[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 11 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Omdat jij toevallig 20 bent zegt niet dat je iedereen zomaar kan uitschelden voor 16-jarig knulletje. En je argumenten zijn nergens anders op gebaseerd dan je eigen bekrompen mening!
     
  2. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat je weer leeftijd in het spel moet betrekken. Alsof een 16 jarige minder is dan een grote stoere 20 jarige man...:emo:
     
  3. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    oh jij bent 15, jij mag geen mw2 spelen :mad:
     
  4. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, kan je er wel weer overheen gaan praten. Je komt niet echt over als een 20 jarige, maarja...
     
  5. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    omdat jullie met gehype meegaan en dan maar zeggen dat het ook goede game is.. kansloos
     
  6. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga eerst lezen voordat je gaat praten
     
  7. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Zijn geen goeie shooters anders. CoD4 is zoveel beter als mw2. Maar mw2 is nieuw.

    Unreal = niet mijn ding, maar ken niemand die dat speelt.
    Battlefield = een grote fail, zit/zat niet eens private match in.
    Left 4 Dead 2 = Super leuk spel om met 3 vrienden lekker avondje zombies te knallen, maar niet als FPS.
    Far Cry 2 = Fail
    GoW2 = Redelijk spel, maar je kunt het vergelijken met CoD4+mw2. GoW1 was zoveel malen beter, vandaar dat groot deel terug is gegaan naar GoW1.

    Al ben ik het er wel mee eens dat als het echt zo mega super slecht is dat je gewoon een ander spel moet gaan spelen. Zou dan echter CoD4 of Halo3 zeggen :)
     
  8. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    heb het niet alleen over jou kleine
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Mijn argument slaat wel degelijk ergens op, want je hebt het zelf gezegt..


    Dus als jij Chopper Gunner hebt is het leuk, maar owee als je het tegen hebt..:): Faalhaas die je bent.
    [​IMG]
     
  10. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Als je nou eens met goede, niet semi-puberale argumenten komt, dan zou je nog eens serieus genomen kunnen worden. Maar nee, je moet je niveau nog verder laten zakken om ons aan te vallen. Wat bereik je daarmee?
     
  11. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet alleen over mij? Dan zeg je toch dat je het voor een deel tegen mij hebt. Jongen, je faalt hier echt enorm hard|:-
     
  12. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    JA KNEUS als je door denkt, wat jij wellicht niet kan geef ik hiermee aan dat het dus kansloos is en ze het er beter uit kunnen gaan halen, omdat het je alleen op fucked
     
  13. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    omdat JULLIE? ik ga ook geen discussie met jullie aan, kut blagen, jullie zijn vast degene die het spel lopen te verzieken met glitches en noobtubes
     
  14. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik plaats deze nog maar een keer, anders vergeet onze vriend het om hem te lezen:

    Als je nou eens met goede, niet semi-puberale argumenten komt, dan zou je nog eens serieus genomen kunnen worden. Maar nee, je moet je niveau nog verder laten zakken om ons aan te vallen. Wat bereik je daarmee?
     
  15. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    ik laat mijn niveau niet zakken, sommige mensen kunnen niet accepteren dat de game niet speelbaar is momenteel.. (laatste 3!!! weken) en IW hier niets aan doet
     
  16. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    COD5 is een goed spel, zo als ik al vaker zeg vind ik CoD5 beter dan CoD4, tanks verneuken het helemaal niet er zijn genoeg game modus waar je geen tanks hebt.
     
  17. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij ben jij toch echt tegen ons aan het discussiƫren, dus je spreekt jezelf weer eens lekker tegen. En nee, ik verziek het spel niet met noobtubes, glitches, thermal scopes, model 1887's etc. AntraXxX trouwens ook niet, dus dit gaat weer nergens over
     
  18. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    als je van jugg mp40 steady aim hielt......
     
  19. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Als je van de M16 houdt... :):
     
  20. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Dudes, zijn jullie afgelopen paar jaar niet naar de Nederlandse les geweest? En weten jullie het verschil tussen een mening en een feit niet? Dit gaat om meningen. Voor de gene die niet weten wat dat betekend zoek het op in het woordenboek. Iedereen vindt iets anders leuk, de ene vind MW2 leuk de andere MW1 de andere vindt ze allebei slecht, boeiend! Ieder zijn menig...

    Ik ga een report versturen voor dit kinderachtige gedoe, het gaat niet eens meer over dit spel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina