[Modern Warfare 2] Custom Classes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Heroic, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik ook jah :9

    Maar nu gebruik ik voornamelijk de acr , die is ook relax :)
     
  2. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij zijn de AUG HBAR en M240 standaard.
     
  3. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik nu ook weer ACR, even alle challenges volspelen:)
     
  4. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Barret 50 call met Silencer & FMJ bijna altijd OHK:cool: En dan vooral in de borst raken.
    Stond net 17-0, meteen Flawless gehaald
     
  5. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    al zon 500 kills met last stand van de 15000, vind ik aardig wat. en de helft is met sniper en daar heb ik wel steady aim nu, wist eerst niet dat je daarbij iron lungs had
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2009
  6. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    het damage balkje gaat wel omhoog? met ong 5%..
     
  7. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Neen, het verhoogt alleen je penetration, maar aangezien er geen balkje is voor penetration, hebben ze laten zien dat het damage balkje iets omhoog gaat:)
     
  8. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Intervention met Acog scope is ook heerlijk.
     
  9. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind toch de Barret beter dan de Intervention. Ik speelde in de vorige Prestige altijd met de Intervention en deze prestige met de Barret, echt gruwelijke kills mee gemaakt. Ik ren vaak zat rond met de Barret en heb nog vaak zat goede kill streaks. Dit wapen is echt extreem sterk als je snel bent met aimen. Ik win echt ontzettend vaak de close combat matches met dit wapen. De kracht van dit wapen is gewoon echt sterk, 9/10 keer is het toch wel een OHK. Ik pak in de kleinste maps zelfs de Barret, en win toch nog bijna alles.
     
  10. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Werkt hij ook lekker met een Acog scope? Vind ik toch beter werken in kleinere maps.
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Tegen betere spelers ben je gewoon zwaar in het nadeel. Hoe goed je ook mag zijn. Neem aan dat je core bedoelt aangezien in je HC met bijna ieder wapen in 1 shot dood bent.
     
  12. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Bonbridge speelt zo'n beetje alleen Free for All met zijn 110 winstreak :9. Of staat ie ondertussen al op 150 ofzo?8)
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2009
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hoezo ben je met een Barret in vergelijking met een Intervention in het nadeel tegen betere spelers? Bij een Barret hoef je niet te reloaden namelijk en dat al een aardig voordeel. Ik gebruik ook super vaak de Barret, denk dat ik wel 1/3 van de kills ermee gemaakt heb. Zo'n gruwelijk wapen, OHK (heeft Intervention ook wel maar ik heb het gevoel dat de Barret krachtiger is). }:]

    Winstreak mag ik hopen. :)
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2009
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Volgens mij stond hij gisteren al op 129 oid. Snapt niet hoe hij het kan behouden. Want ik heb vaak genoeg dat ik een game join waarbij het potje al is begonnen. En dan staat het direct al 1350 tegen 0. Nou dat haal je nooit meer in.

    Vanochtend op de PS3 zat ik een kamer met een gast die 10th prestige was. Niet normaal hoe slecht die was, meerdere potje stond hij bijna onderaan. Die zal vast al 80 dagen achter dat ding hebben gezeten, kan niet anders :9
     
  15. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    of je boost en bent binnen 5 dagen klaar.
     
  16. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Bonbridge had toch gezegd dat het een bug was, dat alleen z'n wins werden opgeteld en z'n winstreak dus blijft groeien.
     
  17. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat bedoel ik, pas het wel even aan.
    Het is geen bug. Bij Free For All krijg je een win erbij wanneer je eerste wordt en je winstreak blijft gelijk wanneer je tweede of derde wordt.
     
  18. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Indeed, daar lijkt het wel op inderdaad. Ik kan er ook niets aan doen. Hij is inmiddels alweer zo'n 155 geloof ik. Boosten doe ik nooit, en zal ik ook nooit doen. Zo gigantisch triest hoeveel mensen de FFA playlist verneuken door te boosten. Ik quit ook echt nooit, hoe saai het potje ook is, ik maak het altijd af. Quitten is ook een vorm van zwakte in mijn ogen. Ik heb het totaal 3 keer gedaan in 1100 potjes. Dit kwam meer door de boost mensen dan door iets anders.

    Laatst kreeg ik een message dat ik voor booster ben uitgemaakt omdat ik die END LINE titel had. (Of heet die anders die je krijgt bij 5 Nukes). 9/10 mensen die hem hebben boosten ja, maar ik niet.
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2009
  19. dudeee

    dudeee Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten

    :x
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Bedoel eigenlijk short range met je sniper vs alle andere wapens.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina