pol of iets dergelijks) *Tripple D wanneer hij blijft ook de functie manager geven. *Minder tot geen gevloek. *Al Habsi verhuren. *Geld inzamelen voor Burgerking NL en een headset voor hem bestellen via Bol.com die van hem is waarschijnlijk afkomstig uit China want het duurt nogal even met de levering. Wanneer iemand een toevoeging heeft hoor ik dat graag
* Katti een complimentje geven als die een goeie bal geeft * Triple D een colaatje geven als die scoort
Nou gelukkig hoeven we dat dan nooit te doen, hij bakt er niks van! En Frank zonder humor spelen vind ik niks hoor... Ik zet jou graag het liefst in de zeik daarom En welk shirt wordt het nou? Stemmen maar...
ik kan ook vandaag de hele avond in navolging van Katti heb ik ook een heerlijke goal van mezelf geupload http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/14430482 Allah Akbar!!