Dat zal niet bij even blijven. Wat een verslavende klotegame. De muziek alleen al is het spelen waard.
Beetje jammer dat er geen reet te downloaden is. Dat Tinker, maar voor de rest speel ik het liever op m'n Xbox 360.
Ik download en install dat programma, werkt prima. Daarna tinker gedownload gaat goed. Nu staat er klaar voor installeren. En dan druk ik op installeer maar gebeurt er gewoon niks Draai btw windows 7 moet ik nog een update voor dat programma doen ofzo?
Bij mij deed ie het automatisch. Windows 7 heeft standaard trouwens als Games For Windows - Live geinstalleerd staan, he.
Ik weet dan niet wat ik heb gedaan, maar ik heb het hier op Ultimate iig nooit geinstalleerd. Of MS moet het stiekem in de XNA install gegooid hebben.
Bij mij stond ie er volgens mij ook niet standaard op, althans, kreeg geen meldingen er over toen ik het downloadde + installeerde.
Net even gespeeld. Tricky spelleke. Mja, nu nog niet, maar ik merk wel dat het dat zeker gaat worden. Wel grappig om te zien hoe die dingen die je alleen van XBL gewend bent nu ook op je PC zijn. Spoiler Achievement pop-ups, de guide, je gehele Friendslist, Persoon X is Online berichtjes, je gamehistorie enz.
Bij mij werkt hij tot nu toe perfect. Windows XP btw, had wel eerst zon update probleem, maar met wat instellingen kun je daar zo omheen. Daarna de instellingen weer terug gezet naar de oude en t werkt nog steeds.
Ik heb hem ook zonder ook maar 1 probleempje aan het werk gekregen (Windows Vista). Erg gaaf moet ik zeggen dat je zo je friendlist kan zien, berichtjes kan sturen etc.
Tering, puzzel 8 van set 1. Ik krijg het blokje achter de knoop, zodat ik naar boven kan, maar daarna heb ik niet genoeg zetten over. Iemand tips?
Fix voor diegene die het niet op XP draaiend krijgen: http://download.microsoft.com/downl...5-7EE1A661F1C6/WindowsXP-KB938759-x86-NLD.exe