[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Het enige wat ik jou de laatste tijd hier zie doen, is Yellow 13 afzeiken.
    Mijn god gozer, doe eens iets anders.

    Edit ; Post een beetje zinnig, of gewoon niet, imo.
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2009
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.242
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Bedankt.
     
  3. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha.

    Als je een achievement topic aanmaakt, begint het zowat te lijken op die "LFM *fill in*, link achievement". Krijg je alleen show gedoe :)
     
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ok ontopic maar weer? Gedraag je svp.
     
  5. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Waarom maak je er dan niet eentje? :)
     
  6. SysanApse

    SysanApse Guest

    Omdat hij niet helemaal verstand van forums hebt volgens mij.
    Je kan hier inderdaad je vragen kwijt, maar het lijkt me makkelijker voor jou, en voor ons, als je gewoon je vragen opzoekt zelf.
    Het gaat sowieso sneller, en wij zitten niet de hele tijd naar jou te kijken.

    Voor mijn gevoel is dit topic er meer voor bevindingen etc.

    Dus nog een keer.
    Wow wikki
    Wow head
    allakhazam
    En waarschijnlijk nog wel meer.

    Zoek daar je informatie op, sneller en waarschijnlijk correcter/uitgebreider dan je het hier gaat krijgen.
     
  7. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    En show je achievement topic. Dan krijg je dus dat iedereen zijn shit linkt en niemand naar dat van een ander kijkt en eropreageert. En die achievements zijn zo makkelijk... Het kost alleen wat tijd. maar als je een hele vette hebt kan je hem natuurlijk ook gewoon hier laten zien :)

    En ff ontopic: Weet iemand een goede pvp build voor me priest? Ik heb shadow gelvlt. Ik zat zelf disipline te denken met wat holy dingetjes erbij. Ik weet dat ik zelf ook op wowwiki e.d kan kijken maar alles wat ik vind is behoorlijk oud dated
     
  8. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ben nu me mining aan het levelen vandaag van 260 naar 380 gegaan, hoop vanavond nog 400 te halen. 't Gaat echt makkelijk nu, minen en ondertussen queuen in de dungeon finder :)
     
  9. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0

    http://www.arenajunkies.com/forumdisplay.php?f=50

    Wat topics aanklikken, en dan een build nemen van iemand die bijvoorveeld high rated is. Bijvoorbeeld:

    http://www.wowarmory.com/character-talents.xml?r=Icecrown&cn=Chenster&gn=Vindicatum
     
  10. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Damn ! Net HoR HC gedaan droppen er eindelijk eens wat goede DPS feets haalt iemand anders ze voor me weg ! :mad::mad: Waar kan ik goede DPS feet halen ?! Beetje goede droprate..
     
  11. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Die informatie is wel sneller etc., maar ik denk dat hij het gewoon fijner vind om van een kringetje mensen informatie te krijgen over het hoe of wat en niet zo zeer van een willekeurige site. Daarnaast gaat het topic over world of warcraft in brede zin, niet alleen over de bevindingen. Ook over, goud verdienen, AH, pvp, pve, gear, meningen, talents, quests, tips, hints etc.

    Ja er is volgens mij nog steeds een show je WoW character topic of er is ondertussen al een slotje opgegaan. Maar dan is dat weinig anders van een show je WoW achievements topic. En dan kun je gelijk de helft van de topics in de green mile sluiten want die zijn van hetzelfde principe: Grote pats topic, plus min punten van de dag, deel je WTF moment, show je desktop, show je signature, show je avater etc. etc.....
     
  12. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
  13. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Je lijkt beetje op mijn qua gear, sucky arena rating tho. :cool:
     
  14. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol.

    Ony25 gepugged. MS verdeelt alle items eerlijk, totdat de Rogue helm komt. Hij ninja'd die + Ony Head + Sack of Gems, en volgens mij ook de Hunter rifle.

    Boeide toch niet voor mij; Ony dropte niks goed voor me Lock.

    Wel 3e plaats van DPS =D

    Blinder was de naam van de MS trouwens, Al'Akir EU.
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2009
  15. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Al een weekje niet meer gespeeld :eek: Niet zoveel tijd gehad en in deze vakantie ook niet zoveel tijd ben ik bang :mad:

    Mijn char is btw

    Haailo
    Spinebreaker-EU

    Iemand wat tips of hints?
     
  16. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Heb juist best veel gespeeld in de vakantie. Heb nu 2/5 T9 tank pieces en 4/5 T9 DPS pieces. Morgen hopelijk 5/5 ! Heb ook een mooie two-handed mace geloot. Moet eigenlijk alleen nog rings en feet. Die zijn echt aan vervaning toe !

    Iemand nog tips qua gems en enchants ? ( Klarm )
     
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Gozer! Ik zit op dezelfde server. :cool:

    Morte

    Doe maar een /w ingame als je Enchants nodig hebt. :)
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2009
  18. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Glyphloos? (@ Nukem).

    Str gems only (http://www.wowhead.com/?item=40111)(http://www.wowhead.com/?item=40142), behalve als je voor een meta gem gaat (Chaotic Skyflare), of als de socket bonus een bepaalde minimale waarde heeft (http://www.wowhead.com/?item=40142).

    Voor de meta minimaal 1x http://www.wowhead.com/?item=49110, gezien dat het één van de beste meta gems is naast de Chaotic skyflare + meta gems tellen mee voor alle kleuren. Nightmare doe je dus in een blue slot.

    En voor enchants, 50 Ap/20 Crit op Head (van Ebon Blade quartermaster), 23 haste op cape, 40 AP/15 crit op shoulders (van Sons of Hodir quartermaster), +10 stats op chest, 50 AP op wrist, 20 hit of 15 str op gloves (15 str als je al hit capped bent), 75 AP/22 Crit op legs. Als laatst Icewalker op boots (was dacht ik 12 hit en 12 crit rating) als je niet al hitcapped bent, en anders 32 AP.
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2009
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.242
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Joepie, het is weer gezellig druk in de dungeon finder.
    Ik heb nu iets van 52 emblems of triumph.
    Hoop na het weekend, maandag of dinsdag, op boven de 250 te zitten.

    Wat kan ik er het beste van kopen voor mijn DK?

    Tevens hoop ik eind volgende week dan, als jullie me niet teleurstellen ;), een hele set compleet te hebben.

    Hou wowarmory maar in de gaten.

    Menora, Runetotem.
     
  20. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Vervang dan meteen ook even wat tank items voor DPS items (zoals je necklace) d.m.v. emblems.

    Misschien is het ook wel handig voor je om de loot tables van de 3 nieuwe instances te bekijken (normal), en deze dan te farmen. Geldt overigs ook voor ToC5 norm. Elke dag de HC versie van deze 4 instances (Forge of Souls, Pit of Saron en Halls of Reflection (en Trial of the Champion)) doen kan ook wel wat mooi DPS items opleveren voor je DK.

    Tevens gebruik je een ietsje outdated build van Unholy. De build werkt niet helemaal meer, gezien ze de glyph of Icy Touch veranderd (generfed) hebben. Voor instances etc (en sommige raids, alhoewel Single Target op bosses beter uitkomt) is het wat handig om meer op AoE (Area of Effect) te focussen.


    ------------------------------------------------------

    Build zoiets als dit (gebruik ik ook op m'n DK):

    http://www.wowhead.com/?talent#jfVMVZZfMbIhcdg0zx0uIqo:psoMmV"

    Rotatie stond ergens op een andere pagina. Iig:

    ------------------------------------------------------

    - Plague Strike > Icy Touch (of andersom, wat jou beter uit komt).

    AoE - Dan pestilence gebruiken als je 2 adds hebt (niet gebruiken als je maar 1 add hebt).

    AoE - Death & Decay gebruiken bij 3 adds (of 2, ik gebruik het iig alleen bij 3 ).


    - Blood Strike > Blood Strike.

    AoE - Blood boil gebruik na 1 Blood strike als je meer dan 1 add hebt (of 2, wat ik alleen doe).

    - Scourge Strike (> Scourge Strike).

    - Death Coil spammen (Rune Power dumpen).

    - Herhaal rotatie, maar vergeet stap 1. In plaats daarvan gebruik je pestilence om alle diseases opnieuw toe te brengen (refreshen).


    Gargoyle mag je gebruiken wanneer je wilt, maar het heeft wel een cooldown van 3 minuten. Ik gebruik hem dan ook alleen op bosses.
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina