[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 11 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Gefeliciteerd \o/

Probeer je in 2 maanden zoveel mogelijk berichten te plaatsen ofzo?

2. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Krijgen we dit weer :{. Wat is er mis mee dat ik gewoon leuk mee wil praten over de Xbox? Ik praat nooit offtopic en heb het altijd over het topic waar ik in reageer. Waarom word ik dan al aangezien als een spamhoer?

Sorry dat ik offtopic ging. Maar hoor nu al meerdere keren waarom ik zoveel post.

Laatst bewerkt: 18 dec 2009
  3. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Hoe zit het nu eigenlijk met die ghillie suits, die verschillende soorten unlock je toch met de ghillies-in-the-mist challenge ofzo, terwijl de wapenspecifieke headshot mastery gewoon telt voor je wapen camo. Maar ik dacht dat een ghillie suit zich altijd automatisch aanpaste aan je omgeving?

Hoe zag ik er als sniper anders uit wanneer ik bv. de arctic suit nog niet unlockt had op een level als derail of subbase? Gewoon het standaard groene pak? Ik heb dat precies op een killcam of bij andere nog nooit opgemerkt dat ze een niet-passende ghillie suit aanhadden, dus wat zijn eigenlijk die challenge full camo unlocks?

4. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja Ghillie Suits unlock je met Ghillie in the Mist challenge om precies te zijn:
    50 one shot kills = Artic
    100 = Urban
    200 = Desert

Woodland Ghillie suit heb je al standaard maar die komt alleen maar tevoorschijn tijdens Estate, Wastelands.

Als je bovenstaande ghillie suits niet heb unlocked en je gaat toch een spel spelen waarbij je bijvoorbeeld arctic gebruikt. Dan krijg je gewoon het standaard model.

Laatst bewerkt: 18 dec 2009
  5. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gaat wel om one shot kills. anders tellen ze niet:)

6. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Stopping Power erop en je maakt bijna altijd een one shot.

7. sven1989

sven1989 Modern Warfare 2!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Idd.. Intervention met Stoppig Power.. Of je gaat gewoon Hardcore spelen. Heb je geen Stopping Power nodig, dan is het altijd One Shot One Kill

8. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Waarom zou je eigenlijk ooit de Intervention prefereren t.o.v. de Barrett .50call, ik heb van alle snipers eigenlijk nooit met die eerstgenoemde gespeeld dus misschien zie ik iets 'handig' over het hoofd hier..?

9. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Op Hardcore zijn de WA2000 en de M21 EBR baas.

10. robindeb91

robindeb91 Bier is lekker

Leuk Bevonden:
    0
    jeuh na 5 potjes van 30-5, kreeg ik een message van een gast. hij vroeg me of ik in zijn clan wou :+. srry maar voor een clan ga ik toch niet, dat moet ik zowat elke dag gaan spelen.

@ wesleyrbk soms heb wel een volledige ghillie, en soms niet. ik heb toch de challenges helemaal gedaan, tenminste er staat done.

11. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja in sommige levels heb je ook geen gehele ghillie suits nodig ;).

12. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die Intervention maar kut, iets te veel recoil. Doe mij die Barret .50 maar :cool:

13. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Ik denk dat de barret gewoon zo een opvallend hard geluid maakt. Met een goede dolby surround set heb je die snipertje zo gevonden.
    maarre vinden jullie het niet irritant dat wanneer je coolblooded perk gebruikt je nog steeds te zien bent op de killcam. Wat heb je er dan aan als je gecamoufleerd in de bosjes ligt te snipen. Je killt iemand en daarna weet hij precies waar je zit. Terwijl de cooldblooded perk er juist voor moet zorgen dat je ontzichtbaar bent. Vind het maar stom.

14. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ja kom dan zou het toch pas helemaal te gek worden, als je niet eens meer op een kill cam te zien bent. Ik vind het eigenlijk al goed genoeg dat je niet door UAV/air support/etc kan worden opgemerkt, komt nog bij dat ze je ook op Thermal niet zien, dan nog eens bij Pro je naam en crosshair weg.. En dan ook nog geen killcam? Dan neemt iedereen gewoon Cold blooded & blijven de meeste al helemaal altijd op hun 'goede plekje' zitten.

Als je als sniper lang genoeg door je scope kijkt voor je'm neerknalt ziet hij ook enkel dat en heeft hij het al heel wat moeilijk(er) je te localiseren.

15. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat vind ik ook het heel irritant aan het sniper zijn. Daarom heb ik geen 1 perk uitgeven aan camouflage. Word toch uiteindelijk zinloos als je iemand vermoord hebt.

16. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Intervention is ook alleen voor goede snipers :cool:

17. Peter Boudewijn

Peter Boudewijn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    of je gaat gewoon voor hardcore... ben je van die irritante killcam af...

groetjes,
    Peter

18. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nadeel aan hardcore is dat je verdomme geen Party Chat kan doen. Wat ik dan wel weer wil omdat ik liever naar wat maten luister dan naar 10-12 jarige zingende jochies die net de baard in de keel hebben.

19. sven1989

sven1989 Modern Warfare 2!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Voice chat op Friends Only ;)

20. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar een paar vrienden van mij hebben nog geen MW2 (:eek:) Dus dan valt dat al snel af.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina