Een hint: Moet je perse het ijs smelten? En Chorus, ik hoop dat dat een grapje was, want dat is erg zwak
Damn, leuk spel. Moet wel zeggen dat ik set 2 stukken makkelijker vind dan set 1. Ben in set 2 al lekker ver, zit nu vast bij opdracht 9 van set 1.
Vraagje kan je nu ook Halo 2 op XP spelen met Games for windows live op moet je nog steeds Vista hebben ??????
Iemand die toevallig weet hoe je de taal kan veranderen naar het Engels? Er staat bv. wel marketplace / downloads > full games, etc. Maar op de marketplace staat er dan ineens weer tussen 'volledige games' & 'bladeren in catalogus'. Ik irriteer me daar eigenlijk mateloos aan. Zelfde probleem als je een spel opstart, en dan op Home drukt om je 'vrienden' ipv 'friends', berichten en dergelijke opties te krijgen. Ik heb overal bij settings of instellingen gekeken, gezocht op de support site, maar nergens een optie. Nochtans staat in m'n xbox.com profiel al alles wat mogelijk is op Engels of UK. Ik heb wel een Visa kaart gebruikt gelinkt aan een Vlaams bankaccount aangezien ik die meer gebruik dan m'n Engelse, maar kan dat nu echt al die taal'problemen' opleveren?
Klopt inderdaad, hij signed het andere profiel gewoon uit. Kan je trouwens je friends/message list enzo niet zien bij het Games for Windows LIVE programma zelf? Hij signed automatisch in als je een spel speelt, en dan krijg je die opties. Maar kan je ook niet gewoon zo inloggen zonder dat je een spel open hebt?
Als je je friendslist/messagelist wilt zien op de pc zonder een spel te spelen moet je naar xbox.com gaan en daar aanmelden .
Toch bedankt maar die kende ik reeds. Maar op zich zou het wel fijn zijn mochten ze zo ergens een tab bij Games for Windows- LIVE gemaakt hebben, dat je niet telkens hoeft te refreshen op xbox.com om te kijken of je vrienden online zijn en/of ze al iets hebben gereplied bijvoorbeeld.
Heb de startpost geupdate met de huidige games die er te koop zijn, moet alleen Dulle's tabelletjes layout ff lenen .
Mooi dat Microsoft nu ook een eigen service heeft om games te downloaden. Ik krijg binnenkort een eigen pc en ga er dan zeker gebruik van maken. Edit: trouwens heel erg tof dat ze gebruik maken van Achievements bij Tinker. Hopelijk zien we dat meer bij pc games! Of loop ik soms achter en wordt het al langer gebruikt?
Microsoft komt nu met iets nieuws, als antwoord op Nintendo's Virtual Console, Game Room. In Game Room kan je net als in de Virtual Console retro games spelen. Je loopt met je avatar door een wereld waar allerlei arcade kasten staan. Game Room zal vekrijgbaar zijn voor Games for Windows - LIVE en uiteraad ook op Xbox LIVE. http://www.youtube.com/watch?v=q0JJOaRlHrw Ik dacht echt wauw toen het Games for Windows - LIVE logo kwam.