[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 11 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IJsjuhh

    IJsjuhh Chick on a Mission!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Even kijken of hij weg is..

    /edit.. geen glitch, maar we spelen gewone domination 9-9.. dat kan toch alleen met groundwar???

    Hebben jullie trouwens top van de leaderboards gezien?? Die 10thprestige gast die heeft abnormale stats..
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2009
  2. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt de algemene leaderboards is wel het laatste wat me boeit. Alleen de friendlist leaderboards is leuk om naar te kijken.
     
  3. IJsjuhh

    IJsjuhh Chick on a Mission!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik kijk er normaal ook nooit naar, maar dit viel gewoon op!
     
  4. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Durf te wedden dat IW iedereen banned die straks een killstreak van 200 of hoger heeft.
     
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Laten we het hopen, knuezigerige booster mong*len.
     
  6. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Wtf, net Party Leader options van een Public Match. Nu FFA 9v9
     
  7. IJsjuhh

    IJsjuhh Chick on a Mission!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat deden ze ook niet toen er mensen al speelden voor de 10e
     
  8. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet je in godsnaam of je host bent of niet??
     
  9. BlueVFRank

    BlueVFRank Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Blij dat ik de single player nog niet had opgepakt, ben hier maar mee aan de slag gegaan. Kan daarna ook nog de spec ops gaan spelen.

    Wordt er kotsmisselijk van.
     
  10. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    De unlimited ammo glitch/geen reload time is 'viral' Oftewel een soort virus. Als je het hebt kan je het weer doorgeven via andere als je weer in een private match terecht komt. Vrij bizar dat iemand dit voor elkaar gekregen heeft. Het probleem is dus dat iedereen er aan mee doet bewust en onbewust. Zefls de friends leaderboards is nu niet meer betrouwbaar aangezien bijna iedereen wel ff een potje heeft gespeeld.
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2009
  11. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Bron?

    Anyway, IW is druk bezig.
     
  12. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    druk bezig? dan zouden ze het vandaag wel opgelost hebben
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Heb je hier een bron voor, ben erg benieuwd hoe dit kan?
     
  14. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zie je dan wanneer je host bent? Dat jij de eerst in de game bent? Volgens mij ben je dat toch altijd, host of niet..
     
  15. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Bron is onder andere mezelf omdat ik gewoon gemerkt heb dat het zo werkt ongeveer. Tsja harde bronnen heb ik ook niet. Ik zie op verschillende fora steeds vaker dit soort berichten:
    link 1

    Mensen die in een match die glitch hebben en dan daarna zelf een potje starten om vervolgens te merken dat de glitch nog steeds actief is. Het zou ook verklaren waarom het gister opeens zo enorm snel ging met matches die de unlimited ammo glitch hebben. Rond 10 uur kwam er 1 tegen, rond 12 uur kon ik geen enkel normaal potje meer vinden.

    Van gamez.nl
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2009
  16. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Toeval - lijkt me sterk dat jij altijd host bent waardoor je nooit meer een gewoon potje kan vinden.
     
  17. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Untrue, had er gisteravond ook constant last van. Uiteindelijk hebben we met zijn allen besloten terug te gaan naar het main menu, en dan weer elkaar te inviten, en het probleem was opgelost.

    Wanneer je opnieuw Xbox Live selecteert, gaat hij opnieuw je level en de playlists laden. Ik denk dus dat hij het opslaat in de playlists.
     
  18. Tha Niekertje

    Tha Niekertje Tha Nudies!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las gisteravond ook hier op een forum ergens dat het om een virus gaat, zodra je een potje joint waarbij er unlimited ammo enz is, krijg jij het virus ook, elk volgende potje waarvan je ZELF host bent zullen ook unlimited ammo enz hebben, iedereen die jou potje joint, krijgt het virus ook. MAAR:
    ik zette vanmorgen mijn xbox weer aan, en starte een private match om te kijken of ik het virus nog had, en nee het was weg, heb nu ongeveer 1.5 uur gespeeld en ben nog geen unlimited ammo match tegen gekomen, dus ofwel iw heeft het opgelost of je raakt het virus kwijt nadat je je xbox uit hebt gezet.
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2009
  19. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister voor het eerst gezien. Was in highrise de grenades vlogen om je oren. Omdat ik geen grenade launcher had ingesteld. (Want ik ben niet zo'n irritante noobtuber.) Had ik de game al snel geleaved.
     
  20. Tha Niekertje

    Tha Niekertje Tha Nudies!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan zien of je host bent of niet, als je aan het begin van de match gelijk op back drukt en je ziet bij jou connectie 4 groene strepen en bij de rest niets ben jij host, zie je dit niet, ben je geen host. Andere manier om te testen of je host bent, quit de match als je het scherm van hostmigration te zien krijgt WAS je host \o/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina