[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 11 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij, maar ik weet het niet zeker, heeft het niet zoveel met de host te maken verder. In die potjes met de unlimited ammo glitch veranderd de host continue ( ik had wel 4 keer een host migration in 1 game) en de glitch blijft gewoon.
     
  2. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Gister had ik ook die Rust glitch. In de lobby kon ik alle opties selecteren, maar als ik o0p start match drukt gebeurde er niets. Hoort bij de glitch neem ik aan?
     
  3. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, want als de host weg gaat gaat ALLE data naar de nieuwe host.

    @Tom1theOne: Had ik vanochtend. Ik gewoon Ground War gekozen kreeg ik leader options, 18 man op Rust FFA'en.
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2009
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb al met meer dan 20 man op Rust gespeeld. Alles boven de 18 kwam in het gele team die wel rode namen en crosshairs kregen maar ik kon ze niet dood schieten...
     
  5. Alwinter

    Alwinter pwnranoia

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond die FFA op Ground WAr - Rust bug optie wel leuk dan. Tenminste een beetje tempo in dat trage kak spel. Lekker voor je exp ook.

    Maar die unlimited ammo bug is echt niet relaxt. Zeker niet als mensen een ac130 hebben 8-)
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Blijft die dan oneindig in de lucht?
     
  7. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar die schiet 105mm shells met de ROF van een AK47.
     
  8. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    OHK , ROF :confused:
    Iemand een MW2 woordenboek voor me?
     
  9. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    One Hit Kill, Rate of Fire.
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Of te wel: DRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRT, non stop van die dingen.
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Als je geen host bent en je drukt op back dan zie je dat er al veel meer mensen gespawned zijn. Als je host bent en je drukt op back dan zie je dat iedereen nog geel is en nog moet joinen en dat jij dus nog de enige bent in de game.

    Toch maar weer in prestige gegaan. Ik wilde het niet meer doen maar heb nu toch de 1000 headdies gehaald met de M16 en zonder levelen is er dan niet heel veel meer aan, ook omdat ik er nu wel erg aan gewent ben geraakt.
     
  12. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Je gaat dus nu een ander wapen uitmaxen dan? De FAMAS, of iets heel anders?
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik denk een "spray" wapen. Ik heb nu bijna alles met de SCAR gehaald, alleen nog een paar FMJ kills, en ik denk dat ik daar mee verder ga aangezien de assault wapens mijn voorkeur hebben. Met die vele laggy potjes scheelt het ook weer een hoop deaths als je niet met een burst wapen gaat :emo:

    We speelden net trouwens wel tegen heerlijk slechte teams met TDM. 19-0, 31-1 en 44-7 gehaald in 3 potjes op rij :+
     
  14. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Cooks, aangezien je bent geprestiged. Wat word er nou wel/niet gereset? Haal alles even door elkaar geloof ik.
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Wat wel wordt gereset: Wapens, attachments, perks, challenges (op de prestige challenges na) en behaalde XP.
    Wat er niet wordt gereset: De prestige challenges, de score en de titles en emblems.

    Ik heb nu trouwens wel weer een een extra class gekregen, dus heb er nu 7. Ik wist me met 6 al geen raad :+
     
  16. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt die 1000 headshots van jou onder Prestige challenges? En als je nog niet bent geprestiged heb je zeker nog geen enkele prestige challenge?
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Voor de eerste prestige heb je inderdaad nog geen prestige challenges, deze krijg je pas na één keer prestigen. Dus álle challenges die je haalt in de eerste "playthrough" worden gereset. Dus ook de headshots gaan pas tellen nadat je in prestige bent gegaan, de headshots die je daarvoor hebt gehaald vervallen.
     
  18. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke thanks, ben nu level 61. Had net ook een heerlijk potje op Favela, 44-7. Ik vind die CG trouwensniet eens zo lekker spelen, je kan niet echt zelf aimen aangezien die helicopter toch vaak draait enzo net wanneer je op het punt staat iemand te killen. Doe mij die AC-130 maar :cool:
     
  19. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    En ik heb nog wel zo'n mooie startpost gemaakt :'-(.
    Ik kom er met zes nog wel te kort, dus ben blij zodra ik die zeven heb. Ik speel zoveel gametypes en heb zoveel spelstijlen die ik leuk vind om te gebruiken, dat ik betwijfel of ik aan tien wel genoeg heb straks :+.
     
  20. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    M16, Sniper, Sprintclass icm Dual Wield Rangers, AUG en eentje met Coldblooded.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina