Xbox LIVE Arcade Games [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 26 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Puzzle Quest
    Castle Crashers
    Megaman 9
    Shadow Complex

    Dit zijn wel uitblinkers. Ik vergeet er vast nog een paar.
     
  2. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Braid
    the Maw
    Esplosion man
     
  3. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Castle Crashers lijkt me opzich wel vet,
    Even een paar vraagjes over:
    Kun je ook in je eentje spelen?
    Kun je levelen?
    Hoelang duurt het ong. om het spel uit te spelen?
    Heeft het replaywaarde?
     
  4. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    -Ja.
    -Ja, je hebt daarnaast 4 stats die je kunt upgraden bij een level up.
    -Weet niet meer hoelang ik erover heb gedaan om de game uit te spelen, maar het is niet binnen een paar uurtjes klaar.
    -Het spel heeft replaywaarde, heb je de game uitgespeeld met een character dan kun je nog een soort hard mode (zelfde levels, maar enemies zijn sterker)spelen met dat character en met de meeste characters unlock je met het uitspelen van de game nieuwe characters.
     
  5. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow ik heb net de trial gespeeld. Echt vet. Denk wel dat ik hem koop. Best kut, ik zat midden in een gevecht met een of andere kerel met een groot schild, en toen ineens, komt er: Please Unlock The Full Game To Keep Playing. D'oh. Maar tot welk level kun je precies als ik vragen mag?'

    EDIT:
    Oh heb het al. Level 99 dus.
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2009
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.854
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Battlefield 1943 is eigenlijk ook een must-have.

    De komende weken zijn er trouwens dagelijkse aanbiedingen geloof ik, dus als je van plan bent een bepaalde game te kopen, is het misschien de moeite waard om even op een goede aanbieding te wachten.
     
  7. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Battlefield vond ik op de een of andere manier gewoon echt niet fijn spelen, dus dat houd ik lekker op de PC :)
    Hmm ik zie van de 18e tot de 31ste elke dag een deal. Denk dat ik me dan maar moet beheersen om niet eerder Castle Crashers te kopen om te kijken of er een keer een deal van is.
     
  8. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Trials HD! Zonder twijfel.
     
  9. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat is echt verspilling, kan je beter Bad Company bij Games on Demand afplukken voor 2x die centjes. Bad Company heeft een Singleplayer (Die erg bruut is, en bruut blijft!), en de Multiplayer is uitgebreider, en het ziet er beter uit grafisch. Battlefield 1943 is gewoon een geldrukkertje met wat van Bad Company nagemaakte levels.

    Buiten het feit dat je als je geen vehicle heb je in Bad Company je je toch nog kan verplaatsen zonder een half uur te lopen.

    Ja, ik zou "I Made A Game With Zombies Init" wel willen hebben voor die 80MSP, maar heb helaas geen Amerikaanse Microsoft Points :mad: Een van jullie wel? Zo ja, hoe kom je eraan?
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2009
  10. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Een amerikaanse account? Kan je gewoon maken hoor :p. Heb het al vaker gedaan om een bepaalde demo te krijgen die nog niet in europa uit was.
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Gewoon via Ebay (1600 en 4000 punten). Mij lijkt "They came from the ground" wel tof dus ik ga ook maar 1600 punten bestellen via Ebay, rond de 12-13 euro voor 1600 punten. Die dingen kosten niets en er zitten toch wel wat toffe tussen. Wel jammer dat ze niet op je gamercard komen te staan.
     
  12. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Het hier over spellen bij Games on Demand hebben is ongeveer gelijk aan vloeken in de kerk, Boycot dat Games on Demand nou man, veel te duur.
     
  13. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    15 euro bij mediamarkt is Battlefield bad company, je bespaard dan 15 euro, die kan je weer uitgeven voor een ander arcade spelletje \o/
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Waarom zie ik hier tegenstrijdigheden? :+
     
  15. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    :pNet Alien breed gekocht best vermakelijk :p
     
  16. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Battlefield 1943 is een aftreksel van Bad Company omdat EA geld nodig had.

    Games on Demand, BF:BC 24 euro, dat is slechts 2x battlefield 1943 en Bad Company is veel uitgebreider... Waarom zou je dan BF1943 nemen...
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Waarom zou je in godsnaam iets bij games on demand kopen? In de winkel zijn die games stuk voor stuk 10-15 euro goedkoper. Daarom zei ik dat het tegenstrijdig was, Games on Demand is net zo'n afzetterij als Battlefield 1943 in jouw ogen is.
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja of hier op het forum tik je vaak voor minder dan 10 euro op de kop. Games on demand is voor luie mensen ;)
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.854
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Bad Company is ook een leuke game (lijkt me), maar Battlefield is een stuk makkelijker om in een keer erin te springen en leuk mee te doen, en over 2 maanden komt BC2 uit, dus dan wacht ik persoonlijk liever op die game, dan dat ik nu BC1 ga kopen en spelen.
     
  20. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    BF:1943 is anders een geweldige ervaring waar je makkelijk tientallen uren in kwijt bent.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina