Een goede vraag, maar ik denk niet dat er een betere speel wijze is dan ze beiden een beetje te compenseren. In begin dacht ik toen ik mijn eerste playtrough als Paragon had afgerond dat de Renegade wel uitgebreider zou zijn, maar ik ontdekte dat Bioware hier toch in evenwicht is gebleven.
je moet bijvoorbeeld maar eens een dialoog beginnen als paragon op de Citadel als je tegenover die donkere man staat, die zijn vrouw is verloren in de strijd die soldate was en sneuvelde op Eden Prime, en speel deze daarna op Renegade.. je krijgt een beleving die zo in een drama scene kan in een film.
En zo had ik pas met mijn nieuwe game voor het eerst een heel intens ogenblik gehad met de dockworker, en dat had ik nog niet gehad omdat ik voor heet eerst Paragon antwoorden gaf. En zo zijn er nog een hoop andere verborgen dialogen in de game, waarvan ik video's gezien heb op Youtube maar zelf nog niet heb meegemaakt zoals je agressief gedrag tegen je fan in the wards.
Maar ik zou zeggen, speel ze eerst allebei door en speel daarna met een char waar je beiden kan weten te compenseren want alleen een van de 2 volgen is ook niet leuk.
Laatst bewerkt: 18 dec 2009