Mijn router op zijn max (Linksys WRT54GL) Verbinding is door ziggo weer verhoogt (Ai1 Extra) en is voortaan dus 120/10 Maar daarvoor moet ik eerst maar eens een nieuwe router bestellen.
dat zou ik dan maar snel doen (eentje met gigabit WAN) na een paar keer resetten heeft hij weer z'n goede oude upload XD
Jawel, maar de laptop draait op een andere verbinding als de XB360. Zal eigenlijk die ook moeten testen, maar dat moet ik die kabel weer los gaan maken en daar weinig zin in
geloof mij: hoe meer upload hoe beter je connectie (scheelt echt veel) en als je host heb je ook betere host met hoge upload zoals bijvoorbeeld die van mij met 100 mb/s up dan hebben mensen (als alles goed is ingesteld dus ook router) bijna Lan verbinding we hebben allebei eigenlijk allebei 100 mb/s sym. maar waarom halen we dan allebei zeg maar 95 en 80 is altijd bij mij en bij jou ook iemand die het weet ???
Dat zei ik ook niet, maar als client is 0,5mbit al voldoende. Een game als CSS heeft 35kb/s upload ofzo..
Inmiddels dus gedaan, En heb hem vandaag dan eindelijk in ontvangst mogen nemen en aangesloten: Met de Netgear WNDR3700 Ik ben weer tevreden, Setup was een eitje.
pff ik heb maar 20mbit van tele2 op usenet haal ik met mn tweaknews payserver (10mbit) dan ook maar 1,1mb/s
Zou jij is een ping test willen doen naar je WNDR3700? Ik heb last van package loss / time outs Zijn dit draadloze snelheden of via draad? Wie is je ISP?