Assassin's Creed II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 25 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jynx

    Jynx Shirtjes maker

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien toch maar eens aanschaffen binnenkort. Ondanks dat ik 1 nog niet rond heb omdat die wat saai wordt na een tijdje. Alhoewel ik de afgelopen en komende dagen helaas geen tijd heb om te gamen :confused:
     
  2. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    moet nog een paar achievements van spullen verzamelen en moet er nog een paar waarmee ik opnieuw moet beginnen met het spel omdat je die maar eenmallig kan halen kijk nu al uit naar de dlc die uitkomt in januari en februari
     
  3. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Leestekens aub!
     
  4. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Er zijn twee strategy guides, namelijk de volgende:

    - The Complete Official Guide;
    - Prima Official Game Guide.

    Maar, welke moet ik hebben?
     
  5. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik ken de Officiële guide niet, maar die Prima guides zijn beschikbaar voor heel wat spellen en dat zijn echt wel deftige werkjes dus daar moet je je alvast niet door laten afschrikken.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Prima Games is echt de beste op dat gebied. Gegarandeerde top kwaliteit guides. Heb die van Dragon Age ook van hun, maar die is wel wat minder. Die Oblivion zijn echt helemaal top notsch. _O_
     
  7. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Skaaffie

    Skaaffie zoek dieper

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    @Delphiki

    Thnx!

    :emo: ik was helemaal vergeten dat die B erbij moest |:-|:-|:-

    Gaat vanavond extra lief zijn voor zijn gekneusde controller.....
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Dat is simpel. Ze zit wel in de game als Lucy, maar IMDB is Lucy Stillman vergeten in de lijst te zetten voor ACII. Waarschijnlijk een foutje van ze.

    Edit: Nu ik trouwens even op de IMDB board kwam voor ACII kwam ik wel op een geweldige post van iemand die inderdaad wel vet zou zijn.

    Voor de mensen die de game uit hebben:
    In de tekst van de Codex rollen staat het verhaal van Altair na de game tot zijn "dood". Hij heeft het over dat hij wel zijn lifespan zou willen verlengen en op de laatste codex page zegt hij dat hij dood gaat en nog voor een laatste keer in de Piece Of Eden wil gaan kijken. Wat nou als hij inderdaad in die laatste moment zijn lifespan heeft kunnen verlengen en in deel 3 terugkomt, misschien zelfs om tegen te vechten? Hoe vet zou dat zijn? :cool: Wel een beetje vergezocht though. :+
     
  10. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    sodeju! dat zou inderdaad heel vet zijn! alleen eén punt,
    altaïr is een assassin, en jij speelt ook altijd assassin. dat betekend dat hij slecht is geworden, of jij als templar speelt... wat natuurlijk ook kan is dat hij je in deel 3 komt helpen, of dat je erachter komt dat vidic altaïr is :lol:

    speculaties speculaties.. ben erg benieuwd!;)
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Filmpje over DLC.

    Assassin's Creed II is nu een tijdje beschikbaar en dus is het bijna tijd voor DLC. Eind januari komt Ubisoft met The Battle of Forli dat $3,99 zal kosten. In deze DLC helpen Machiavelli en Caterina Sforza Ezio om te vechten tegen de Orsi broers. De DLC bevat zes herinneringen, waaronder ééntje met de vliegmachine. De tweede - Bonfire of the Vanities - komt eind februari en kost $4,99. Deze bevat tien missies die zich afspelen in een nieuw deel van Florence en een nieuwe sprongbeweging. Deze DLC vertelt het verhaal van de monnik Savonarola. Zal wel beide 800 points per stuk kosten.

    Zien er beide wel oké uit, die 2e had ik wel even een WTF toen hij vertelde dat die vijand
    Zo'n Apple of Eden heeft! :eek:
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Die vliegmachinemissie is goed nieuws voor de mensen die die achievement nog missen!

    Dat nieuwe deel van Florence is dus het deel onderaan de map met die twee bruggen.
     
  13. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ben niet overtuigd om hiervoor AC2 te houden eerlijk gezegd..
     
  14. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.864
    Leuk Bevonden:
    9.249
    Eindelijk 1000/1000 gister de zand/sweep/10 kill achievements gehaald
    Die 10 kill was eigenlijk het moeilijkst omdat de mannetjes steeds wegrennen, ik kwam erachter dat bij het paleis op san marco plein er te weinig lopen je kan ze echter daar wel genoeg mannetjes vinden om mee te lokken tot een stuk verder. uiteindelijk had ik 11 man om me heen waarna ik de laatste heb laten leven.Heb wel zin in die content vind het stom dat ik Florence niet helemaal heb
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Daaaaamn...ik zie net dat het nog maar een week geleden is dat ik ACII voor een vriend bij Gamehubs besteld heb, die hoef ik dus nog echt niet te verwachten. Mijn Batman duurde 2 weken, dus hopelijk ergens volgende week dan. Met dit weer gaat de post ook langzamer lijkt me.

    /offtopic.
     
  16. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    kan iemand mij helpeb.. ik ben een moerassig gebied voor, venetie.. ik krijg een tekst in beeld ezio ik ben hier.. wtf is dat.. weet iemand waar ik moet zoeken?
     
  17. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Dat is gewoon Leonardo da Vinci (bij het uitroepteken), hij roept je al als je nog aardig ver weg bent.
     
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha dat had ik eerst ook. Werd helemaal gek. Maar is klaarblijkelijk Leo die een bewonderenswaardig bereik heeft met zijn stem.
     
  19. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    De DLC lijkt me zelf wel leuk. En ook niet super duur zoals ik gedacht had. En 1 missie is 1sequence? Dan gaat het nog redelijk lang duren.
     
  20. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat Rome niet in die DLC zit :mad:. Maar ga m als nog halen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina