Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Ha, bedankt! Hij werkt.

2. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Dan zal hij het waarschijnlijk wel geweten hebben en is hij zo redelijk om je wel je geld terug te geven.

3. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Of... hij laat niets meer van zich horen, en stort dus ook je geld niet terug.
    Vooral op dingen als Marktplaats.nl ga ik meestal uit van het slechtste in de mens.

4. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Inderdaad, marktplaats zit vol met naaiers :mad:.

5. Munnie

Munnie Guest

Volgens mij duurt een reparatie helemaal geen 2/3 weken, als ik andere forums lees zeggen de meesten dat ze hem binnen een week al terug hebben. Maar ik heb mijn xbox maandag verstuurd en hij is woensdag (gisteren) ontvangen in het reparatiecentrum. Zouden ze hem dan alsnog voor kerst repareren dus ongeveer na 1 week? Maar het kan dan toch ook zijn dat als je vrijdag 11 december de xbox opstuurd en woensdag pas aankomt is dat toch hetzelfde? Zou hij dan alsnog gerepareerd worden voor kerst? Ookal heeft microsoft aangegeven dat deze pas na kerst worden gerepareerd.

Laatst bewerkt door een moderator: 17 dec 2009
  6. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Je haalt nu 2 dingen door elkaar. Hij krimpt inderdaad (of nouja, buigt eerder) als je hem uitzet. Dit komt gewoon doordat hij afkoelt. Maar het is simpele natuurkunde waardoor je Xbox simpelweg niet warmer kan worden als hij niks doet.

7. Timiboy NL

Timiboy NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zie je, zo komt het toch goed hè. ;)

Tja, helaas heb ik hier geen exacte informatie over. Ik hoop het voor je en de kans zit erin, aangezien er mensen zijn die beweren dat microsoft tegen hun heeft gezegd dat het repareren maar een paar dagen langer duurt.

Laatst bewerkt: 18 dec 2009
  8. Timiboy NL

Timiboy NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, ik had een dubbele post. Dit bericht kon niet verwijderd worden, maar ik heb de 2 berichten alvast wel samengevoegd tot het bovenstaande bericht.

Sorry voor het ongemak en dit bericht mag natuurlijk verwijderd worden.

Laatst bewerkt: 18 dec 2009
  9. Munnie

Munnie Guest

Ja dat klopt, ik heb microsoft gebeld en hun zeiden dat het hooguit 2/3 dagen

Net microsoft weer gebeld, iemand heeft voor me uitgezocht wat er nu gebeurt met mijn xbox, en het blijkt dat hij alweer teruggestuurd is :eek: Dit lijkt me aardig snel want woensdag is die ontvangen in het reparatiecentrum. Ook heb ik mijn xbox na vrijdag 11 december verstuurd. Maar als dit waar is zou dit héél mooi zijn en kan ik met kerst lekker gamen :)

Laatst bewerkt door een moderator: 18 dec 2009
  10. Munnie

Munnie Guest

Mijn xbox is aangekomen, van maandag 14 december tot vandaag 18 december weggeweest, microsoft :thumbs:

Laatst bewerkt door een moderator: 18 dec 2009
  11. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb sinds kort ook een probleem met me xbox360,

afgelopen donderdag was ik aan het gamen ( MW2 ) en opeens liep ie vast, ik kreeg een rare ruis, bleed stond stil er kwamen rare blokjes/verticale strepen op me beeld. me xbox bleef gewoon 1 groen lampje geven en hij reageerde helemaal nergens meer op.

toen heb ik hem een paar keer aan/uit gedaan maar het kwam telkens binnen 2 minuten weer terug.

Vrijdag heb ik nog een paar uur gespeelt, geen probleem. en vandaag heb ik 2-3uur gegamed en nu liep ie weer vast.

Heeft er iemand ervaring mee wat het kan zijn? ik kan helaas ook geen error code opzoeken. of is me xbox "op"

p.s. xbox is al uit garantie.

Laatst bewerkt: 20 dec 2009
  12. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Waarschijnlijk videokaart aan het sterven / word te warm.

13. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb de zelfde problemen met mijn Xbox360 (Launch).
    Problemen worden veroorzaakt doordat de Videokaart veelste warm wordt.

14. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    met andere woorden: xbox verplaatsen?

Is opzich wel logisch, alleen waar hij nu staat staat ie al ruim 1 jaar. ik zal hem meteen even stofzuigen. :+

Edit: de mijne is ook een launch ( 2ehands gekocht op marktplaats paar jaar terug ;) )

Laatst bewerkt: 20 dec 2009
  15. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Bij heeft verplaatsen geen zin meer , denk de video CPU een behoorlijk opdonder heeft gehad.

Wil hem volgende week toch uit elkaar halen en kijken of die nog te redden is.

16. wonkyfurball

wonkyfurball Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heey

ik was zo aan het spelen en opeens kreeg ik ring of death:eek: ik dacht zo kut nu is me leve kapot:p maar na een tijdje deed die het gewoon weer weet iemand wat dat is?
    en toen ging ik een potje cod doen en toen viel die uit en er stond opeens kan disk niet lezen(ook nog ) maar daarna deed die het ook weer. is dat een teken dat me xbox over een tijdje kapot gaat? ik ben er nu meer gestopt anders gaat me xbox nog kapot:eek:

17. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    0102 Error in the "Digital Backbone" (CPU/GPU/RAM), this is usually caused by a cold solder joint between the GPU and the mainboard.
    There are two theories to fixing this one deals with the "X" clamps that hold down the chips. The other involves re-Heating the chips. DO NOT attempt either of these if your console is still under warranty. If your console is still under warranty return it to the store where it was purchased or call MS to have it replaced.

Kreeg een fout melding, naja zie wel anders moet ik maar een nieuwe kopen.

18. wonkyfurball

wonkyfurball Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 2 ringen aan de linker kant en hij is dus overhit.
    ik ben hem nu aan het afkoelen in een normale kamer
    ik ga morge weer proberen dus dan is de kans dat ie het weer doet?

19. EL RIFLE

EL RIFLE paf!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is een normale kamer?...........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................geen zonnehemel,geen verwarming,geen tostiapparaat,geen tv,geen warmbloedige personen/dieren,geen isolatie/purschuim,geen lekker wijf,geen fornuis,geen oven ,dus ook geen pizza,quiche etc.... ......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................wat dan??????????????????????????????????????

Laatst bewerkt: 21 dec 2009
  20. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548

Mijn god. Waren de '?' en de '.' in de aanbieding ofzo? :{

Vertaling :

Wat is een normale kamer?
    geen zonnehemel,geen verwarming,geen tostiapparaat,
    geen tv,geen warmbloedige personen/dieren,geen isolatie/purschuim,
    geen lekker wijf,geen fornuis,geen oven ,dus ook geen pizza,quiche etc.
    wat dan?

Laatst bewerkt: 21 dec 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina