Givenchi, trippel,burgerking,robbertje en fabian, jullie hebben nog geen favo tenue doorgegeven. Anders kies ik voor frank z'n pompebledden, heerenveen dus, ik speel namelijk niet graag met donkere shirts, denk ik elke keer dat de scheids er loopt... we wachten af....
ik heb het net pas gelezen, ik stem voor het celtic shirt ik vindt dat namelijk hele vette shirts, wel kut dat ik nu straks de layout van de site weer moet aanpassen omdat er dan andere kleurtjes komen, maar afijn dat maakt opzich ook niet zoveel uit, hij stond toch niet niet online, ben namelijk druk aant zoeken naar een goede gratis webhost Maarja ik stem Celtic dus als shirt en breng zelf in het shirt van VFL Wolfsburg (thuis) ik vindt dat namelijk best een mooie maareh, nog belangrijker! ik heb mijn nieuwe headset ontvangen dus die donaties zijn niet nodig
Vanavond ben ik er niet jongens veel succes in ieder geval!! en voor fabian... staat toch serieus spelen met een gezonde dosis humor dus geen probleem toch.
ik moet even te weten komen hoe ik mijn pro verwijder (rip allah akbar ;( ), dan kan ik hopelijk weer meedoen zonder de vastlopers.
Nee, daarna heb ik er geen last meer van gehad. Je kan je pro verwijderen door je persoonlijke instelling te verwijderen. Die kan je verwijderen door naar je System Settings--> Memory --> Fifa 10 te gaan.
vandaag een paar wedstijdje gespeeld, waarvan 2 vrij kansloos verloren helaas Die laatste wedstrijd stond ik LM, wat nu niet echt een ideale positie meer is. ik speel het liefst ergens in de spits/ echt op buiten of CAM/CA dat soort posities het ging vandaag nog niet echt lekker in de spits mara dat komt denk ik omdat ik nog niet echt ben ingespeeld ik had opzich wel een paar mooie acties daar kan ik wel op voortborduren? Edit: http://img13.imageshack.us/img13/3308/screenshot1iei.pngEen screenshotje van de look van de website die zeer binnekort gaat verschijnen
Ik begrijp dat je ergens in de voorhoede wil spelen en dat zal in 90 % van de gevallen wel kunnen maar als we allemaal online zijn moeten we toch flexibel kunnen zijn, dat zal iedereen wel begrijpen. Helaas moeten we afscheid nemen van de lelijkste spits in het betaalde voetbal. Dyonko, verras ons en laat ons genieten van je nieuwe pro !!
Misschien is het wel handig dat frank en trippel en fabian mijn bewerkte opstelling 4-1-2-3 overnemen uit mijn spelershub de 4-1-2-1-2 staat bij iedereen er in maar die andere niet. Vanavond ben ik niet online