Vervang dan meteen ook even wat tank items voor DPS items (zoals je necklace) d.m.v. emblems.
Misschien is het ook wel handig voor je om de loot tables van de 3 nieuwe instances te bekijken (normal), en deze dan te farmen. Geldt overigs ook voor ToC5 norm. Elke dag de HC versie van deze 4 instances (Forge of Souls, Pit of Saron en Halls of Reflection (en Trial of the Champion)) doen kan ook wel wat mooi DPS items opleveren voor je DK.
Tevens gebruik je een ietsje outdated build van Unholy. De build werkt niet helemaal meer, gezien ze de glyph of Icy Touch veranderd (generfed) hebben. Voor instances etc (en sommige raids, alhoewel Single Target op bosses beter uitkomt) is het wat handig om meer op AoE (Area of Effect) te focussen.
------------------------------------------------------
Build zoiets als dit (gebruik ik ook op m'n DK):
http://www.wowhead.com/?talent#jfVMVZZfMbIhcdg0zx0uIqosoMmV"
Rotatie stond ergens op een andere pagina. Iig:
------------------------------------------------------
- Plague Strike > Icy Touch (of andersom, wat jou beter uit komt).
AoE - Dan pestilence gebruiken als je 2 adds hebt (niet gebruiken als je maar 1 add hebt).
AoE - Death & Decay gebruiken bij 3 adds (of 2, ik gebruik het iig alleen bij 3 ).
- Blood Strike > Blood Strike.
AoE - Blood boil gebruik na 1 Blood strike als je meer dan 1 add hebt (of 2, wat ik alleen doe).
- Scourge Strike (> Scourge Strike).
- Death Coil spammen (Rune Power dumpen).
- Herhaal rotatie, maar vergeet stap 1. In plaats daarvan gebruik je pestilence om alle diseases opnieuw toe te brengen (refreshen).
Gargoyle mag je gebruiken wanneer je wilt, maar het heeft wel een cooldown van 3 minuten. Ik gebruik hem dan ook alleen op bosses.
Laatst bewerkt: 18 dec 2009