[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 11 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb vandaag de hele dag sabotage gespeeld maar ben nog geen geglitchete game tegengekomen..
    Maar zoals ik het zo lees ben ik daar alleen maar heel blij om :emo:
    Hopen dat ik morgen hetzelfde geluk heb :p
    Die akimbo's mogen idd wel generved worden |:-
     
  2. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Had toen ik VanDen joinde zo'n infinite ammo potje, maar ben daar na een tijdje weggegaan. De rest van de avond heb ik Hardcore Search and Destroy gespeeld waar ik nergens last van had, dus ik heb het idee dat mensen hier wat minder moeten huilen en als ze last hebben van dat soort dingen gewoon weggaan en opnieuw zoeken. Infinity Ward zal het echt wel fixen binnenkort en tot die tijd weten we dat het er is en dat het irritant is. Moeten we daarom maar continu het topic vervuilen met geween? Liever niet.
     
  3. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    een keer fixen.. ja je zegt het precies goed... die javelin glitch mocht ik me ook twee weken aan ergeren.. nu is het spel bijna niet te spelen... elke game kom ik in rust... weer 2 weken wachten
     
  4. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zie je dan dat je host bent?
     
  5. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    start button->leave game.. als er dan migrating host staat ben je host :p:p
     
  6. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar ik bang voor ben (misschien een beetje minder als andere*)), is dat ze na de fiks van unlimited ammo de ranks ressetten...
     
  7. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    waarom zouden ze dat doen lol?
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Of gewoon op back drukken zodra de game begint 8)
     
  9. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen geglitchte games oid

    Hele avond gespeeld tot in het eerste uurtje van de nacht. Ondanks dat ik vaak koos voor de games waarin de kans op unlimited ammo groot was heb ik hem niet gevonden. Ik heb het wel een keer meegemaakt dat ik voor Ground War koos en dat hij naar een private match ging op Rust. Maarja in een private match win je toch niks aan stats dus daar ging ik maar uit.
     
  10. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Matchmaking is voor mij vandaag officieel totaal verneukt. Kijk naar de nummer 1 in de leaderboards van de kills, die gast heeft iets van een paar miljard kills gemaakt:emo:

    Net kwam ik in een potje met unlimited ammo en 0,0 reload time, oftwel eindeloos schieten met de grenadelauncher alsof het kogels zijn. Grappig voor een paar minuten maar een normaal potje domination spelen zit er gewoon niet meer in:'-( De waarde van de statistieken zijn nu ook gedaald naar 0. Een killstreak van 30 is nu bijna weinig.

    De glitch is juist dat het dus nu wel meetelt in die potjes. Daarom staan er ook mensen met een killstreak van 1200 in de leaderboards.
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2009
  11. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam ook een geglitchte server tegen deze avond, wat een zooitje.
    Het is te hopen dat ze hier snel wat aan doen, vraag me soms wel af waar ik maandelijks voor betaal.
     
  12. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de uitleg, dat verklaart dan heel veel. Ik twijvel nu of ik zo'n potje wel wil joinen. Het idee is wel grappig dat je achterelkaar kan schieten maar om nou of een k/d van 0 of van 12 te hebben ineens slaat ook nergens op. Ik blijf gewoon Domination doen en Demolition.

    Btw, mijn complimenten voor het regeltje onder je avatar. Unreal ftw!, Ondanks dat Unreal 2 tegenviel was Unreal 1 heerlijk tot en met de Godlike macht. UT99 was ownage, en UT3 is ook lekker (op de x360). Ik hoop dat er nog eens een Unreal 3 komt en dan niet met de plastic fantastic look. Ik heb btw ook veel muziek van Unreal, UT99 etc die ik nog dagelijks luister.
     
  13. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent niet de enige! _O_

    Volgens mij, maar ik weet het niet zeker, kan je in een private match wat instellingen veranderen waardoor de match terecht komt in de matchmaking servers met alle voordelen zoals XP krijgen.

    Ik zag trouwens ook net op de leaderboards iemand met een kill death ratio van rond de 58000:1 dus ik denk dat mensen nu ook direct de leaderboard stats kunnen aanpassen ( je gaat mij niet vertellen dat die ratio legetiem te halen is :+ ). Jammer want het is bijna lastig geworden om een normaal potje domination te volgen. Ik kom nu vrijwel 7 van de 10 keer in Rust terecht. Het vervelende is, is dat je niet eerst even een bevesteging krijgt van, ja ik wil dit potje meedoen. Nee je wordt er meteen ingegooid en voor je het weet sta je al weer 0/10 omdat iedereen massaal aan het spawnkillen is. ( ik kwam net in een potje waar je je teamgenoten ook kon killen voor XP)Aangezien je teamgenoten altijd naast je spawnen is dat dus 1 groot spawn-killings-feest :mad: )

    Edit:
    Oke wazig dit. Wat ik nu lees op oa tweakers is dat er dus een soort 'virus' voor zorgt dat je oneindig kan schieten en geen reload time meer hebt. Je geeft het automatisch weer door aan andere die de hack ook weer kunnen gebruiken. :confused:

    Edit 2:
    Volgens de twitter van IW word er al hard gekeken naar oplossingen en patches.
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2009
  14. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Er stonden al mensen met zulke killstreaks in de leaderboards voordat deze glitch er was.
     
  15. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog nooit in zo'n server gezeten. Vind het ook niet echt jammer. Wel jammer dat ik da afgelopen dagen ineens terug gezakt ben van +- 170.000 naar ruim over de 300.000 op de leaderbord. Logisch dat dit nu gebeurd maar erg jammer. :mad:
     
  16. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    lompe zooi gisteren, zat in een game (TDM) en als je een tube of rocket schoot dan kwamen er meerdere tegelijk uit :confused: wat een chaos zeg de tering. Iedereen raggen was echt te slecht. Volgende game was ook zo leip. Toen ik de party verliet en een nieuwe joinde was het over. Volgens mij was of de lobby geglitched of iemand in de lobby zat te kloten. Dunno maar was echt te lomp.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Juistum, de eerste die vol groen krijgt = host
     
  18. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister een infinite ammo potje gespeeld. Wat een chaos..
     
  19. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Je ging na 1 potje al weg. :9

    3 potjes waren wij host en hadden dat, daarna joinde wij anderen en hadden die 'glitch' niet meer.
     
  20. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ergens gelezen dat IW de titel wil veranderen naar morden failfare. lijkt mij wel een hele passende titel.

    maar ik speel het denk ff niet meer tot dat dit probleem ook maar weer is gefixt is, dit omdat je lang bezig ben met een goed potje te joinen en omdat de leaderbords mss wel een paar dagen terug worden gezet of zi.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina