[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 11]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ferron, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt, maar over de wereld (hoe het is gemaakt in 3D, en dan bedoel ik dat het allemaal CGI is, en niet 3d als in een 3d film) was hij wel redelijk enthousiast.
    En ja, ik verwacht het verhaal zo cliché als het maar kan, maar ik vind dit soort films ook gewoon tof.
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik zie hem ooit wel gewoon op DVD, word totaal niet warm van de film. Van de week een stuk via Xbox Live gezien en dat zag er wel heel mooi uit. Maar dat is het dan ook wel, voor de rest boeit het me niks.
     
  3. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ja, maar dat is nou net hetgeen me het minste boeit. Iets met style en substance....
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Vanavond bij broer Inglorious Bastards gezien. Nice, dat zeker. Maar echt niet zo goed als een Pulp Fiction bijvoorbeeld. Of Kill Bill, persoonlijk vond ik die films echt geniaal, en gewoon beter. Toch een hele goeie film. Wel baal ik ZWAAR dat...

    Die ongelooflijke irritante Nazi, naam vergeten...op het eind gewoon niet dood gaat. Hij krijgt dat hakenkruis op zijn hoofd gesneden...ok...pijnlijk. Maar graag had ik hem gewoon echt geslacht zien worden. Die man wist irritatie bij mij te brengen...niet zo zuinig. Heel goed acteerwerk dus...
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hehe, bij mij is dat helemaal niet zo. Ik kan ook van een film genieten als het qua beelden of muziek heel indrukwekkend is, of als er bijzondere decors in gebruikt worden. Zo vind ik films als The Fountain en The Matrix ook erg interessant.
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Je moet een knopje om kunnen zetten en dan is bijna elke film genietbaar. Ik ga Avatar vooral kijken voor de special effects (natuurlijk in 3D). Ik verwacht niet intellectueel uitgedaagd te worden door Avatar, maar gevloerd te worden door mooie 3D beelden. :)
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2009
  7. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Mjah, het ligt er een beetje aan. Als de inhoud niet te cliché/voorspelbaar/eenheidsworst is kan ik het ook wel genietbaar vinden (Lost In Translation). Sfeer is voor mij wel het belangrijkste in een film namelijk, maar ik vind het wel prettig als het ook nog ergens over gaat :+

    The Matrix vind ik trouwens niet echt een sterk voorbeeld van een style over substance gevalletje.
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Net The Final Destination gezien, wat een drama. Deel 3 vond ik al niet zo best, maar deel 4 is puur slecht. Zo cliché en enorm voorspelbaar, acteerwerk was ook niet altijd even sterk, special effects waren niet best en sommige acties waren zo onlogisch. Af en toe kon ik m'n lach niet inhouden en dat was niet bepaald de bedoeling bij deze film.

    Film hoeft niet zo speciaal of super goed te zijn, maar dit vond ik gewoon niks. Wordt zelf niet zo heel warm van special effects, zeker niet als de film het daarvan moet hebben en de special effects gewoon niet best zijn. En lijkt me dat ze een flink budget ervoor hadden, wat met het deel groter wordt, terwijl de kwaliteit van het deel steeds flink achteruit gaat.
    Concept op zichzelf is nu al te voorspelbaar, waardoor ze er eerder mee hadden moeten stoppen. Zonde dat ze dit 4de deel gemaakt hebben en zo slecht uitpakt.
    3/10
     
  9. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik vond 'm juist lache. Lekker hersenloos kijken naar hoe mensen op onwaarschijnlijke wijze hoofden kwijt raken, doormidden worden gezaagd en levend worden verbrand. Maar volgens mij was hij met 3D brilletje leuker:cool:.
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Over welk deel heb je het dan? Deel 2 en 3 vind ik duidelijk style over substance, en dan heb ik 't over muziek, kleding, choreografie.
     
  11. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Oh, ja, als iemand The Matrix zegt denk ik nooit verder dan deel 1 :+ De rest was ronduit kut.
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hehe, de eerste film heeft wel substance ja. De andere 2 vind ik ook niet bepaald goed, maar daar vind ik de stijl nog veel vetter. De muziek bijvoorbeeld draai ik best vaak.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    1 had een goed verhaal. 2 had de beste actie en 3 was kut. ;)
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Drie was veel saai ja. :eek:
     
  15. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    avatar

    vanavond heen geweest imax 3d. Wist van te voren weinig over deze film en had me ook heel iets anders voor gesteld. Maar vond hem absoluut vet! het verhaal is gewoon prima(niet heel bijzonder) maar hoe alles in elkaar zit is echt geweldig gedaan. het is een lange film 2.5 uur maar hij duurde geen seconde te lang voor mij. Maar dit is wel een film die je in de bios MOET zien, zo niet dan is het waarschijnlijk maar de helft van de beleving.
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Je moet hem wel checke in imax 3D lijkt me dan :) zonde dat we die volgens mij niet in Friesland hebben :mad:
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.705
    Leuk Bevonden:
    17.923
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  20. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister ook naar Avatar geweest in imax 3D. De eerste keer sinds lange tijd, dat ik echt met me mond vol tanden stond! De belevenis is gewoon anders! Het verhaal was niet super of zo, maar een goed excuus om al dat moois (letterlijk) van het scherm af te laten spetteren. Toch wel een revolutie in de film industrie, denk dat dit de nieuwe standaard word, maar dat zou nog wel even duren. Transformers lijkt kinderwerk vergeleken met dit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina