[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 11 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Zo! Begin sinds gister eindelijk het spel en de maps een beetje door te krijgen. Was het gekilled worden in Team Deathmatch een beetje zat met een max. killstreak van 3, dus maar even 2 uurtjes Free For All gespeeld en toen uiteindelijk een killstreak van 10 gehaald! Ik vind Headquarters en Search en Destroy ook erg tof om te spelen. Ik ben nu level 19, dus ik heb in de vakantie heel wat in te halen :). Mensen die me willen toevoegen moeten dat maar doen, is altijd wel gezellig om een paar potjes te spelen met Nederlanders (Heb je tenminste nog echt teamwerk).

2. sven1989

sven1989 Modern Warfare 2!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren voor het eerst zelf de Chopper Gunner gehaald, dus niet uit een package, en gelijk een killstreak van 24 mee gehaald.

Super killstreak rewards:
    - Predator
    - Harrier Strike
    - Chopper Gunner

3. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad de beste.:)

4. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    harrier is een raketje met stinger en hij is weg. doe mij maar een predator dan:)
    mijn kit is carepackage > choppergunner > nuke.
    ik blijf leuke dingen uit die carepackage halen:) in 1 ronde keer choppergun, ac130, emp en harriers

Laatst bewerkt: 18 dec 2009
  5. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Wow. M16 met Thermal Sight is net een Burst Fire Sniper. Net iemand gekilled en me ammo was op dus ik raap dat wapen op, gewoon perfect! :D

E: Oh, en ik vind dat Snipers mogen campen. Anders is er geen beginnen aan :)

Laatst bewerkt: 18 dec 2009
  6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Jup.

7. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, en ik heb vanochtend weer een headshot gemaakt met een thumper (Primary Wapen was leeg en was niet klaar met Class instellen), echt raar:p

8. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij gebruikt echt niemand een thumper je hebt maar 2 granaten xD. Grappig dat sommige mensen je -reputatie geven omdat je mensen dood knifed. Waarschijnlijk kunnen ze niet tegen knifen.

9. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ach ze doen maar, ken mij die sterren @ xblive rotten:) knife ze net zo hard weer de volgende keer:lol:

10. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, echt zielige mensen zijn dat. Had een Triple kill met een Semtex in Match Winning Kill en daardoor stuurt een van die ventjes me een boos berichtje, onzin zeg.

11. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik ook om de haverklap krijg is Clan invites omdat ik geen clan tag draag :p.

12. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zet dan NL al tag ben je er van af:)\o/

13. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah het is geen grote overlast. Gewoon gelijk deleten die berichtjes. Gister ook zo'n 10 - 12 jarige gozer uit england. Die al de hele tijd bezig was met zingen/praten. Volgens mij stak ik hem echt 10x dood met een mes. Die gozer ging toch tekeer, niet normaal :eek:.
    Uiteindelijk had hij een eind score van 8/1/25

14. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Haha, vriend van mij kreeg dat ook al. Wij hebben altijd iets van 'EEND' of 'DUCK' in de clan tag :+

15. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand tips in welke speelmode/mpas SitRep pro wat makkelijker te halen is. Ik heb alle perks op pro gehaald, behalve die dus. Ik vind het wel leuk om het allemaal op pro te hebben, maar met SitRep schiet het in TDM niet op.

Ik ben niet op zoek naar een boost of whatever, even voor de duidelijkheid.

Het handigst lijkt mij een LMG met FMJ.

16. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Is dat snel rennen nou een glitch of niet, want na een week niet gespeeld te hebben lijkt multiplayer nu veranderd in een dierentuin. Iedereen rent supersnel rond of met een carepackage of met die dubbele shotguns.

17. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja volgens mij was IW wel op de hoogte van dat rennen met een care package ding voordat de vorige patch uitkwam. Maar daar werd hij niet gefixed.

18. 1var

1var Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sitrep pro gehaald bij HC SnD. Veel mensen gebruiken daar claymores. Die spot je dan makkelijk en kan je ze kapot schieten.

19. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0

map maakt niet uit. je moet gewoon SD harcore gaan spelen. ligt dan vol met claymores om te knallen. heb sitrep zo vol geschoten in paar games.:thumbs:

20. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog 90 kills en dan heb ik mijn wel verdiende desert ghillei suit :D.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina